Witam!
Mam pytanie i chciałbym poznac wasza opinie ...
Przymierzam sie do wymiany uszczelniaczy zaworów,poniewaz wedlug wstepnej diagnozy nie byly one wymieniane u mnie od nowosci,a odczuwam coraz wieksze ubytki oleju
I jakie sa wasze doswiadczenia po wymianie jesli ktos to juz robił ?
2
88 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31 stycznia 2007 - 10:44
#2
Napisano 31 stycznia 2007 - 11:31
Ja wymienialem...ale nie sam koszt takiej operacji to 150 zl, zrobi Ci to w pare godzin. Nie mialem czasu sie z tym bawic. Jakie odczucia? Ani grama ubytku a wczesniej 0.5 na 1500 lykal.
Przy wymianie trzeba bardzo uwazac i podstawiaac tlok pod odpowiednie zawory co by nam nie powpadaly do silniczka...bo bedzie tak
Przy wymianie trzeba bardzo uwazac i podstawiaac tlok pod odpowiednie zawory co by nam nie powpadaly do silniczka...bo bedzie tak
#3
Napisano 31 stycznia 2007 - 11:36
Borat, przeciez nie bede wymienial tego sam widze ze tez sporo ci zjadał u mnie ubytek jest bardzo podobny w sumie od wymiany do wymiany musze dolac ok. 2l oleju dlatego musze zrobic te uszczelniacze cena jaka dostalem za zrobienie tego wynosi 230zł z uszczelniaczami FEBI :roll:
#4
Napisano 31 stycznia 2007 - 11:53
ZaBsI napisał:
dostalem za zrobienie tego wynosi 230zł z uszczelniaczami FEBI
cena jest ok, u mnie 150 za robote + uszczelniacze. Jak koles pokazal mi te gumki po wymianie to jakbym nimi rzucil w kogos to bym zabil, takie byly twarde.
#5
Napisano 31 stycznia 2007 - 15:35
wiem wiem mi tez pokazywal juz zuzyte gumki z merca to w porownaniu z nowa to trzon przytarty fest no i guma stwardniala jak skala :shock:
no nic trzeba bedzie dzialac z tematem odrazu zmierze kompresje na garkach i moze sie cos podreguluje
no nic trzeba bedzie dzialac z tematem odrazu zmierze kompresje na garkach i moze sie cos podreguluje
#6
Napisano 31 stycznia 2007 - 17:33
Gdzie robisz?
#7
Napisano 31 stycznia 2007 - 18:03
Kudłaty, a gdzie moge robic?chyba wiadome
#8
Napisano 31 stycznia 2007 - 18:05
ZaBsI napisał:
zmierze kompresje na garkach i moze sie cos podreguluje
A tak dokładniej to co masz na myśli?
#9
Napisano 31 stycznia 2007 - 18:21
Piter_T, chodzi mi o to ze chce zmierzyc kompresje na garkach zeby wiedziec w jakim stanie sa pierscionki i ogolny stan motoru ,a co do regulacji to chodzilo mi o regulacje mieszanki
#10
Napisano 31 stycznia 2007 - 18:31
To działaj, powodzenia I daj znać po operacji, jak ze zużyciem oleju.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|