Użytkownik Sailor dnia 19 lipca 2016 - 13:20 napisał
Co do wylewania, wystarczy wrzucić odbój montowany w Sportline (Numery od SL), który jest krótszy i nie skraca aż tak skoku jak zwykły odbój, przez co zawieszenie nie dobija do końca na każdej dziurze.
Ja widze to tak: brak odboju = dobijanie; jest odbój (odpowiedni) nie ma dobijania.
Krótszy odbój, większy zakres pracy amortyzatora. Dłuższy odbój mniejszy zakres pracy amora, przy skrajnym obniżeniu auto siedzi na odboju i podbija auto (ale amor nie dobija). Za krótki odbój = dobijanie.
Użytkownik Sailor dnia 19 lipca 2016 - 13:20 napisał
Używam TA i robią robotę, może dlatego że wcześniejsze amortyzatory były od nowości w samochodzie
Nie wiem jak długo na nich jeździsz, oby służyły jak najdłużej. Ale prawda jest taka, że jakość i trwałość spadła diametralnie.