Witam!
Przedstawię tu swój kolejny "grzech" który już wiem będzie mnie nękał przez długi czas
Jako że poszukiwałem dla siebie autka do codziennej jazdy na dość znacznym hamulcu na paliwo. Pozwiedzałem sobie nasz kraj pierwotnie za w124 kombi 2,5,3.0 e-klase. Niestety wszystkie igły okazały się poniżej jakichkolwiek oczekiwań. Nawet trafił się ze szmatą pod nogami pasażera. W akcie desperacji zainteresowania przeniosły się na okulara . To dopiero szczyt finezji i pomysłowości na rudego ;D
Tak, więc wertowanie ogłoszeń i podczas pobytu u teściów w Łodzi postanowiłem luknąć w140. Co ciekawe auto zakupiłem bez jazdy próbnej mało tego bez dokładniejszych oględzin bo maszyna stała w garażu i właściciel ogarniał przednie zawieszenie bo "śrubka" zakręcona z niego podobnie jak ja. W sumie to nawet mało co rozmawialiśmy o obiekcie spotkań ,a o motoryzacji z gwiazdą. Na podwórku stała jeszcze jedna S , ale starszej generacji.
Zakup jak na razie zapewnia mi mnóstwo frajdy i zadowolenia. Wszystkie graty na swoim miejscu przystanku wspawanego brak. Stan techniczny zadowalająco dobry. Do roboty klima bo z informacji poprzednika była nabijana , ale gdzieś jest nieszczelność i podejrzenia padają na coś w kabinie. Automat troszkę nerwowo zmienia biegi , ale olej jeszcze chyba fabryczny i nowy lakier. Auto było sprzedane we francji , więc z wypłowiałym lakierem marnie sobie poradzono i skutkuje to łuszczeniem się , ale za to jest tylko jedno ognisko korozji. Dodatkowym atutem jest że auto do polski trafiło w 2010 roku i nie jest zmęczonę zimami. W kraju stało w garażu bo właściciel zmarł i odkupiony został od spadkobierców.
Chyba starczy tej literko mani. Takie kilka fotosików
P.S. Nr, vin WDB1401341A273779 Mogę prosić o pomoc w rozkodowaniu ? Coś nie łapią go internetowe viniarki
1
[w140] pawel14b3 1995r 3,5td
Rozpoczęty przez pawel14b3, lip 04 2014 09:45
335 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04 lipca 2014 - 09:45
#2
Napisano 04 lipca 2014 - 13:15
200A LEATHER
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
303 FRONT FOLDING ARMREST WITH TRAY
481 UNDERSHIELDS
538 AUTO. ANTENNA AND SPEAKER, FRONT - WITHOUT
592 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG
630 ECE - WARNING TRIANGLE
640 15-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
883 CLOSED AID FOR DOORS AND TRUNK LID
722367 04 164980
603971 12 017096
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
303 FRONT FOLDING ARMREST WITH TRAY
481 UNDERSHIELDS
538 AUTO. ANTENNA AND SPEAKER, FRONT - WITHOUT
592 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG
630 ECE - WARNING TRIANGLE
640 15-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
883 CLOSED AID FOR DOORS AND TRUNK LID
722367 04 164980
603971 12 017096
#3
Napisano 04 lipca 2014 - 17:34
kolorek i wnętrze bajka, a ten lakier to bardzo ?
#4
Napisano 04 lipca 2014 - 22:43
etam fajna fura...też mam czerwonego tylko nie metalik.... ten kolor trzeba polubić mi mój się zaczyna podobać coraz bardziej... warunek jak dla mnie jeden: czerwień+ jasny środek.
#5
Napisano 05 lipca 2014 - 09:49
No Paweł ... świetne zestawienie kolorystyczne, aż mi ślina cieknie
#6
Napisano 05 lipca 2014 - 13:23
ile za tak piękny egzemplarz trzeba liczyć?
#7
Napisano 07 lipca 2014 - 17:46
Wszystkie pieniądze ale 20 tysi myślę na gotowo będzie mnie kosztować. Taki średnio zajechany szmelcwagen z 5-7 lat młodszy
Przyznam że mnie też kują w oko te kolory i z taką chęcią jeszcze do żadnego samochodu nie wsadzałem tyłka , a przecież to prawie 20 letni samochód , którego licznik wyskalowany jest na 430 tysiącach , a wszystko działa i żaden wandal w środku nic nie poniszczył
Klima umówiona na środę. Sprawca to prawdopodobnie parownik pod deską , ale do ogarnięcia . Już nie mogę się doczekać chłodu bo obecnie tylko tego w niej brakuje
Przyznam że mnie też kują w oko te kolory i z taką chęcią jeszcze do żadnego samochodu nie wsadzałem tyłka , a przecież to prawie 20 letni samochód , którego licznik wyskalowany jest na 430 tysiącach , a wszystko działa i żaden wandal w środku nic nie poniszczył
Klima umówiona na środę. Sprawca to prawdopodobnie parownik pod deską , ale do ogarnięcia . Już nie mogę się doczekać chłodu bo obecnie tylko tego w niej brakuje
#8
Napisano 07 lipca 2014 - 19:20
Gratuluje zakupu Ja bym w głowe dostał mając w220 i w140 , nie wiedział bym w którego wsiąść Ciemny kokpit nadaje fajny kontrast do jasnych foteli.
#9
Napisano 07 lipca 2014 - 20:05
ten lakie przy pełnym balsku jest meeeeeega, a to wnętrze
#10
Napisano 07 lipca 2014 - 21:06
prawdziwy Mercedes z najgorszym możliwym silnikiem, niech służy
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
w124 1995r. prośba o rozkodowanie felg i czy pasują |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryk96 |
|
||
w124, 2.0 - 136KM, 1995r. świece zapłonowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryk96 |
|
||
[W220] pawel14b3 S500 2001 "titanic" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | pawel14b3 |
|
||
OT z tematu: [w140] pawel14b3 1995r 3,5td |
HydePark | wojtek81 |
|
||
[c124] zyx 2.2E 1995r |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | zyx |
|
|