Niestety nie pomoge u mnie nie ma czegos takiego. Moze jakis schemat bys narysowal bo jakos w opisie sie gubie. A zasilanie idzie do tego zaworka? Jesli tak to pewnie o zmiennym napieciu bo wdaje mi sie ze to jakis regulacyjny jest. Sprawdziles mase pod wkretem tego zaworu czy jest czysta?
3
[w124] silnik om602 przewody podciśnienia - gaszak
Rozpoczęty przez Gregg_MR, kwi 27 2014 23:22
58 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 17 maja 2014 - 12:56
#22
Napisano 17 maja 2014 - 16:24
To nie jest oryginalne. Były owszem takie zawory montowane fabrycznie było to jednak powiązane z oryginalnym immobilizerem.
Tutaj działanie jest podobne - gdzieś jest zamontowany ukryty wyłącznik zabezpieczający lub zaworek jest podpięty do alarmu.
Tutaj działanie jest podobne - gdzieś jest zamontowany ukryty wyłącznik zabezpieczający lub zaworek jest podpięty do alarmu.
#23
Napisano 17 maja 2014 - 18:51
mercedes ma oryginalny założony w salonie MB-Service immobiliser. Typ : T - Nr. B6 654 8158
http://mb124.de/gall...Immobilizer.pdf
Wegfahrsperre ... blokuje 3 odcinki ... dopływ paliwa, obwody prądowe ... i jeszcze coś ... być może coś przy rozruszniku. W każdym razie, na tzw "pych" nie odpali.
Ten zawór (elektrozawór) byłby zainstalowany na odcinku przwodów vacum prowadzących do gaszaka? Wszystko fajne, jesli działa.
Ale z drugiej strony z immobiliserem wszystko OK , w tym temacie nie mam zastrzeżeń , działa poslusznie ... nie kaprysi.
Gerri ... zaimponowałeś mi wiedzą
Ale pewnie nie jednemu w124 pod maskę zaglądałeś.
http://mb124.de/gall...Immobilizer.pdf
Wegfahrsperre ... blokuje 3 odcinki ... dopływ paliwa, obwody prądowe ... i jeszcze coś ... być może coś przy rozruszniku. W każdym razie, na tzw "pych" nie odpali.
Ten zawór (elektrozawór) byłby zainstalowany na odcinku przwodów vacum prowadzących do gaszaka? Wszystko fajne, jesli działa.
Ale z drugiej strony z immobiliserem wszystko OK , w tym temacie nie mam zastrzeżeń , działa poslusznie ... nie kaprysi.
Gerri ... zaimponowałeś mi wiedzą
Ale pewnie nie jednemu w124 pod maskę zaglądałeś.
Użytkownik Gregg_MR edytował ten post 17 maja 2014 - 19:04
#24
Napisano 10 lipca 2014 - 19:27
Witam Panowie mam problem z podciśnieniami mianowicie ściągałem kolektor w celu wymiany czujnika temperatury i amortyzatorka od pompy w silniku om602 przy okazji stwierdziłem że sprawdzę drożność wszystkich wężyków i jeden mi wyszed ze ściany grodziowej i nie wiem do czego jest podpięty z drugiej strony tu fotki :
http://fazziu.wrzuta...20140710_182929
http://fazziu.wrzuta...20140710_182839,
nie wiem bo czego jest ten czarny podłączony, pomoże ktoś szukałem wiele razy jakichś schematów i nic.
http://fazziu.wrzuta...20140710_182929
http://fazziu.wrzuta...20140710_182839,
nie wiem bo czego jest ten czarny podłączony, pomoże ktoś szukałem wiele razy jakichś schematów i nic.
#25
Napisano 10 lipca 2014 - 23:35
Wystarczyło poszukać nie schematów tylko postów o czarnym przewodzie - choćby ten:
http://mb201-124.eu/...podcisnieniowy/
http://mb201-124.eu/...podcisnieniowy/
#26
Napisano 12 lipca 2014 - 13:15
Podepne sie pod temat u mnie jest tak na glownej magistrali VAC od pompy do serwa jest zawor zwroty i z niego odchodzi poprzez kolanko brazowy cienki przewod do stacyjki i od stacyjki odchodzi rowniez taki sam do gaszaka, od pompy VAC odchodzi cienki wezyk do rozgaleznika na 4 gniazda, od rozgaleznika pierwszy z lewej idzie do termo wlacznika i od wlacznika do regulatora obrotow na pompie przez kryze kolor zolty, drugi od lewej do wlacznika przez kryze zolta i od niego do zaworu egr ktorego niem i to jest zaslepione 3 od lewej idzie szary bez zadnych kryz i ginie w podszybiu a 4 poprzez kryze pomaranczowa zamienia sie w czarny ktory nie jest polaczony do niczego, czy to jest poprawnie?
#27 Gość_janin_
Napisano 12 lipca 2014 - 14:00
A co nie działa?
#28
Napisano 12 lipca 2014 - 17:40
wydaje mi sie ze ARA nie pracuje
#29 Gość_janin_
Napisano 12 lipca 2014 - 17:57
Oj, to nie pomogę, bo nawet nie wiem, co to jest
#30
Napisano 12 lipca 2014 - 18:51
chodzi o ten pneumatyczny układ co jest niby antyszarpnięciowy
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[om602] ARA, proszę o dokładny opis działania układu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | markslew |
|
||
[W124] 2.D '89 Polecenie - gaszak |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | msmarcin |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|