1
Smarowanie łożyska pompy wody DIESEL 190
Rozpoczęty przez tomek170891, lis 26 2013 13:30
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26 listopada 2013 - 13:30
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem ze swoja gwiazdą, ponieważ strasznie piszczy po odpaleniu. Wczoraj trochę w niej grzebałem i wiem że to łożysko pompy wody. Jak psikałem WD pod rolkę paska to piszczenie ustawało ale nie na długo. Wczoraj zauważyłem jeszcze że w pompie jest otworek ( wygląda jakby tam kiedyś kalamitka była ) przez który widać wałek napędzający "śmiegiełka" pomy i tu rodzi się moje pytanie. Czy jakbym nalał w środek oleju to smarowałby on łozysko i nie czynił nic złego ?
#2
Napisano 26 listopada 2013 - 15:52
To jest otwór przez który wypływa płyn chłodzący w przypadku uszkodzenia uszczelnienia wałka - wirnika przez niego nie zobaczysz. Nie kombinuj, tylko kup nową pompę - jak Ci stanie w środku drogi to przy dobrym układzie zagotujesz silnik.
#3
Napisano 26 listopada 2013 - 19:09
#4 Gość_arek92_
Napisano 26 listopada 2013 - 19:14
w pompie wody są łożyska obustronnie zakryte, są one już w czasie produkcji wypełniane smarem który wystarcza na cały okres eksploatacji łożyska
jak zaczyna szumieć popiskiwać to pompa do wymiany, najlepiej kup pompę SKF
jak zaczyna szumieć popiskiwać to pompa do wymiany, najlepiej kup pompę SKF
#5
Napisano 26 listopada 2013 - 21:23
No dzięki koledzy. A co myślicie o regeneracji ? Czy to warto?
#6
Napisano 26 listopada 2013 - 21:35
Nie warto- jak z kasą cienko (skąd ja to znam), to kup zamiennik, np. Meyle i wymień. Tylko DOBIERZ do silnika, wersji jest od cholery.
Chyba do OM601 to http://allegro.pl/po...3719761406.html
Ta z linka to MaxGear, chodziło mi o wygląd, tej firmy raczej nie znam.
Wymieniałem na Meyle kilka lat temu, działa bez zarzutu.
V.
Chyba do OM601 to http://allegro.pl/po...3719761406.html
Ta z linka to MaxGear, chodziło mi o wygląd, tej firmy raczej nie znam.
Wymieniałem na Meyle kilka lat temu, działa bez zarzutu.
V.
Użytkownik vorlog edytował ten post 26 listopada 2013 - 21:40
#7
#8
Napisano 26 listopada 2013 - 21:55
Regeneracja to nienajlepszy pomysł.
Jak kupisz Maxgear'a albo inny syf - to za pół roku będziesz wymieniał znów, tyle, że będzie na gwarancji, więc nie zapłacisz za części, ale za robociznę ponownie już tak.
Jak kupisz Maxgear'a albo inny syf - to za pół roku będziesz wymieniał znów, tyle, że będzie na gwarancji, więc nie zapłacisz za części, ale za robociznę ponownie już tak.
#9 Gość_arek92_
Napisano 26 listopada 2013 - 22:46
trochę porzuca kur**** że kupił guano i i tak kupi na końcu coś z wyższej półki
maxgear i thermotec odradzam
maxgear i thermotec odradzam
#10
Napisano 27 listopada 2013 - 10:36
Użytkownik Chang dnia 26 listopada 2013 - 21:55 napisał
Regeneracja to nienajlepszy pomysł.
Jak kupisz Maxgear'a albo inny syf - to za pół roku będziesz wymieniał znów, tyle, że będzie na gwarancji, więc nie zapłacisz za części, ale za robociznę ponownie już tak.
Jak kupisz Maxgear'a albo inny syf - to za pół roku będziesz wymieniał znów, tyle, że będzie na gwarancji, więc nie zapłacisz za części, ale za robociznę ponownie już tak.
Obecna wytrzymała 29 lat więc raczej nawet najtańsza wytrzyma dlużej niż pół roku
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Odpływ wody przedniej szyby w201 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Babybenz201 |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|