#41
Napisano 06 grudnia 2012 - 10:31
#42
Napisano 06 grudnia 2012 - 11:44
Udało się mi wreszcie opanowac te miniaturki ma ktoś jakiś pomysł skąd tam się paliwo wzięło?
a no i jeszcze od czego to na zdjęciu poniżej, bo jak go kupiłem to miał to odpięte w środku jakas płytka z pinami narazie wpiąłem tak co sie nie stykają bo nie wiem co to
a znajduje się na lewym nadkolu obok bezpieczników na przegrodzie silnika
#43
Napisano 06 grudnia 2012 - 12:29
Użytkownik mat64 dnia 06 grudnia 2012 - 11:44 napisał
To jest regulator oktanowy, oryginalnie jest to fabrycznie ustawione i zaplombowane. Co to dokładnie robi możesz znaleźć na forum.
#44
Napisano 06 grudnia 2012 - 14:52
#45
Napisano 06 grudnia 2012 - 16:52
Użytkownik skala09 dnia 06 grudnia 2012 - 10:31 napisał
Przed pierwszym odpaleniem włącz i wyłącz zapłon ze 3 razy zanim zakręcisz. U mnie nie gaśnie ale ciężej go rozbujać i dłużej kręci jeśli nie podpompuję mu paliwa. Jak podpompuję to pali na dotyk i chodzi idealnie, kolejne odpalenia też już bez problemu. Przypuszczalnie jest to kończąca się pompa paliwa lub akumulator ciśnienia paliwa.
#46
Napisano 06 grudnia 2012 - 17:49
#47
Napisano 06 grudnia 2012 - 18:00
Użytkownik Sly108 dnia 06 grudnia 2012 - 14:52 napisał
Chyba znalazłem problem w ''kominie'' do regulacji nie ma śróby jest tam tylko jakas sprężynka jak włożę śrubokręt do oporu to się klapa odchyla napięcie na gnieździe 8,3 na włączonym zapłonie/zgaszonym silniku
Użytkownik Sly108 dnia 06 grudnia 2012 - 14:52 napisał
Wyjmowałem oglądałem wygląda raczej ok, w każdym razie suchy
Użytkownik Sly108 dnia 06 grudnia 2012 - 14:52 napisał
Tak zrobię
#50
Napisano 07 grudnia 2012 - 14:59
Użytkownik mat64 dnia 06 grudnia 2012 - 21:00 napisał
To dziwne ale ustawiłem ten regulator oktanowy jak mówiłeś, odpaliłem auto i zauważyłem znaczną poprawę pracy (mniej telepie)
Dzięki ! punkcik oczywiście poleciał
Bo zmienił się kąt wyprzedzenia zapłonu. To super, że pomogło.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|