Skocz do zawartości




- - - - -

MB w124 300 CE-24 - 3,2 L - bardzo dobra instalacja LPG ? HELP ME !:-)


8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   pokoloruj


  • Postów: 12
  • Na forum od: 19 cze 2014
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w123 był :(
  • Inne auto:chrysler voyager

Napisano 19 czerwca 2014 - 14:50

Dziewczynki i Chłopcy.:-)

pod koniec lat 90 i samym poczatku 2000 jezdzilem w123 coupe ....potem natapila zdrada :-) z Jeepem GC ZJ 5,9 V8.
.....wracam do gwiazdy i.....

znalazłem w DE MB w124 300 CE-24 3,2 L stan bardzo super , blacharsko jak i lakierniczo , silnik po wymianach plynow, filtrow, kabli itd. Przejechane 297.200 km. ( jade po niego za kilka dni ale....)

Mam prośbę o poradę w sprawie instalacji marzeń :-) LPG

Budget 4500-5000zł
Butla 100L walec
Dobre reduktory
Dobre wtryski
Pytanie kieruje do uzytkownikow, pytajac gazownika odpowiedzi sa nastepujace : jak montuje BRC - to BRC jak STAG to STAG - kazda pliszka swoja marke chwali ...a jak jest naprawde:-) ?

Pozdr
pokoloruj



#2 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 czerwca 2014 - 16:21

Jak 300CE-24V to nie 3.2. 3.0 to wtrysk mechaniczny KE, 3.2 to wtrysk sekwencyjny HFM.

Jak 300CE-24V to zapomnij o sekwencji. Instalacja drugiej generacji, albo trzeciej, jak kumaty gazownik i dobry budżet. Do tego silnika zastanowiłbym się w ogóle nad sensem zakładania instalacji. Ile km robisz rocznie ?

Jak drugiej generacji, to raczej zapomnij o bezstresowej jeździe. Najpierw trzeba się zająć układem wtryskowym i zapłonowym. A to w tym silniku kosztuje drogo, czasami bardzo. Często jeden strzał gazu i możesz szukać nowego przepływomierza. A tego na rynku wtórnym praktycznie nie ma.

Dowiedz się na początek, jaki silnik jest w tej budzie, wtedy coś pomyślimy.

#3 Offline   pokoloruj


  • Postów: 12
  • Na forum od: 19 cze 2014
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w123 był :(
  • Inne auto:chrysler voyager

Napisano 19 czerwca 2014 - 16:41

witam,

to jest dokladnie takie samo auto http://otomoto.pl/me...-C33547241.html jutro postaram się dodzwonic do niemca. Bo cos mi tu nie pasuje CE 300 24V z 3,2 ....zbadam

pokoloruj

#4 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 czerwca 2014 - 16:43

To jest 3.0 na wtrysku KE. Więc z gazem nie będzie tak łatwo.

Jakie przebiegi roczne planujesz ?

A poza tematem, takie samo, czy to samo ? Bo ten ma dokładaną klimę. Często nie działa i bardzo upierdliwa w naprawach.

#5 Offline   pokoloruj


  • Postów: 12
  • Na forum od: 19 cze 2014
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w123 był :(
  • Inne auto:chrysler voyager

Napisano 19 czerwca 2014 - 16:53

takie samo.... ale wydaje mi się ze ten z de tez jest jakąś "zmotą" za ładnie wyglada jak na swoje lata ...
ja robie .c.a 1000 - 1250 km miesiecznie wiec sens gazu jest ....

pokoloruj

#6 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 czerwca 2014 - 17:03

Do tego silnika albo instalacja IGS (3 gen), albo zwykła 2 gen. IGS w miarę daję radę, ale jest dość drogi i trzeba fachowca do jej montażu i wystrojenia. 2 gen do tego silnika raczej odpada. 9 na 10 samochodów z wtryskiem KE źle chodzi na gazie. A przy tym silniku solidniejszy strzał i robi się problem - części do wtrysku na rynku wtórnym praktycznie brak, zamienników też.

Jest jeszcze opcja, żebyś poszukał sobie 3.2. Tam jest wtrysk sekwencyjny, w zasadzie bezobsługowy, bez problemu współpracuje z instalacjami 4 generacji.

#7 Offline   pokoloruj


  • Postów: 12
  • Na forum od: 19 cze 2014
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w123 był :(
  • Inne auto:chrysler voyager

Napisano 19 czerwca 2014 - 17:11

Wyświetl postUżytkownik m104 dnia 19 czerwca 2014 - 17:03 napisał


Jest jeszcze opcja, żebyś poszukał sobie 3.2. Tam jest wtrysk sekwencyjny, w zasadzie bezobsługowy, bez problemu współpracuje z instalacjami 4 generacji.

i tak najprawdopodobniej zrobie. Znalazlem u siebie w mieście 3,2 stan ok, jedyna modyfikacja to ze jest obnizony ( to do przywrocenia bez problemu )
Ja potrzebuje auta do jazdy a nie do przejazdzek po mechanikach / gazownikach wiec wszelkie zmoty odpadaja. Zastanawialem sie tez nad w126 560 SEC ale tu jest ten sam problem z LPG wiec odpuscilem:(
Dziekuje za informacje. Jak kupie 3,2 dam znac na forum z fotami łącznie

pokoloruj

#8 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 czerwca 2014 - 17:15

Wyświetl postUżytkownik pokoloruj dnia 19 czerwca 2014 - 17:11 napisał

Ja potrzebuje auta do jazdy

Wyświetl postUżytkownik pokoloruj dnia 19 czerwca 2014 - 17:11 napisał

w126 560 SEC

To się wzajemnie wyklucza.

Do codziennego tłuczenia się nieźle sprawdza się silnik 2.2. Też wtrysk sekwencyjny, też bezproblemowy do gazu. Mniej spali, tańsze ubezpieczenie, tańszy zakup. Moc mniejsza, ale do normalnej jazdy w zupełności wystarczy.

#9 Offline   pokoloruj


  • Postów: 12
  • Na forum od: 19 cze 2014
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w123 był :(
  • Inne auto:chrysler voyager

Napisano 19 czerwca 2014 - 17:19

Wyświetl postUżytkownik m104 dnia 19 czerwca 2014 - 17:15 napisał

Do codziennego tłuczenia się nieźle sprawdza się silnik 2.2. Też wtrysk sekwencyjny, też bezproblemowy do gazu. Mniej spali, tańsze ubezpieczenie, tańszy zakup. Moc mniejsza, ale do normalnej jazdy w zupełności wystarczy.

...ale wiesz jak to jest jak przesiadasz sie z 5,9 v8 w dół :) .... Zbadam temat e320 3,2 stoi w jednym z komisow w Lublinie. Z fotek ok ...na zywo nie widzialem ...jutro zbadam temat

pokoloruj








Podobne tematy Zwiń