Skocz do zawartości




Strona z ciekawymi poradami



11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   vorlog


  • Postów: 850
  • Na forum od: 18 kwi 2008
  • Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Polo 6N

Napisano 02 marca 2014 - 18:42

Witam.
Tak przypadkiem trafiłem, może się komuś przyda, choćby z uwagi na ciekawy filmik, jak wygląda i działa zespół wycieraczki przedniej :P
https://mercedessource.com/problems

V.

Użytkownik vorlog edytował ten post 02 marca 2014 - 18:46




#2 Offline   maryusz123456


  • Postów: 2 048
  • Na forum od: 26 cze 2011
  • Miejscowość: WWL
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 260SE '86
  • Inne auto:W140 S350 - OM603 TURBO

Napisano 02 marca 2014 - 20:48

Znamy znamy :)

#3 Offline   vorlog


  • Postów: 850
  • Na forum od: 18 kwi 2008
  • Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Polo 6N

Napisano 02 marca 2014 - 21:07

To czemuście nie podały? :P
A ja szukała, szukała... :(
V.

#4 Offline   maryusz123456


  • Postów: 2 048
  • Na forum od: 26 cze 2011
  • Miejscowość: WWL
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 260SE '86
  • Inne auto:W140 S350 - OM603 TURBO

Napisano 02 marca 2014 - 21:14

W temacie o ASB wklejałem jakiś link z filmikiem właśnie od nich ;) Trzeba przeglądać forum :old:
ogólnie to sporo się tych filmików przewija przez forum.

#5 Offline   vorlog


  • Postów: 850
  • Na forum od: 18 kwi 2008
  • Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Polo 6N

Napisano 02 marca 2014 - 21:16

Ja mam RSB, więc na Twój temat się na natknąłem :)
V.

#6 Offline   maryusz123456


  • Postów: 2 048
  • Na forum od: 26 cze 2011
  • Miejscowość: WWL
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 260SE '86
  • Inne auto:W140 S350 - OM603 TURBO

Napisano 02 marca 2014 - 21:19

Hehe widać, temat nie mój a chyba Wojtka, ja tylko przyspamowałem linkiem do jutuba ;)

#7 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 03 marca 2014 - 21:55

Filmik nie mój ale może komuś się przyda.


#8 Offline   XM


  • Postów: 2 650
  • Na forum od: 24 lis 2009
  • Miejscowość: Puławy
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 marca 2014 - 20:14

Vorlog, a czemu w takim dziale zagrzebałeś ten cenny materiał? :) Bo sprawa mnie interesuje. Tylko nad jednym się zastanawiam, bo ja z tych co chcą być bardziej poprawni od fabryki. Mianowicie: Czym to smarować? Bo jakieś dziwne głosy się czasem słyszy, że niektóre smary łatwo woda wymywa. To których nie wymywa?
No i czy gęstym, czy rzadkim? Żeby potem w lecie nie chlapało na szybę, a w zimie nie stanęło na beton.
A może po prostu: którym ŁT kupionym za dychę na CPN-ie mam posmarować? Bo jest ich od grzyba i jeszcze trochę.

Użytkownik XM edytował ten post 04 marca 2014 - 20:14


#9 Offline   vorlog


  • Postów: 850
  • Na forum od: 18 kwi 2008
  • Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Polo 6N

Napisano 04 marca 2014 - 21:01

Nie wiedziałem gdzie wrzucić, tu mi jakoś spasowało :P W końcu multimedia.
Na filmiku gość gada o smarze syntetycznym, ale jak to wytrzymało 20 lat to i ŁT4S można użyć, nie jest zły.
Są fajne smary wodo- chemio- temperaturoodporne w spreju, np. Novatio ClearLube, ale ciężko toto kupić (przynajmniej dawniej tylko w większych ilościach i u akwizytorów, nie w sklepie).
http://www.novatio.b...duct/clear-lube
W Polsce handlował tym NowyTech, teraz nie siedzę w temacie.
Ten smar wytrzymywał nawet działanie pary technologicznej, używałem go w bardzo ciężkich warunkach.
Może też smar teflonowy by się sprawdził.
Albo takie cóś
http://www.centrumro...tool,40521.html
Jest tego w ch...[olerę] :P
http://www.univar.pl...yntetyczne.html
V.

Użytkownik vorlog edytował ten post 04 marca 2014 - 21:04


#10 Offline   XM


  • Postów: 2 650
  • Na forum od: 24 lis 2009
  • Miejscowość: Puławy
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 marca 2014 - 21:28

Ech... Już samych ŁT jest dużo, a teraz te syntetyczne... Nie mogłeś skończyć na "kup ten i ten"? ;) No nic, coś poszukam.
Heh, ciekawe: http://www.univar.pl.../items/304.html - "Małe przekładnie oraz części ruchome w drukarkach, magnetofonach i odtwarzaczach CD" - nigdy nie wiedziałem czym oni te prowadnice smarują, że takie białe i "lekkie" w dotyku.

Użytkownik XM edytował ten post 04 marca 2014 - 21:30









Podobne tematy Zwiń