Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

- - - - -

Sprinter 315 CDI pali tylko z plaka.


15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 10 czerwiec 2014 - 17:45

Witam panowie. Znajomy ma problem. Sprinter 2.2 CDI rocznik 2006. Zgasił silnik i już więcej nie zapalił. Wymieniłem mu regulator ciśnienia na listwie, bo padł. Auto w tym momencie pali tylko na plaka. Jak już odpali i daje sie mu gazu to pracuje. Czasem przy wyższych obrotach rzędu 4tyś auto kicha. Tak jakby strzela. Gdy puszcza się gaz auto spada do 1tyś rmp pracuje sekunde. Telepie i gaśnie. Ponowne odpalenie na jest nie możliwe. Jedynie na plaka...Ma ktoś pomysł co to może być?

#2 Offline   Jarek151900


  • Postów: 156
  • Na forum od: 25 lis 2012
  • Miejscowość: Wałcz
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 czerwiec 2014 - 20:28

Jak widać ma dalej problemy z dawką paliwa. Pali od Plaka, gdyż jest łatwopalny. Skupiłbym się na podłączeniu listwy, czy jest poprawnie zamontowana/podpięta a potem na sterowniku.

Użytkownik Jarek151900 edytował ten post 10 czerwiec 2014 - 20:29


#3 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 10 czerwiec 2014 - 22:26

Listwa musi być dobrze podpięta. Spróbuje go jutro podciągnąć na kompa to może czegoś się dowiem...

#4 Offline   czarnylotos


  • Postów: 143
  • Na forum od: 09 mar 2010
  • Miejscowość: WZ
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Iveco, Master, Passat

Napisano 11 czerwiec 2014 - 04:55

Bardzo podobną historię miałem z jumperem hdi. Wtedy padło na dwa uszkodzone pompowtryski. Przy okazji wymieniliśmy pompkę w zbiorniku paliwa.

#5 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 11 czerwiec 2014 - 09:23

Trop nie zły... Dwa wtryski były wymieniane. Dwa zostały stare. Dodam też że gdy do gazuje na luzie ostro dymi na siwo. Jak stary diesel. Pompa paliwa w zbiorniku wymieniona przy okazji zmiany zbiornika na większy.

#6 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 17 czerwiec 2014 - 20:28

Auto pojechało do fachowca od Mercedesów. Nie ogarnąłem go. Błędów w kompie 0. Znachor stwierdził uszkodzenie sterownika silnika. Jak myślicie, możliwe?

#7 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 22 lipiec 2014 - 20:57

Auto stoi u 4 mechanika... Nikt nie wie co mu jest...

#8 Offline   czarnylotos


  • Postów: 143
  • Na forum od: 09 mar 2010
  • Miejscowość: WZ
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Iveco, Master, Passat

Napisano 23 lipiec 2014 - 21:10

a co mówi komp?

#9 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 25 lipiec 2014 - 21:13

Nic... Zero błędów...

#10 Offline   arek92


  • Postów: 664
  • Na forum od: 09 cze 2013
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W124 300D turbo - om606 1987r
  • Trzeci Mercedes:T124 200E - m111 1987r

Napisano 02 sierpień 2014 - 16:07

test przelewowy wtryskiwaczy był robiony? ciśnienie sprężania sprawdzone?

#11 Offline   Gerri


  • Postów: 2120
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Citroen C4

Napisano 02 sierpień 2014 - 20:05

Jakie ciśnienie w railu przy rozruchu?

Wyświetl postUżytkownik michal93 dnia 10 czerwiec 2014 - 17:45 napisał

przy wyższych obrotach rzędu 4tyś auto kicha.
W języku polskim nie ma słowa TYŚĘCY.

#12 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 03 sierpień 2014 - 13:35

Kompresje ma ok. Czy testy mechanicy robili to Ci nie powiem ja nie robiłem...

NIe wiem jakie jest ciśnienie. Mechanicy rozkładają ręce. 4 mechanik szuka już około 3 tygodni usterki...

#13 Offline   Fazziu


  • Postów: 10
  • Na forum od: 09 lip 2014
  • Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 sierpień 2014 - 15:31

Niech sprawdzi cisnienie na szynie najprawdopodobniej wtryski leja w przelew i nie potrafi wytworzyc cisnienia

#14 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 30 sierpień 2015 - 16:16

Sprinter po ponad roku jeździ... 7 mechaników nie dało rady . 8 znalazł po kilku godzinach. Kto zgaduje co było? Nie były to wtryski, pompa, serownik, rozrząd, szyna i nic takiego. Ja już wiem. Strzelajcie :)

#15 Offline   kondziuux


  • Postów: 3
  • Na forum od: 04 sty 2018
  • Miejscowość: Łask
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 styczeń 2018 - 17:50

moduł świec żarowych :)

#16 Offline   mirasmerc


  • Postów: 237
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 14 styczeń 2018 - 15:20

Pewnie jakis czujnik połozenia wału lub wałka rozrzadu