i jeszcze tak
https://www.youtube....eature=youtu.be
2
156 odpowiedzi w tym temacie
#141
Napisano 15 marca 2017 - 10:21
#142
Napisano 15 marca 2017 - 18:38
Sprawdź iskre po długim postoju i po krótkim,czy jest jakaś różnica ,a następnego dnia poluzuj przewód paliwowy któru idzie do rozdzielacza, paliwo powinno tryskać konkretnie.
Użytkownik melfio1 edytował ten post 15 marca 2017 - 18:40
#143
Napisano 18 marca 2017 - 15:08
Zauważyłem, że jak wcisnę gaz w podłogę to auto odpala. Czyli przyczyny muszę szukać po stronie wtryskiwacza rozruchowego?
#144
Napisano 18 marca 2017 - 20:00
Albo mieszanka jest zbyt uboga. Może sonda umarła.
Rozruchowy wytargaj i po prostu zakręć silnikiem. Miernikiem nie masz co sprawdzać, bo wtyczka może pokazać dobrze a wtryskiwacz będzie zasztopany i na nic mu napięcie w takim stanie.
Rozruchowy wytargaj i po prostu zakręć silnikiem. Miernikiem nie masz co sprawdzać, bo wtyczka może pokazać dobrze a wtryskiwacz będzie zasztopany i na nic mu napięcie w takim stanie.
#145
Napisano 18 marca 2017 - 21:53
Sonda jest nowa ma może że 3 miesiące. Wygląda na to że muszę się przyjrzeć wtryskiwaczowi.
#146
Napisano 22 kwietnia 2017 - 19:12
Problem rozwiązany . Zaryzykowałem i postanowiłem zacząć od najtańszej z możliwych napraw czyli świec. Winne były świece NGK, które wytrzymały rok czasu i 7000km. Już więcej tego badziewia nie kupie. Zakupiłem świeczki Beru Z17 14K-7DU i pali od strzała. Widocznie jak świece były zimne dawały słabą iskrę i przy kręceniu rozrusznikiem go zalewało i dlatego słabo palił.
#147
Napisano 22 kwietnia 2017 - 19:49
NGK japońskie, to były raczej bardzo dobre świece. Ale za to francuskie to był faktycznie badziew.
#149
Napisano 23 kwietnia 2017 - 16:49
Pojeżdżę i zobaczę ile beru wytrzymają. Ale słyszałem już od kilku osób żeby ngk nie zakładać.
#150
Napisano 23 kwietnia 2017 - 17:34
Dobre były ,ale jak zaczeli robić w Polsce to jakoś trochę spadła ,ja na beru przejechałem 60tyś/km i pewnie jeszcze by działały ,ale zmieniałem cały układ WN to poszły do kosza.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|