#1
Napisano 21 kwietnia 2014 - 15:39
Od 3 dni Kiedy wyprzedzałem auto na prostej drodze..szedł jak burza..na 3 ciągnął prawie do 120km.h,tego samego dnia jak wracałem ze sklepu jakiś muł się zrobił.potem znowu miał sile i znowu brak..
jak by coś blokowało,sprawdzałem Tarcze to po przejechaniu kilometra z lekkim hamowaniem na zakrętach Tarcze są gorące,to samo mam 60km.h wbity 4 bieg auto powinno się rozpędzać dobrze,ale tak nie jest muli i muli i wkońcu przyspiesza.zaraz powtórka auto moc ma 4 bieg leci do 100 jak na disla prawidłowo..co się może dziać? Czy jakiś Klocek się przesunął ? Zauważyłem że czasami ciężko mu jest wejść na obroty w sensie takim że powoli się zwiększają..a tak nie było...Ma ktoś jakiś pomysł?
Pozdrawiam
#2
Napisano 21 kwietnia 2014 - 16:51
#3
Napisano 21 kwietnia 2014 - 17:56
Użytkownik ColinekPL dnia 21 kwietnia 2014 - 15:39 napisał
Użytkownik ColinekPL dnia 21 kwietnia 2014 - 15:39 napisał
Nie napisałeś nic o pedale- też powoli twardnieje jak skała
Serwo w używce, oryginalne już od 50 PLN, only.Także niedroga impreza Po podmianie, musowo świeży, dobry płyn najlepiej właśnie zainwestować w DOT 4+.
Mam go zawsze w obu i nigdy nie miałem problemu z układem hamulcowym, no chyba, że wymieniałem klocki czy raz tarcze.
Użytkownik aarmir edytował ten post 21 kwietnia 2014 - 18:00
#4
Napisano 21 kwietnia 2014 - 23:55
Użytkownik aarmir dnia 21 kwietnia 2014 - 17:56 napisał
Pedał Elegancko,prawidłowo,nie twardnieje,jest mięciutki jak masełko Wiadomo to auto pod dużą górkę nie ma kopa..Rozpędzić go trudno..ale dzisiaj pojeździłem i moc miał.na prostej bez wciśniętego do końca pedału gazu jedzie jak powinien,wiem że już to stary samochód ma nalatane prawie 430tyś.ale nie jednego łykam jeśli rozbujam czołg..Chyba że tak przewody i w baku jest tyle tego syfu "Polskie Stacje" że po prostu nie ma przepływu i muli nie znam się na tym aż tak by móc coś powiedzieć na ten temat. Serwo działa bo czasami słychać w kabinie takie dźwięki nie wiem jak to nazwać ale gada sobie i przestaje jeśli auto nie jest odpalone.Tarcze są mocno gorące jak Lece 110km/h blisko mam skręt w uliczkę i hamuje do 30 mocniej.. to wtedy parzą to normalne (chyba) Ale gdy jadę spokojnie,hamuje silnikiem i lekko dohamowywuje są leciutko gorące,Na biegu Jałowym obroty skaczą jak powinny gdy dodam gazu,,wiadomo to nie benzyna ze wcisnę gaz tak zwana "odcina" i łututututututu..Mustangów pod maską pewnie też mu ubyło,ale jak rozpędzi się i wkroczy na swoje obroty to Jedzie i ma miły dźwięk,Klocki oraz tarczę będą wymieniane w tym tygodniu jak się postaram wraz z nowym płynem hamulcowym,świecami żarowymi oraz poduszka pod silnikiem,Olej w Silniku,Olej w skrzyni,I Pewnie Filtry.Auto nie dymi,no chyba ze mu mocno w żyle dam..to wypluje..Rano podczas odpalenia nie kopci jest bezbarwny dymek,pochodzi 5-10min i dopiero wyruszam.nie deptając go,dopiero jak się rozgrzeje,wiec nie wiem co jest ze czasami zamulony ze nie chce jechac..Pompa paliwowa była czyszczona i regulowana.Może Kolektror też jest zapchany,ale podczas zmieniania 4 św.żarowej i tak musi mechanik odkręcić to go wyczyści.
A Teraz Czas do Spania Salut!!
#5
Napisano 23 kwietnia 2014 - 18:03
#6
Napisano 25 kwietnia 2014 - 16:44
#7
Napisano 25 kwietnia 2014 - 16:55
Użytkownik ColinekPL dnia 25 kwietnia 2014 - 16:44 napisał
ColinekPL to jest Twoja pierwsza przygoda z motoryzacją???!
Bez obrazy.Znam takich co jeżdzą 30 kkm na jednym oleju i motory żyją np. taryfiarze.Choć w przypadku ,nawet jak jest zalane bardzo dobre oleum nie powinno się przekraczać 15 tysi.Ale 100 km?Proszę Cię, nie żartuj
#8
Napisano 25 kwietnia 2014 - 17:03
#10
Napisano 25 kwietnia 2014 - 18:36
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|
||
[W124] brak ogrzewania |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[W124] brak prądu w gnieździe zapalniczki po włączeniu świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|