Skocz do zawartości




- - - - -

MB 190E 2.0 Spalanie lpg 18-20l


79 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 15 czerwca 2014 - 08:30

Wyświetl postUżytkownik szymtro dnia 14 czerwca 2014 - 21:28 napisał

Panowie ostrożnie z poradami w tym przypadku.
Mi wygląda na źle dobraną średnicę palnika do przepływu albo lewe powietrze dostające się już za palnikiem.
Oprócz tego parownik może niezbyt "lubić" ten zakres pracy który pasuje palnikowi.
Prawdopodonbnie dlatego śruba musi być wykręcona żeby silnik jakoś ciągnął na wyższych a na niskich zalewa.
W tym wypadku krokowy może być konieczny aby to właściwie działało.
Jeżeli do tego przygasa po puszczeniu gazu.
Kompensacja pewnie trochę pomoże ale prawdopodobnie trzeba będzie wymienić parownik na zupełnie innego typu.

Mikser typu "czołg" powinien spełniać zadanie.
Parownik 100hp tym bardziej powinien pracować gładko.
O lewym powietrzu pisałem na stronie nr1, jak i liscie rzeczy do sprawdzenia.
w trybie "hamowanie silnikiem" krokowiec ma prawo udusić silnik.
Osobiście nie miałem doczynienia z kompensacją i nie miałem problemów z puszczaniem sprzegła czy to po hamowaniu silnikiem czy po wrzuceniu sprzegla powyzej 140km/h
oczywiście parownik przydałby się mocniejszy, może za mało podawać przy wysokich obrotach, ale zdławisz lekko dolot i działa..

zwykły register, porządek z zapłonem i lewym powietrzem, ewentualne zdławienie dolotu i musi grać.

korektor ustaw na S tak aporpo.



#42 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 15 czerwca 2014 - 09:28

Wyświetl postUżytkownik JuR dnia 15 czerwca 2014 - 08:30 napisał

Parownik 100hp tym bardziej powinien pracować gładko.
100hp? to dużo za słaby, 100kW to dobry by był i bez kombinowania z zmniejszaniem dolotu.
Merc190 nawet nie napisał czy sonda jest sprawna, to jest pewnie przyczyną lub padł krokowiec Jak się nie chce sprawdzić to my za niego tego nie zrobimy. Jak chcę szybciej to register kosztuje pare złotówek i się okaże czy pomogło.

#43 Offline   Merc190E


  • Postów: 285
  • Na forum od: 29 sty 2014
  • Miejscowość: Wyszków
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Mercedes 124
  • Trzeci Mercedes:Mercedes w202
  • Inne auto:Opel Omega B

Napisano 15 czerwca 2014 - 12:35

Kupuje register i zobaczymy.Jak nic nie da to juz nie wiem

#44 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 15 czerwca 2014 - 17:53

Jak nic nieda, to będziesz musiał myślec o reduktorze 140 hp i szukaniu lewego powietrza - tak apropo to szukałeś ?
w jakim stanie zapłon ? korektor na s?

#45 Offline   Merc190E


  • Postów: 285
  • Na forum od: 29 sty 2014
  • Miejscowość: Wyszków
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Mercedes 124
  • Trzeci Mercedes:Mercedes w202
  • Inne auto:Opel Omega B

Napisano 16 czerwca 2014 - 13:41

Lewusa nie ma.Świece,przewody świeże

#46 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 16 czerwca 2014 - 19:27

a korektor? register juz masz?

#47 Offline   Merc190E


  • Postów: 285
  • Na forum od: 29 sty 2014
  • Miejscowość: Wyszków
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Mercedes 124
  • Trzeci Mercedes:Mercedes w202
  • Inne auto:Opel Omega B

Napisano 19 czerwca 2014 - 08:56

Register założony,wyregulowany tak jak powinno być.Korektora na razie nie ruszałem

#48 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 19 czerwca 2014 - 09:17

lpg się dłużej spala, także lepiej wyprzedzić zapłon.
Korektor oktanowy ustaw na S - 10 sekund roboty.

#49 Offline   Merc190E


  • Postów: 285
  • Na forum od: 29 sty 2014
  • Miejscowość: Wyszków
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Mercedes 124
  • Trzeci Mercedes:Mercedes w202
  • Inne auto:Opel Omega B

Napisano 19 czerwca 2014 - 13:43

Zapłon na samym początku wyprzedziłem ;)

#50 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 czerwca 2014 - 13:45

Korektorem? Robiąc to aparatem nic sie nie zmienia.








Podobne tematy Zwiń