Skocz do zawartości




- - - - -

190 2.0 E+LPG Lewe powietrze? Nie do końca ;c


27 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   Stanley135


  • Postów: 23
  • Na forum od: 20 wrz 2014
  • Miejscowość: Busko Zdrój
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 30 września 2014 - 08:27

Do 3 rury kolektora ssacego jest zaślepione



#22 Offline   Stanley135


  • Postów: 23
  • Na forum od: 20 wrz 2014
  • Miejscowość: Busko Zdrój
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 października 2014 - 07:20

Witam po przerwie. Rozebrałem reduktor, membrany całe ale był zanieczyszczony w środku jakby smołą . Teraz mam gorszy problem z wyregulowaniem tego. Zależy jak ustawiam te śrubki bo albo za mało i drga strasznie na wolnych albo wysokie. Zawór PD ma być zakręcony ? Proszę o pomoc

#23 Offline   yamaha00


  • Postów: 139
  • Na forum od: 19 cze 2014
  • Miejscowość: jelenia góra
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 października 2014 - 09:39

ja mam odlanczony zarow zpd całkowicie i chodzi wolne ma nic sie nie telepie z rana tez normalnai zapala zero problemow strzałow i inych dupereli

#24 Offline   yamaha00


  • Postów: 139
  • Na forum od: 19 cze 2014
  • Miejscowość: jelenia góra
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 października 2014 - 09:39

ja mam odlanczony zarow zpd całkowicie i chodzi wolne ma nic sie nie telepie z rana tez normalnai zapala zero problemow strzałow i inych dupereli

#25 Offline   Stanley135


  • Postów: 23
  • Na forum od: 20 wrz 2014
  • Miejscowość: Busko Zdrój
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 października 2014 - 12:46

Ale ten zawor Powietrza dodatkowego jest zakręcony czy zamiast niego jest wkręcona blaszka jakas? Chyba tam do niego kostki nie było prawda ?

#26 Offline   Stanley135


  • Postów: 23
  • Na forum od: 20 wrz 2014
  • Miejscowość: Busko Zdrój
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 20 października 2014 - 13:29

Jakby tego wszystkiego było mało, to gaz szybko z butli znika, starałem się wyregulować ale jest nierówna praca.. Kolejna sprawa to (nie wiem czy to gaz czy jakaś para) wydobywa się z kratek wentylacyjnych, śmierdzi gazem wokół auta, sprawdzałem przewody od reduktora i nie stwierdziłem żadnego pęknięcia . Autem jakby telepie na 1000obr a na 1200-1300 i wyżej nie odczuje się nierównej pracy. Czy to wina regulacji ? Membrany były całe, może nie plastyczne ale troszkę sztywne. Już nie mam siły do niego, tylko motywacja że się uda trzyma mnie przy nim :/ proszę o zainteresowanie tematem zależy mi na tym aucie ale już nie wiem czego dalej się chwytać :(

#27 Offline   Stanley135


  • Postów: 23
  • Na forum od: 20 wrz 2014
  • Miejscowość: Busko Zdrój
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 22 października 2014 - 04:25

Nikt nic nie wie ?

#28 Offline   panczo12d


  • Postów: 12
  • Na forum od: 05 wrz 2015
  • Miejscowość: Podkarpacie
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 września 2016 - 21:10

Cześć, mam Mercedesa 190E 2.0 B+G (87kw) silnik: 102.962
Na benzynie silnik pracuje ładnie, natomiast na lpg faluje i gaśnie, podejrzewam że to przez łapanie lewego powietrza.
Wymieniłem już następujące przewody:
102 094 4882,
102 094 1987,
102 094 5882,
jednak problem występuje nadal.
Czy ktoś obeznany mógłby mi napisać czy są jeszcze jakieś przewody których nie wymieniłem a jest możliwość że ciągnie tam lewe powietrze?
Byłbym wdzięczny za ew. numery katalogowe lub opis jakie rurki wymagają sprawdzenia.








Podobne tematy Zwiń