Wygląda na regulator ciśnienia paliwa, tylko na jak długo musisz nie odpalać silnika, żeby wystąpił ten objaw?
2
156 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 18 czerwca 2011 - 15:52
#22
Napisano 18 czerwca 2011 - 16:26
kable WN są stare:(
Dodano po kilku min.
czy chodzi o ten regulator co jest na fotkce???
a jak go sprawdzic czy jest dobry czy nie?????????????
Proszę zamieszczać zdjęcia w postaci miniaturek (następnym razem usunę nieregulaminowe zdjęcia).
Proszę edytować swoje wątki a nie dopisywać kolejne po chwili.
Poprawiono.
Dodano po kilku min.
czy chodzi o ten regulator co jest na fotkce???
a jak go sprawdzic czy jest dobry czy nie?????????????
Proszę zamieszczać zdjęcia w postaci miniaturek (następnym razem usunę nieregulaminowe zdjęcia).
Proszę edytować swoje wątki a nie dopisywać kolejne po chwili.
Poprawiono.
#23
Napisano 18 czerwca 2011 - 17:08
Tak o ten. A sprawdzić go można za pomocą wakuometru. Wpinasz w listwę wtryskową i obserwuje czy schodzi ciśnienie.
Ale przedtem wymień kable WN jeśli piszesz, że są stare.
Ale przedtem wymień kable WN jeśli piszesz, że są stare.
#24
Napisano 18 czerwca 2011 - 17:27
nie posiadam na ta chwile wakuometru, ale jak mi sie uda zalatwic to mam go wpiąc do tego wezyka co wychodzi z regulatora??????????
#25
Napisano 18 czerwca 2011 - 17:59
Ty... ale tam nie ma podciśnienia no i w M102 nie ma listwy wtryskowej
#26
Napisano 18 czerwca 2011 - 18:02
własnie sie zdziwilem litswa wtryskowa??? to jak najlepiej srawdzic ten regulator????????
#27
Napisano 18 czerwca 2011 - 19:30
No tak, przecież to M102, mój błąd. A więc, wakuometr podłączasz pod powrót:
BLEDNY FORMAT ZDJECIA
i sprawdzasz w jakim czasie spadnie ciśnienie. Jak nie spadnie to znaczy, że jest dobry i przyczyny trzeba szukać gdzie indziej.
BLEDNY FORMAT ZDJECIA
i sprawdzasz w jakim czasie spadnie ciśnienie. Jak nie spadnie to znaczy, że jest dobry i przyczyny trzeba szukać gdzie indziej.
#28
Napisano 18 czerwca 2011 - 19:48
moge prosic o fotke gdzie mam podlaczy wakometr
#29
Napisano 18 czerwca 2011 - 19:52
Witam mam podobną przypadłość w 2.0 ee tzn nie odpala wogóle ponieważ podejżewam któryś przekaźnik lub wiązkę w rejonach gaźnika
Dokładnie w okolicach gaźnika jak brzenczał to palił jak nie to już nie zapala moje pytanie nasuwa się tu dokładnie które kable zasilają ten gaźnik jest kilaka kostek wokół niego czasami jak poruszyłem w jego okolicach zapalał podejżewam że któryś kabel nie łączy lub przekaźnik lecz króry i gdzie się znajduje to ja nie wiem czy ktoś miał podobne zjawisko? z góry dzieki za odp
Dokładnie w okolicach gaźnika jak brzenczał to palił jak nie to już nie zapala moje pytanie nasuwa się tu dokładnie które kable zasilają ten gaźnik jest kilaka kostek wokół niego czasami jak poruszyłem w jego okolicach zapalał podejżewam że któryś kabel nie łączy lub przekaźnik lecz króry i gdzie się znajduje to ja nie wiem czy ktoś miał podobne zjawisko? z góry dzieki za odp
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|