Skocz do zawartości




- - - - -

[M102] - Ciężko odpala na zimnym silniku



156 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   mr_simon


  • Postów: 353
  • Na forum od: 13 sty 2008
  • Miejscowość: Dębno (gorzowskie)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Honda VT 600 Shadow

Napisano 18 czerwca 2011 - 15:52

Wygląda na regulator ciśnienia paliwa, tylko na jak długo musisz nie odpalać silnika, żeby wystąpił ten objaw?



#22 Offline   Grawero


  • Postów: 25
  • Na forum od: 06 lis 2010

Napisano 18 czerwca 2011 - 16:26

kable WN są stare:(;)

Dodano po kilku min.

czy chodzi o ten regulator co jest na fotkce???Dołączona grafika

a jak go sprawdzic czy jest dobry czy nie?????????????

Proszę zamieszczać zdjęcia w postaci miniaturek (następnym razem usunę nieregulaminowe zdjęcia).
Proszę edytować swoje wątki a nie dopisywać kolejne po chwili.
Poprawiono.


#23 Offline   mr_simon


  • Postów: 353
  • Na forum od: 13 sty 2008
  • Miejscowość: Dębno (gorzowskie)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Honda VT 600 Shadow

Napisano 18 czerwca 2011 - 17:08

Tak o ten. A sprawdzić go można za pomocą wakuometru. Wpinasz w listwę wtryskową i obserwuje czy schodzi ciśnienie.

Ale przedtem wymień kable WN jeśli piszesz, że są stare.

#24 Offline   Grawero


  • Postów: 25
  • Na forum od: 06 lis 2010

Napisano 18 czerwca 2011 - 17:27

nie posiadam na ta chwile wakuometru, ale jak mi sie uda zalatwic to mam go wpiąc do tego wezyka co wychodzi z regulatora??????????

#25 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 18 czerwca 2011 - 17:59

Ty... ale tam nie ma podciśnienia ;) no i w M102 nie ma listwy wtryskowej :P

#26 Offline   Grawero


  • Postów: 25
  • Na forum od: 06 lis 2010

Napisano 18 czerwca 2011 - 18:02

własnie sie zdziwilem litswa wtryskowa??? to jak najlepiej srawdzic ten regulator????????

#27 Offline   mr_simon


  • Postów: 353
  • Na forum od: 13 sty 2008
  • Miejscowość: Dębno (gorzowskie)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Honda VT 600 Shadow

Napisano 18 czerwca 2011 - 19:30

No tak, przecież to M102, mój błąd. A więc, wakuometr podłączasz pod powrót:

BLEDNY FORMAT ZDJECIA

i sprawdzasz w jakim czasie spadnie ciśnienie. Jak nie spadnie to znaczy, że jest dobry i przyczyny trzeba szukać gdzie indziej.

#28 Offline   Grawero


  • Postów: 25
  • Na forum od: 06 lis 2010

Napisano 18 czerwca 2011 - 19:48

moge prosic o fotke gdzie mam podlaczy wakometr

#29 Offline   krzysiek_kk1


  • Postów: 10
  • Na forum od: 17 cze 2011

Napisano 18 czerwca 2011 - 19:52

Witam mam podobną przypadłość w 2.0 ee tzn nie odpala wogóle ponieważ podejżewam któryś przekaźnik lub wiązkę w rejonach gaźnika
Dokładnie w okolicach gaźnika jak brzenczał to palił jak nie to już nie zapala moje pytanie nasuwa się tu dokładnie które kable zasilają ten gaźnik jest kilaka kostek wokół niego czasami jak poruszyłem w jego okolicach zapalał podejżewam że któryś kabel nie łączy lub przekaźnik lecz króry i gdzie się znajduje to ja nie wiem czy ktoś miał podobne zjawisko? z góry dzieki za odp

#30 Offline   mr_simon


  • Postów: 353
  • Na forum od: 13 sty 2008
  • Miejscowość: Dębno (gorzowskie)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Honda VT 600 Shadow

Napisano 19 czerwca 2011 - 06:58

Grawero,


Dołączona grafika








Podobne tematy Zwiń