Skocz do zawartości




- - - - -

Zerowe ciśnienie oleju W140 S500


26 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   dalton6


  • Postów: 37
  • Na forum od: 08 sty 2014
  • Miejscowość: Jastrzębie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 500 M119.980

Napisano 26 maja 2014 - 09:04

Dzisiaj zacząłem pytać o zestaw tego zaworu w pompie i jest problem. W ASO mogą ściągnąć tylko sam zaworek za 430zł. Bez sprężyny, tłoczka i czegoś jeszcze. Zastanawiam się czy nie kupić całej pompy podróby albo używki. Pytanie czy wymienię pompę po zdjęciu tylko małej miski? Czy musi to być pompa z 500 a nie 420, 600? Może są takie same...



#22 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 maja 2014 - 09:33

420/500 powinny być takie same, inne są tylko w przypadku, gdy silnik pochodzi z innego modelu - inaczej ukształtowana miska - przesunięty smok.

Być może uda się ją wydłubać po zdemontowaniu małej miski:

Dołączona grafika

#23 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 26 maja 2014 - 11:12

Z tego co pamietam mozna ja wyjac po zdjeciu małej miski.

#24 Offline   dalton6


  • Postów: 37
  • Na forum od: 08 sty 2014
  • Miejscowość: Jastrzębie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 500 M119.980

Napisano 27 maja 2014 - 13:41

Wygląda na to że jest po problemie. Miski olejowej nie zdjąłem, bo trzeba podnieść silnik żeby to zrobić a nie miałem czasu. Zlałem olej a następnie przez korpus filtra porządnie wydmuchałem resztki. Tak myślę choć może się mylę- że jeżeli na smoku były by jakieś gluty to dmuchając w przeciwnym kierunku niż pompa ssie udało się to oczyścić. Odpaliłem na parę sekund silnik bez oleju- wyleciało jeszcze trochę i wtedy łańcuch się mocno odezwał. Nawet bardziej niż z rana. Pomyślałem że napinacz muszę mieć walnięty bo nigdy tak się nie działo. Wymiana napinacza to też zabawa, bo trzeba zdemontować pompę powietrza... Tak czy siak po zalaniu nowym olejem ciśnienie wróciło do normy. Stary olej nie miał dużego przebiegu. Ostatnie wymiany robiłem ze względu na czas a nie na przebieg, mimo to olej śmierdział trochę spalenizną. Auto jest mało eksploatowane, jeździ na krótkich odcinkach. Zaciekawiło mnie też to, że nie dawno podczas oględzin w kanale, stwierdziłem że mimo upału chłodnica oleju jest zimna. Może termostat się nie otwiera... Jutro zobaczę przy pierwszym rozruchu czy napinacz się odezwie.

#25 Offline   Tori


  • Postów: 63
  • Na forum od: 09 cze 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 500SE

Napisano 07 sierpnia 2016 - 19:41

Witam, mam problem taki, że licznik nie pokazuje mi ciśnienia oleju, kontrolka gaśnie, wiązka dolna cała, jeżeli kontrolka gaśnie to czujnik jest dobry? Jak sprawdzić czy czujnik jest dobry lub wskaźnik od ciśnienia oleju?

#26 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 sierpnia 2016 - 20:01

Kontrolka która - żółta, czy czerwone pole na wskaźniku?

#27 Offline   Tori


  • Postów: 63
  • Na forum od: 09 cze 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 500SE

Napisano 07 sierpnia 2016 - 21:07

czerwona kontrolka gaśnie, która jest na wskaźniku ciśnienia oleju, czujnik poziomu oleju działa prawidłowo czyli pomarańczowa








Podobne tematy Zwiń