Skocz do zawartości




- - - - -

Mikser - średnica


20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Zielonalatarnia


  • Postów: 101
  • Na forum od: 14 lut 2014
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 kwietnia 2014 - 21:59

Jak może wpłynąć na osiągi, spalanie i elastyczność zmiana średnicy miksera? czy wszystkie miksery mają taką samą średnice żeby wytworzyć ciśnienie do zasysania gazu? obecnie mam takie cudo:
http://allegro.pl/m1...4122708986.html
Przez pare tygodni jeździłem ze zdemontowanym gazem i banglało jak złe, dlatego chciałbym się dowiedzieć jak moge ,, odetkać" m102
Póki co ze względów finansowych Blos nie wchodzi w grę. Znalazłem jeszcze używany mikser tzw,, czołg" mógłby mi ktoś opowiedzieć jak spisuje się silnik z tym mikserem i czy wogole warte jest wydania tych 70 zł



#2 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 kwietnia 2014 - 22:56

Masz na myśli takie coś?
http://www.rybacki.p...&product_id=145
jeśli tak to u mnie śmigał bardzo ładnie.

#3 Offline   Zielonalatarnia


  • Postów: 101
  • Na forum od: 14 lut 2014
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 kwietnia 2014 - 23:10

chodzi mi o coś takiego Lordzie :
http://allegro.pl/mi...4130086359.html
Przy okazji mógłbyś powiedzieć mi jak średnica miksera wpływa na pracę silnika?

#4 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 kwietnia 2014 - 00:57

Każda średnica mniejsza od natywnej średnicy wlotu powietrza utrudnia wypełnienie cylindra w wyższych partiach obrotów
i zmienia proporcje mieszanki benzyna powietrze i każda instalacja 1 i 2 generacji to robi
(już słyszę chichot Piotrka 190E:E ) natomiast jest to zwężenie po to żeby parownikiem dało się w ogóle sterować
im większe zwężenie tym (wyższe podciśnienie) stabilniejsza praca instalki ale i gorsze wypełnienie.
Teoretycznie można by wstawić mikser o średnicy niewiele mniejszej lub nawet równej srednicy wlotu ale skutkowało by to
gigantycznym spalaniem gazu bo minimalne (jak na potrzeby parownika) podciśnienie miało by trudności z wyssaniem gazu z jego komory
więc musiałby być "rozkręcony" na max a to przy wyższych obrotach dawało by najbogatszą mieszankę bo parownik ma charakterystykę
względnie liniową a musiałby mieć progresywną a to już rozważania o wyższości ogórka kiszonego nad octowym...
Reasumując dla 1 i 2 generacji albo jeździmy z wykopem albo tanio.

#5 Offline   tmajer


  • Postów: 95
  • Na forum od: 01 lis 2013
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Subaru Forester GX 1998 LPG

Napisano 20 kwietnia 2014 - 06:26

Wyświetl postUżytkownik Lord Zekanda dnia 20 kwietnia 2014 - 00:57 napisał

Reasumując dla 1 i 2 generacji albo jeździmy z wykopem albo tanio.

Z tym tanio to tak do końca nie jest. Silnik coś musi palić - jak nie paliwo, to zawory :mrgreen: Wybór należy do Ciebie ;)
Dlatego ja wszystkie instalacje podciśnieniowe na śrubę ustawiam w zakresie wysokich obrotów nieco bogaciej, niż to wynika ze wskazań analizatora spalin.

#6 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 20 kwietnia 2014 - 07:42

http://www.phjacus.p...-300E-p639.html
Ja mam taki mikser i na gazie auto ładnie śmiga i do tego fajnie syczy przy przegazówce. Jak dławi benzyne tego nie sprawdzałem bo jeżdże na gazie cały czas. Benza tylko przy rozruchu i jak jest zimny to przy ok.30st temp silnika przechodze na LPG.

#7 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 kwietnia 2014 - 10:37

Wyświetl postUżytkownik tmajer dnia 20 kwietnia 2014 - 06:26 napisał

Silnik coś musi palić - jak nie paliwo, to zawory
Jak to? Mój pali gazu 5 w trasie i 6 w mieście a zaworki jakby wczoraj z fabryki wyszły :E

#8 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 20 kwietnia 2014 - 11:19

Wyświetl postUżytkownik Lord Zekanda dnia 20 kwietnia 2014 - 10:37 napisał

Jak to? Mój pali gazu 5 w trasie i 6 w mieście a zaworki jakby wczoraj z fabryki wyszły :E

i to jest wynik !!!!! patrzcie i uczcie się baboki jedne.... :D


ten mieszalnik który pokazałeś to mam, i jest dobry, dlatego, że posiada odbój na klapę.
mój spala 5,5 w trasie i lekko ponad 6 w mieście z wentylkami od materaca.. :D

Użytkownik majsterus edytował ten post 20 kwietnia 2014 - 11:19


#9 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 20 kwietnia 2014 - 17:11

Wyświetl postUżytkownik nicu89 dnia 20 kwietnia 2014 - 07:42 napisał

http://www.phjacus.p...-300E-p639.html
Ja mam taki mikser i na gazie auto ładnie śmiga i do tego fajnie syczy przy przegazówce. Jak dławi benzyne tego nie sprawdzałem bo jeżdże na gazie cały czas. Benza tylko przy rozruchu i jak jest zimny to przy ok.30st temp silnika przechodze na LPG.
Kolego jak to się ma do tego że masz problemy z LPG w innym temacie ?

#10 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 20 kwietnia 2014 - 17:18

Problem nie dotyczy miksera tylko sterowania instalacją kolego gdybyś chciał doczytać. Chciałeś dociąć ale znowu w życiu Ci nie wyszło jak to śpiewał Cugowski. Problem został tymczasowo wyeliminowałem bo przerobiłem silnik krokowy na register i LPG działa poprawnie. Chcę jednak sprawdzić czy muszę tak zrobić napewno czy mój niby kontroler lambda to pociągnie - mam taki kontroler w którym nie można ustawić działania krokowego przez program diagnostyczny. Dlatego miałem jakieś wkręty w krokowcu.








Podobne tematy Zwiń