Witam chciał bym zaprezentować swojego Mercedesa 400 SE rocznik 1992 numer VIN WDB1400421A102300
auto kupione za 2800 euro od prywatnego sprzedawcy, w DE auto miało 2 włascicieli, jestem 3 i mam najgorzej z nich , Mercedes miał pewne wady i wiedziałem o nich typu rozwalony amortyzator z przodu i lozysko koła z tyłu i niby nieraz lekkie wycieki płynu chłodniczego, niestety wyszło parę nowych usterek od momentu zakupu poszło już trochę kasy:
- kable WN i kopułki
-2 amortyzatory z przodu
-2 łożyska koła z tyłu
-łączniki przod i tył
-klocki hamulcowe z przodu
-2 filtry powietrza i oleju, nowy olej w silniku Valvoline 10w40
-nowe świece
-nowe wtryski gazowe Matrix hd344 i filtry odstojnikowe, nowe weże i regeneracja reduktora
Do zrobiena drązki reakcyjne z tylu i pasek od wspomagania wszystko już kupione i czeka na montaż, jest wyciek z pompy wspomagania i brakowało troche plynu i na warsztacie dolali czerwonego Mobila ATF, kupiłem juz nowy olej żeby nie było żadnych miksów, ostatnio wariuje ciśnienie oleju i nieraz palą sie kontroli ABS ASR czyli nowe koszty
2
[W140] Inter32 400SE 1992
Rozpoczęty przez inter32, sty 30 2014 16:09
305 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30 stycznia 2014 - 16:09
#3
Napisano 31 stycznia 2014 - 22:16
ładny, widze też że radio ciekawe
tylko widze że ruda atakuje troche tylną klape
tylko widze że ruda atakuje troche tylną klape
#4
Napisano 31 stycznia 2014 - 22:28
niestety nie tylko tylną klapę
#5
Napisano 31 stycznia 2014 - 22:33
ale mb mają problem z tym, więc trzeba to zrobić i cieszyć się jazdą xD mojemu tacie zawsze podobał się w140 (mi też) ale za te same pieniądze można mieć już w220 jak były by troche tańsze było by super
#6
Napisano 02 lutego 2014 - 20:36
dziś pykniete 120 kilometrów lubie tą eska za bardzo dobry skręt, wyciszenie i komfort, plan jest taki żeby przejeżdzić nią 5 lat a jeżeli blacha da to może nawet i 7 i zmiana na A8 D3 lub w W221 choć W221 będzie nadal za drogie bo nie rdzewieje, niedługo odprowadze na wymiane tych drążków z tylu bo strasznie wkurza ten dzwięk stukania
#7
Napisano 02 lutego 2014 - 20:55
Ładna 140-stka
Zastanawia mnie czemu masz zegary z licznikiem elektronicznym w 92 roku ?
Poprawiłbym dolot powietrza bo wygląda nieciekawie a i pewnie ujmuje nieco mocy.
Działa Ci to ADS czy wymontowane już ? bo kontrolka i przycisk widzę jest ale żarówkę ktoś wymontował
Kierownicę bym zregenerował trochę bo wygląda na zmęczoną od słońca, można kupić nawet na allegro takie specyfiki do regeneracji skóry.
EDIT: A kontrolki ABS/ASR które się zapalają nieregularnie to prawdopodobnie któryś z czujników w kołach ma już przełamany kabelek który raz styka raz nie
Zastanawia mnie czemu masz zegary z licznikiem elektronicznym w 92 roku ?
Poprawiłbym dolot powietrza bo wygląda nieciekawie a i pewnie ujmuje nieco mocy.
Działa Ci to ADS czy wymontowane już ? bo kontrolka i przycisk widzę jest ale żarówkę ktoś wymontował
Kierownicę bym zregenerował trochę bo wygląda na zmęczoną od słońca, można kupić nawet na allegro takie specyfiki do regeneracji skóry.
EDIT: A kontrolki ABS/ASR które się zapalają nieregularnie to prawdopodobnie któryś z czujników w kołach ma już przełamany kabelek który raz styka raz nie
Użytkownik maryusz123456 edytował ten post 02 lutego 2014 - 20:58
#8
Napisano 02 lutego 2014 - 23:21
dolot troche juz poprawiony niedługo kupię go z serwisu,amory są już zwykłe, cena zamiennika z ADS to 2700zl wieć kupiłem zwykłe Sachs, kiera do obszycia lub ewentualnie używana w bdb stanie, myślisz że w tym roku powinny byc zwykłe zegary? kolega NOC mówi że te kontrolki zapalaja sie przez słaby akumulator nie wiem czy może byc to prawda
#9
Napisano 03 lutego 2014 - 07:10
Szkoda ze nie regenerujesz ADS-u bo fajny bajer. Zegary w 1992 faktycznie powinny byc z mechanicznym licznikiem km i kluczyk chyba tez powininen byc "Zwykly" ale kto wie A swiecaca kontrolki ABS/ASR to moze byc setki przyczyn I nie sluchaj slepo tego Ci mowi ten caly noc, bo nie raz udowodnil ze o m119 ma salbe pojecie. Co do rur dolotowych powietrza to z ASO przyjda ci juz harmonijki plastikowe, ktore beda troche odstawac przy koncu. Nie wiem czemu tak jest szkoda ze nie sprzedaja juz tego starszego typu.
Użytkownik m00n edytował ten post 03 lutego 2014 - 07:16
#10
Napisano 03 lutego 2014 - 10:02
bajer fajny ale jakie koszty dla portfela oby te z tyłu sporo wytrzymały bo tamtych już nie da rady obejść, mój ma webasto a w Vinie wychodzi że był bez, jednak lekka rzeżba w postaci webasto i zmienionego licznika i teraz moja w postaci wyrzucenia z przodu ADS, ta sztuka wydała mi sie najlepsza z tych co ogładałem, te w Pl to dramat, on już wychodzi mnie ponad 20 tyś, niektórzy chcą w Pl 7 tys za 92 rok
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[S124] inutile 250TD 1992r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | inutile |
|
||
[W201] tato81 2.0D 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | tato81 |
|
|
|
W124 1992r. felgi 15" 8 loch kod oryginalnego koloru? |
Modyfikacje,Tuning | MBCAR |
|
||
[W124] MaciejD 4.2E 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | maciejd |
|
||
W124 T 300e 1992 problem z imobilajzerem VDO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mach |
|