Do 3 rury kolektora ssacego jest zaślepione
1
190 2.0 E+LPG Lewe powietrze? Nie do końca ;c
Rozpoczęty przez ozi777, sie 04 2014 16:30
27 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 30 września 2014 - 08:27
#22
Napisano 19 października 2014 - 07:20
Witam po przerwie. Rozebrałem reduktor, membrany całe ale był zanieczyszczony w środku jakby smołą . Teraz mam gorszy problem z wyregulowaniem tego. Zależy jak ustawiam te śrubki bo albo za mało i drga strasznie na wolnych albo wysokie. Zawór PD ma być zakręcony ? Proszę o pomoc
#23
Napisano 19 października 2014 - 09:39
ja mam odlanczony zarow zpd całkowicie i chodzi wolne ma nic sie nie telepie z rana tez normalnai zapala zero problemow strzałow i inych dupereli
#24
Napisano 19 października 2014 - 09:39
ja mam odlanczony zarow zpd całkowicie i chodzi wolne ma nic sie nie telepie z rana tez normalnai zapala zero problemow strzałow i inych dupereli
#25
Napisano 19 października 2014 - 12:46
Ale ten zawor Powietrza dodatkowego jest zakręcony czy zamiast niego jest wkręcona blaszka jakas? Chyba tam do niego kostki nie było prawda ?
#26
Napisano 20 października 2014 - 13:29
Jakby tego wszystkiego było mało, to gaz szybko z butli znika, starałem się wyregulować ale jest nierówna praca.. Kolejna sprawa to (nie wiem czy to gaz czy jakaś para) wydobywa się z kratek wentylacyjnych, śmierdzi gazem wokół auta, sprawdzałem przewody od reduktora i nie stwierdziłem żadnego pęknięcia . Autem jakby telepie na 1000obr a na 1200-1300 i wyżej nie odczuje się nierównej pracy. Czy to wina regulacji ? Membrany były całe, może nie plastyczne ale troszkę sztywne. Już nie mam siły do niego, tylko motywacja że się uda trzyma mnie przy nim proszę o zainteresowanie tematem zależy mi na tym aucie ale już nie wiem czego dalej się chwytać
#27
Napisano 22 października 2014 - 04:25
Nikt nic nie wie ?
#28
Napisano 27 września 2016 - 21:10
Cześć, mam Mercedesa 190E 2.0 B+G (87kw) silnik: 102.962
Na benzynie silnik pracuje ładnie, natomiast na lpg faluje i gaśnie, podejrzewam że to przez łapanie lewego powietrza.
Wymieniłem już następujące przewody:
102 094 4882,
102 094 1987,
102 094 5882,
jednak problem występuje nadal.
Czy ktoś obeznany mógłby mi napisać czy są jeszcze jakieś przewody których nie wymieniłem a jest możliwość że ciągnie tam lewe powietrze?
Byłbym wdzięczny za ew. numery katalogowe lub opis jakie rurki wymagają sprawdzenia.
Na benzynie silnik pracuje ładnie, natomiast na lpg faluje i gaśnie, podejrzewam że to przez łapanie lewego powietrza.
Wymieniłem już następujące przewody:
102 094 4882,
102 094 1987,
102 094 5882,
jednak problem występuje nadal.
Czy ktoś obeznany mógłby mi napisać czy są jeszcze jakieś przewody których nie wymieniłem a jest możliwość że ciągnie tam lewe powietrze?
Byłbym wdzięczny za ew. numery katalogowe lub opis jakie rurki wymagają sprawdzenia.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Syk z nawiewu po lewej stronie po kolizji i naprawie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | grotolaz |
|
|
|
[W124] OM601 problem z przelewem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | forch |
|
|
|
[W201 190] Lewe lusterko |
Modyfikacje,Tuning | Loockki |
|
|
|
[C124] Pytanie o wycenę auta po szkodzie m111 2.2E+LPG |
HydePark | Flevente |
|
|
|
[c124] Wymiana silniczka podnośnika szyby przedniej lewej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kris772 |
|