Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Obniżone sportowe zawieszenie - które wybrać?



138 odpowiedzi w tym temacie

#51 Gość_Charlie_


  • Na forum od: --

Napisano 14 grudnia 2016 - 21:09

Odgrzewam kotleta.

Kupiłem MTS'a -40/-40 do mojego kanciaka. Wie ktoś gdzie w Łodzi mogą to założyć bez zbędnego gadania ?



#52 Offline   Deus


  • Postów: 74
  • Na forum od: 31 sie 2016
  • Miejscowość: GA
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 grudnia 2016 - 09:52

W każdym warsztacie Ci to zrobią, zakłada się to jak zwykłe sprężyny

#53 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 18 grudnia 2016 - 12:43

Wyświetl postUżytkownik Deus dnia 18 grudnia 2016 - 09:52 napisał

W każdym warsztacie Ci to zrobią, zakłada się to jak zwykłe sprężyny
Tylko loteria czy tuleje po wymianie będzie jeszcze miał do użytku. Jełopy nie luzują mimośrodów i ciągnął na chama wahacze w dół.

#54 Gość_Charlie_


  • Na forum od: --

Napisano 20 grudnia 2016 - 12:45

Tuleje są nówki sztuki więc powinny wytrzymać.
To ż każdy warsztat założy też wiem. Chodzi o gadanie pod tytułem "panie tylko orginał do Mercedesa"


Wysłane z mojego W201

#55 Gość_Charlie_


  • Na forum od: --

Napisano 29 grudnia 2016 - 18:52

Dobra temat ogarnięty. Amory założone i springi też. Amory MTS a springi Eibach Pro Kit, gumy 1 cycek przód i tył. Niestety dupa pieje na tyle że wchodzi cała ręka między koło a nadkole.
Można wywalić gumy z tyłu i jeździć bez czy muszą być żeby np: nie tarła sprężyna o wachacz ?

#56 Offline   Sinus007


  • Postów: 184
  • Na forum od: 13 sie 2011
  • Miejscowość: Warszawa Wilanow
  • Mercedes:W201 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 5.0 M113 94r
  • Trzeci Mercedes:G300 TD W460
  • Inne auto:Fiat 126p 1242cm3

Napisano 29 grudnia 2016 - 19:43

Osobiście nie założyłbym nigdy zawieszenia TA Te... czy MTS to są badziewne zawieszenia, które robią różnicę jak się je wkłada zamiast oryginalnych, które jeżdżą od nowości... Nie mają podejścia do prawdziwego sportowego zawieszenia. Jedyna opcja dostępna na polskim rynku i na jakimś poziomie to bilstein B8 lub wyższy.

Tu macie dobry wybór sprawdzonych zawieszeń, lepiej odłożyć i zakupić porządne!
http://www.190parts....sion/4543432838

#57 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 29 grudnia 2016 - 19:58

Wyświetl postUżytkownik Charlie dnia 29 grudnia 2016 - 18:52 napisał

Można wywalić gumy z tyłu i jeździć bez czy muszą być żeby np: nie tarła sprężyna o wachacz ?
To tym masz gumę na wahaczu założoną, od dołu?

#58 Gość_Charlie_


  • Na forum od: --

Napisano 29 grudnia 2016 - 20:21

Mój błąd. Jest na górze. Można się jej pozbyć ?


Wysłane z mojego W201

#59 Gość_Charlie_


  • Na forum od: --

Napisano 29 grudnia 2016 - 20:31

Wyświetl postUżytkownik Sinus007 dnia 29 grudnia 2016 - 19:43 napisał

Osobiście nie założyłbym nigdy zawieszenia TA Te... czy MTS to są badziewne zawieszenia, które robią różnicę jak się je wkłada zamiast oryginalnych, które jeżdżą od nowości... Nie mają podejścia do prawdziwego sportowego zawieszenia. Jedyna opcja dostępna na polskim rynku i na jakimś poziomie to bilstein B8 lub wyższy.

Tu macie dobry wybór sprawdzonych zawieszeń, lepiej odłożyć i zakupić porządne!
http://www.190parts....sion/4543432838

A ja nigdy nie dam tyle
bo razem z przesyłką przewyższą wartość auta. Niech sobie będzie badziewie ale różnicy w komforcie nie ma. Miałem ori sportline i mam teraz MTS ze springami eibacha. Jestem zadowolony a to się dla mnie liczy nawet gdybym miał za rok albo dwa kupić drugie amory to i tak wyjdzie taniej. Drogi mamy jakie mamy. Może do auta wartego 20-30k to ma sens.


Wysłane z mojego W201

#60 Offline   Sinus007


  • Postów: 184
  • Na forum od: 13 sie 2011
  • Miejscowość: Warszawa Wilanow
  • Mercedes:W201 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 5.0 M113 94r
  • Trzeci Mercedes:G300 TD W460
  • Inne auto:Fiat 126p 1242cm3

Napisano 29 grudnia 2016 - 21:23

Ja u siebie włożyłem amorki od E500 na przód (mają sprężynę odbicia) i B6 na tył, sprężyny od E500 na tył i przód docięte. Sprawdza się na drodze i na torze. Ze względu że mam do przejechania kilkanaście garbów, żeby wyjechać z domu to nie mogłem obniżyć. Auto prowadzi się bardzo dobrze. Po garbie mogę spokojnie 100ówką przelecieć :)








Podobne tematy Zwiń