Skocz do zawartości




* * * * - 1 głosy

[W201] Wasze wyniki


107 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Zielonalatarnia


  • Postów: 101
  • Na forum od: 14 lut 2014
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 26 marca 2014 - 21:35

Witam. szukałem na forum różnych danych ale nikt nie mówi o tym wprost, jeśli już poruszany jest ten temat to coś jest nie tak
Chodzi mi o spalanie , wiadomo jeden mercedes drugiemu nie równy ,ale jakie macie spalanie w swoich samochodach i jakie przy tym prędkości średnie osiągacie?Wiadomo że samochody z gwiazdą lubią swoje wypalić :E Myślę że jest to dobry temat do pochwalenia się swoimi wyczynami ,a i może ktoś zdradzi jakieś fajne autorskie patenty. Wszystkie dane na autocentrum i tym podobnych stronach są bardzo rozbieżne i czasami mam wrażenie że wyssane z palca. Dlatego zwracam się do was forumowicze żebyście powiedzieli jak ta sprawa wygląda u was. A może przyszłe pokolenia trafią tutaj i uzyskają bardziej wiarygodne informacje". Jeśli taki temat już był to przepraszam, jeśli jest w złym dziale to również przepraszam i proszę o przeniesienie do innego działu.

Moje wyniki :
LPG Miasto: 16l
LPG Trasa: 12l (120-130km/h)
Pb Miasto 10l
Pb Trasa 7,5l (120- 130 km/h)



#2 Offline   plefka


  • Postów: 46
  • Na forum od: 19 wrz 2011
  • Miejscowość: pierdołów
  • Mercedes:w201 2.0 - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:s202 220cdi elegance szkło
  • Trzeci Mercedes:w202 sedan 230d 180 po trasie
  • Inne auto:crx1.6 d16a9 lubie olej:(

Napisano 27 marca 2014 - 20:51

Witam

przetestowałem każdą konfiguracje poza blosem, dochodzę do wniosku ze elektronika musi być!
gaźnik pierburg.



nieszczelnie podciśnienia plus brak filtra 23L/100km nie zaleznie gdzie.
ogarnięte podcisnienia miasto 18l/km, trasa 12l/km, przy zaduzym palniku.
memphis vw dwuprzelotowy trasa 10l/km miasto 14-15l/km, przy zmianie pogody gaśnie na obr. jałowych
bingo ok 12-13 miasto.


Co do palników dalej zwanych mixerami, memphis za mały na wolnych obrotach oto ten model http://www.rybacki.p...9&product_id=91 ,

Mixer równierz od pana Rybackiego jednoprzelotowy miał za duża średnice co przy dobrze ustawionych wolnych obrotach, powodowało bardzo bogata mieszankę w pozostałym zakresie obrotów, z tad wyniki po 18L gazu. dochodzi do tego sprawa dwoch gardzieli co dodatkowo komplikuje jakiekolwiek sterowanie mieszanką. Swojego czasu zastanawiałem się dlaczego tankując na najgorszej gazowni w okolicy moje auto smigało lepiej??? Odpowiedz źle dobrany mixer. Ciekawostką jest ze dopiero przy zakładaniu elektroniki zobaczyłem wykresy sondy..... oraz prace aktuatora przymykając wszystko do prawie 50 kroków......

Meritum na wszystko tkwiło w elektronice, za duzy mixer plus bingo m załatwia wszystko.

Podsumowując wywal śrube pakuj elektronike

Użytkownik plefka edytował ten post 27 marca 2014 - 20:53


#3 Offline   szymtro


  • Postów: 530
  • Na forum od: 07 cze 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Trzeci Mercedes:ex, trafił na strażacką
  • Inne auto:WB63128, Baby Blos, EFI

Napisano 28 marca 2014 - 04:02

Mi auto w trasie łyka 9L ale prędkośc średnia na 200km to tylko 75km/h - takie drogi mamy.
Jak śmigam do pracy jagielońską i modlińską 30km w jedną stronę to wychodzi od 11 do 11.5L/100km zależnie od pogody.
Jak wracałem z wrocławia przez S2 to średnie spalanie wyszło10.5 L/100 (zawsze albo dwie albo 3 osoby).
Silnik M102.962 skrzynia 4, przelotowy zamiast katalizatora i jakiś stożek poliuretanowy simoty(duży). Świece normalne zapłon ustawiony na S ale to i tak nic nie zmienia w ustawieniach - niestety.

#4 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 28 marca 2014 - 04:26

Wyniki poprzedniego mercedesa 1.8e (ke -jet) skrzynia manual 4 biegi, instalacja 1 gen (na kilku patentach ;P)

Miasto Dynamicznie : 10 l
Miasto BARDZO dynamicznie : 12
Trasa (tu miałem ładnie sprawdzone jak jechalem do wrocławia i spowrotem)
Trasa (ok 30km miasto, 200km autostrada) : prędkość 100km/h : 7,5l !
Trasa (ok 10km miasto, 220km autostrada) : prędkość 160-180 : 16l :D

#5 Offline   Zielonalatarnia


  • Postów: 101
  • Na forum od: 14 lut 2014
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 28 marca 2014 - 09:38

Wyświetl postUżytkownik JuR dnia 28 marca 2014 - 04:26 napisał

Wyniki poprzedniego mercedesa 1.8e (ke -jet) skrzynia manual 4 biegi, instalacja 1 gen (na kilku patentach ;P)

Miasto Dynamicznie : 10 l
Miasto BARDZO dynamicznie : 12
Trasa (tu miałem ładnie sprawdzone jak jechalem do wrocławia i spowrotem)
Trasa (ok 30km miasto, 200km autostrada) : prędkość 100km/h : 7,5l !
Trasa (ok 10km miasto, 220km autostrada) : prędkość 160-180 : 16l :D
niezłe te wyniki

Zdradzisz jakie to patenty? Też chciałbym mieć takie spalanie w mieśćie jak ty. Widzę że nawet lekkie obniżenie prędkości o te 20 km/h w przypadku skrzyni 4 robi ogromną różnicę

Wyświetl postUżytkownik plefka dnia 27 marca 2014 - 20:51 napisał

Witam

przetestowałem każdą konfiguracje poza blosem, dochodzę do wniosku ze elektronika musi być!
gaźnik pierburg.



nieszczelnie podciśnienia plus brak filtra 23L/100km nie zaleznie gdzie.
ogarnięte podcisnienia miasto 18l/km, trasa 12l/km, przy zaduzym palniku.
memphis vw dwuprzelotowy trasa 10l/km miasto 14-15l/km, przy zmianie pogody gaśnie na obr. jałowych
bingo ok 12-13 miasto.


Co do palników dalej zwanych mixerami, memphis za mały na wolnych obrotach oto ten model http://www.rybacki.p...9&product_id=91 ,

Mixer równierz od pana Rybackiego jednoprzelotowy miał za duża średnice co przy dobrze ustawionych wolnych obrotach, powodowało bardzo bogata mieszankę w pozostałym zakresie obrotów, z tad wyniki po 18L gazu. dochodzi do tego sprawa dwoch gardzieli co dodatkowo komplikuje jakiekolwiek sterowanie mieszanką. Swojego czasu zastanawiałem się dlaczego tankując na najgorszej gazowni w okolicy moje auto smigało lepiej??? Odpowiedz źle dobrany mixer. Ciekawostką jest ze dopiero przy zakładaniu elektroniki zobaczyłem wykresy sondy..... oraz prace aktuatora przymykając wszystko do prawie 50 kroków......

Meritum na wszystko tkwiło w elektronice, za duzy mixer plus bingo m załatwia wszystko.

Podsumowując wywal śrube pakuj elektronike

Miałem 2 generację na k-jetronic i wiem na bank ze to poprostu nie działa. Znajomy polecił mi zamontowanie śruby i nie narzekam od tamtego czasu, strzały są ale znikome no i nie musze jechać na regulację :)

Użytkownik Zielonalatarnia edytował ten post 28 marca 2014 - 09:41


#6 Offline   plefka


  • Postów: 46
  • Na forum od: 19 wrz 2011
  • Miejscowość: pierdołów
  • Mercedes:w201 2.0 - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:s202 220cdi elegance szkło
  • Trzeci Mercedes:w202 sedan 230d 180 po trasie
  • Inne auto:crx1.6 d16a9 lubie olej:(

Napisano 29 marca 2014 - 00:33

wszystko zalezy czy zasilasz silnik [ke czy carby]

merytryczność powrównania gaźnika o dwóch przepustnicach z ke-jetem jest nieprawdziwa.


Wszystko zalezy od podejscia do samochodu i jego gratów. To podejscie motywuje do całkowicie innego działania w sferze rozwiazań, które powinny się łaczyć w pewnym miejscu. Laczenie róznych problemów powoduje uogólnienie tematu co jak wczesniej pisałem .... yyyy co ja pisałem///// jest do pupy.


dobra troche piajny jestem, ale co chcialem napisać: nie wrzucajmy do jednego worka kota i psa, bo każde potrzebuje czegos innego a razem sie pozabijają, to pewne.


kot to stromberg badz pers pierburg, pokreci nosem kichnie ale zawsze zje.
2ee to jebniety dziki pies, niby zawsze i wszedzie ale za dziki do okiełznania.

w tym porównaniu gaz jest kielbasą.


kot pomiałczy pokreci noskiem ale zje.
pies wpierniczy na hej, czasem sie zes** zawieziesz do weterynarza, stracisz tryliard PLN, ale ostatecznie i tak pogryzie listonosza.


PRZECIEZ TO MERCEDES ZAWSZE NAS DOWIEZIE!!!!!!


dobra nayebany jestem czesc











W życiu zawodowym każdy sugerował Nam indywidualne podejscie do każdego problemu

Użytkownik plefka edytował ten post 29 marca 2014 - 00:36


#7 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 30 marca 2014 - 07:28

Wyświetl postUżytkownik Zielonalatarnia dnia 28 marca 2014 - 09:38 napisał

niezłe te wyniki

Zdradzisz jakie to patenty? Też chciałbym mieć takie spalanie w mieśćie jak ty. Widzę że nawet lekkie obniżenie prędkości o te 20 km/h w przypadku skrzyni 4 robi ogromną różnicę



Miałem 2 generację na k-jetronic i wiem na bank ze to poprostu nie działa. Znajomy polecił mi zamontowanie śruby i nie narzekam od tamtego czasu, strzały są ale znikome no i nie musze jechać na regulację :)

skąd wziołeś te prędkości hehe ? może jeszcze raz przeczytaj, ale tym razem ze zrozumieniem.
podpowiem Ci że km= kilometr, a km/h=kilometr na godzine.
jeżeli obstawiasz że ten mercedes leciał po 200-220 km/h to najwyraźniej bardzo mocno niedoczytałeś całości : D

k i ke troche się różnią. to na bank nie działa, ale jeździsz hę?

#8 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 30 marca 2014 - 10:27

U mnie spalanie na trasie ze średnią prędkością 80 km/h wynosi 7,5 - 8l Natomiast przy konkretnej jeździe 15 - 17l
W mieście natomiast spokojna jazda 10L bardziej dynamiczna 15L

#9 Offline   Zielonalatarnia


  • Postów: 101
  • Na forum od: 14 lut 2014
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 30 marca 2014 - 12:41

Wyświetl postUżytkownik JuR dnia 30 marca 2014 - 07:28 napisał

skąd wziołeś te prędkości hehe ? może jeszcze raz przeczytaj, ale tym razem ze zrozumieniem.
podpowiem Ci że km= kilometr, a km/h=kilometr na godzine.
jeżeli obstawiasz że ten mercedes leciał po 200-220 km/h to najwyraźniej bardzo mocno niedoczytałeś całości : D

k i ke troche się różnią. to na bank nie działa, ale jeździsz hę?

Nie bądzmy już tacy szczegółowi poprostu zapomniałem dopisać ,, /h" :E
Porównałem Twoje prędokści i średnie spalanie na trasie z moimi i widze różnicę. Jakie miałeś te patenty o których pisałeś we wcześniejszym poście?

Użytkownik Zielonalatarnia edytował ten post 30 marca 2014 - 12:57


#10 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 30 marca 2014 - 19:54

mikser nie pamietam ile mm ale gdzies go mam jeszcze.. jak bd mial czas to zmierze.
reduktor 140 hp, stop ke, krokowiec z drugiej gen. wywalony i wstawiona śruba, i najważniejsza była klapa anty-wybuchowa w kaloszu ! ke jet regulowany po mnóstwie przeczytanych postów, lpg na próbowach i błędach,klapa zabezpieczała ke jeta i nic się nie przestawiało ..








Podobne tematy Zwiń