0
22 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19 lipca 2014 - 14:24
witam! Panowie ile można uzyskać obniżenia po zmianie sprężyn przy seryjnych amorach? mam wersje nie-sportline.
#2
Napisano 19 lipca 2014 - 19:05
Użytkownik denys1313 dnia 19 lipca 2014 - 14:24 napisał
po zmianie sprężyn
Pamiętaj,że do dużej gleby, seryjne amory kompletnie sie nie nadają.Inna twardość, inny skok...nie chce mi się nawet rozwijać.Poszukaj na forum.
Napisz najpierw, o co Tobie kaman.
#3
Napisano 19 lipca 2014 - 20:31
chcę kupić sprężyny same.Szukam rady na ten temat, jestem ciekaw czy da sie obniżyć lekko auto bez zmiany amortyzatorów montowanych seryjnie. Mam standard nie- sportline. I nie chcę gleby, chodzi tylko o sportowy wygląd i usztywnienie. Czy założenie sprężyn obniżających nie zniszczy amorów seryjnych? Pzdr
#4
Napisano 19 lipca 2014 - 21:02
Użytkownik denys1313 dnia 19 lipca 2014 - 20:31 napisał
chodzi tylko o sportowy wygląd
Użytkownik denys1313 dnia 19 lipca 2014 - 20:31 napisał
i usztywnienie
Żeby zlikwidować/po co?!!/ komfort "pływającego tapczanu", trzeba kupić albo używane, sprężyny do Sportline/oryginalne obniżenie -28mm/ lub sportowy kit, ale nie jakieś g. z PRC, tylko coś dedykowanego np. H&R lub Eibach.W innym przypadku mija się to z celem,moim zdaniem oczywiście
Amory do tego Sachs lub Bilstein o krótszym skoku, po ok 230 peso/szt.
Użytkownik aarmir edytował ten post 19 lipca 2014 - 21:03
#7
Napisano 20 lipca 2014 - 21:02
Witajcie
mam podobny problem, chce obnizyć c124,zastanawiam się nad obniżeniem zestawem spreżyn eibacha E2504-140 -30 mm
czy ktoś z was montował taki zestaw i jakie amortyzatory są do tego są dostępne?
niestety mam nivomat i zastanawiam się co trzeba usunąć/wymienić aby zawieszenie obniżyć i zostawić bez regulacji.
Ktoś z was przerabiał taki temat?
mam podobny problem, chce obnizyć c124,zastanawiam się nad obniżeniem zestawem spreżyn eibacha E2504-140 -30 mm
czy ktoś z was montował taki zestaw i jakie amortyzatory są do tego są dostępne?
niestety mam nivomat i zastanawiam się co trzeba usunąć/wymienić aby zawieszenie obniżyć i zostawić bez regulacji.
Ktoś z was przerabiał taki temat?
#8
Napisano 28 lipca 2014 - 17:12
denys1313, Ja polecam wstawić oryginalne sportliny , auto na nich już nie sterczy a wygoda nadal myślę, że ta sama.
Ja osobiście ze swoich sportlinów byłem zmuszony obciąć po zwoju ( nie ze względu, że mam w głowie glebe glebe i tylko glebe) tylko najprościej w świecie odłamał mi się jeden zwój w jednej sprężynie to dociąłem na wymiar komplet i jest mega, polecam chodz osobiście nigdy nie byłem zwolennikiem cięcia sprężyn:)
Co do amortyzatora to nie wiem czy jest on aż tak ważny , bardziej obawiał bym się, że przy krótkiej spręzynie gdy auto na jakims uskoku wzniesieniu czy innym gdzie buda poderwie sie do góry , zeby ta zbyt krótka spręzyna nie wyskoczyła ze swojego łoża , bo i takie przypadki się zdażały, a po takim zdarzeniu robi się straszne eldorado z tyłu samochodu
Ja osobiście ze swoich sportlinów byłem zmuszony obciąć po zwoju ( nie ze względu, że mam w głowie glebe glebe i tylko glebe) tylko najprościej w świecie odłamał mi się jeden zwój w jednej sprężynie to dociąłem na wymiar komplet i jest mega, polecam chodz osobiście nigdy nie byłem zwolennikiem cięcia sprężyn:)
Co do amortyzatora to nie wiem czy jest on aż tak ważny , bardziej obawiał bym się, że przy krótkiej spręzynie gdy auto na jakims uskoku wzniesieniu czy innym gdzie buda poderwie sie do góry , zeby ta zbyt krótka spręzyna nie wyskoczyła ze swojego łoża , bo i takie przypadki się zdażały, a po takim zdarzeniu robi się straszne eldorado z tyłu samochodu
Użytkownik Negocjator007 edytował ten post 28 lipca 2014 - 17:14
#9
Napisano 28 lipca 2014 - 23:40
Opuść nivo.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Dobór sprężyn zawieszenia. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | polek |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
Zawieszenie tył 124 coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Symon84 |
|
||
Błotnki przednie Coupe E klasa - różnica |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
|
|
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|
|