1
138 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 20 sierpnia 2016 - 10:29
Problem ocierania o zderzak wyjaśniony, sprasowany kołnierz oparcia śruby mimośrodowej.
Nie rozumiem stwierdzenia że poliuretan jest nie potrzebny. Są różne zapotrzebowania, są różnie twardości tulei, a samo porównywanie właściwości gumy do poliuretanu to jak porównywać akryl do wełny (odsyłam do testu tulei z prasą)
Nie rozumiem stwierdzenia że poliuretan jest nie potrzebny. Są różne zapotrzebowania, są różnie twardości tulei, a samo porównywanie właściwości gumy do poliuretanu to jak porównywać akryl do wełny (odsyłam do testu tulei z prasą)
#32
Napisano 20 sierpnia 2016 - 16:55
Widze ze sie nie zrozumielismy. Pisales ze musisz sprawdzic czy twoje wahacze "wymagają" poliuretanów jakoby to bylo przyczyną problemow z geomatria.
Reszty twojego posta zupelnie nie rozumiem. Rób sobie co chcesz.
Reszty twojego posta zupelnie nie rozumiem. Rób sobie co chcesz.
#33
Napisano 20 sierpnia 2016 - 19:19
Chyba się nie zrozumieliśmy Mam ori tuleje sprzed 4 lat i czekam aż padną doszczętnie żeby wrzucić poliuretan. Myślałem że jeżeli będą rozwarstwione to przyjdzie czas na zmiany.
Co do reszty postu, szanuje podejście czasem czytając całe wątki na tym forum wydaję mi się, że nie można mieć samochodu do jazdy, tylko do spuszczania się na forum w galerii.
Co do reszty postu, szanuje podejście czasem czytając całe wątki na tym forum wydaję mi się, że nie można mieć samochodu do jazdy, tylko do spuszczania się na forum w galerii.
#35
Napisano 01 września 2016 - 16:33
Tym razem ja potrzebuję rady. Obecnie w moim MB posiadam koła Remotec 8J 16'' i do tego opony 205/55 R16. Miejsca na oponę jest na styk. Jeśli chodzi o sprężyny to z tego co się orientuję są standardowe, natomiast amortyzatory z tyłu to na pewno Sachs (nie wiem co z przodu, z tyłu znalazłem naklejki). Samochód chciałem nieco obniżyć, przynajmniej tak, żeby zrównać prześwity z tyłu i z przodu (nie chcę go drastycznie zglebić bo zależy mi na stosunkowo oryginalnym wyglądzie). Przy tych felgach opony nie są w ogóle naciągnięte i zastanawiam się za czym ewentualnie mam się rozglądać w przypadku jak chciałbym obniżyć całe auto. Załączam zdjęcie poglądowe, żebyście zobaczyli jak obecnie wyglądają prześwity. Czy jest sens obniżać sam przód czy zrobić konfigurację na zasadzie -40 przód i -30 tył? Liczę na poradę. Z góry dzięki!
#36
Napisano 01 września 2016 - 16:47
Opony są za duże ja na W201, najbliżej oryginalnej średnicy jest opona 205/50/16, przy większych glebach lepiej użyć 205/45/16. Jeżeli chcesz opuścić go o 1-2cm, to radzę obejrzeć jakie masz podkładki sprężyn, jeżeli mają po 3 cycki to po wymianie na 1 cycek przysiądzie ok 1cm, wyjdzie najtaniej, ale może ci ocierać z przodu o nadkole z powodu za dużej opony. Praktyka mówi że przy obniżeniu do 3cm da radę śmigać na nieobniżanych amortyzatorach bez problemów. Przy obniżeniu sprężynami -40/-30 jest duża szansa że będzie ci obcierać opona o nadkola, więc wtedy radzę działać najpierw z oponami, a potem ewentualnie szukać sprężyn Sportline (-20).
#37
Napisano 10 listopada 2016 - 15:26
Witam. Posiadam Mercedesa 190 1993r. z 2-litrówką, wczoraj zakupiłem sprężyny H&R -40 moje pytanie brzmi: "ilo cyckowe załozyć gumy na przód i tył żeby auto stało równo lub minimalnie wyżej z tyłu?" Proszę o sprawdzone, konkretne opinie... Pozdrawiam
Użytkownik Sawyer edytował ten post 14 listopada 2016 - 09:57
#38
Napisano 11 listopada 2016 - 01:10
Jak dasz 4 cyce z przodu i 1 z tyłu to kuper i tak będzie wyżej*. Wysokość też zależy od gum jakie masz teraz, z własnego doświadczenia powiem ci że 3 cycki z przodu i z tyłu wyglądają "fest" na springach -45/-45 (ułoży się po kilku dniach), dają możliwość przejazdu nad każdym garbem, a opona do 205 mm nie będzie ci ocierać.
Ale poczekaj na opinie specjalistów
*W201 M103
Ale poczekaj na opinie specjalistów
*W201 M103
#39
Napisano 14 listopada 2016 - 09:43
Czyli po 3 cycki na przód i tył, jakie byś polecił gumy?
Użytkownik Sawyer edytował ten post 14 listopada 2016 - 09:57
#40
Napisano 14 listopada 2016 - 21:39
Ja mam u siebie Eibacha -40/-40 i do tego wszędzie 1 "cyckowe" gumy, przy oponie 185/55 r15 nic się nie dzieje, jest sporo miejsca.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z dobraniem tylnego wahacza (zawieszenie koła) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Faithfool |
|
||
Zawieszenie tył 124 coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Symon84 |
|
||
[W201] Dziwne dźwięki, skrzeczenie/piszczenie, coś z zawieszeniem? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
||
[w201] Które lampy oryginalne ULO 381 czy RS ? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Terenowiec |
|
||
[w201] zawieszenie tył |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | jastrzi777 |
|
|