Skocz do zawartości




- - - - -

W220 S500 WENTYLATOR CHLODNICY NISKIE OBROTY


15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   plaster


  • Postów: 65
  • Na forum od: 04 kwi 2011
  • Miejscowość: Rumia
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W220 S500 M113 306KM

Napisano 28 sierpnia 2014 - 09:06

Witam ,

Mam taki mały a może nie mały problem auto już dwa razy wywaliło mi trochę wody z chlodnicy
bo troche sie przegotowalo chociaż na wskazniku w kabinie temp nie doszla nigdy do 100 stała tak na oko na 97 98
nie wywalio calej wody ale tak z 1 litr. Mysle a nawet jestem pewien ze to wina wiatraka który owszem załancza się ale chodzi tylko na wolnych obrotach. Z tego co wiem obroty powinny być zależne od temp silnika czyli jak silnik osiaga temp 95 stopni to powinien dmuchac mocno . A on nic wogole nie przyśpiesza. Wiem że na star diagnostic jest możliwoć regulacji tych obrotów ale nie posiadam stara.
Ale może przyczyna jest jakaś inna może ktoś podpowie odczego zacząć , co sprawdzić ?

Z góry wielkie dzięki za pomoc

Użytkownik plaster edytował ten post 28 sierpnia 2014 - 09:07




#2 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 sierpnia 2014 - 12:09

Bez SD nie ma co wróżyć w ciemno - ze względu na potężnie rozbudowaną elektronikę, powodów może być mnóstwo.

#3 Offline   plaster


  • Postów: 65
  • Na forum od: 04 kwi 2011
  • Miejscowość: Rumia
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W220 S500 M113 306KM

Napisano 28 sierpnia 2014 - 12:52

jest jakas opcja zastapienia sd jakims innym interfejsem ?

#4 Offline   plaster


  • Postów: 65
  • Na forum od: 04 kwi 2011
  • Miejscowość: Rumia
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W220 S500 M113 306KM

Napisano 29 sierpnia 2014 - 14:42

Używał ktoś może Carsoft unlimited pro 4.0 podobno działa tak samo jak SD ?

#5 Offline   Musashi


  • Postów: 390
  • Na forum od: 13 mar 2014
  • Miejscowość: Chojnice
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 55 AMG Kompressor

Napisano 30 sierpnia 2014 - 07:02

temperatura 97-98 to żadne straszne anomalia ( Mój trzyma temp od 88 do 95 , latem praktycznie caly czas 95 ) . Przyczyny szukał bym głębiej jak w wentylatorach . Raczej uszczelka lub głowica ...

#6 Offline   plaster


  • Postów: 65
  • Na forum od: 04 kwi 2011
  • Miejscowość: Rumia
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W220 S500 M113 306KM

Napisano 30 sierpnia 2014 - 08:28

Z uszczelka pod glowica nic sie nie dzieje plyn nie bombluje ani nic.. A wiatrak poprostu wogole nie przyspiesza chodzi tylko na wolnych obrotach

#7 Offline   Musashi


  • Postów: 390
  • Na forum od: 13 mar 2014
  • Miejscowość: Chojnice
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 55 AMG Kompressor

Napisano 30 sierpnia 2014 - 09:35

Obyś miał racje . Sprawdź cisnienie w układzie i czy węże nie są sztywne , i radze nie jezdzić tym autem do półki nie zdiagnozujesz awarii .

#8 Offline   plaster


  • Postów: 65
  • Na forum od: 04 kwi 2011
  • Miejscowość: Rumia
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W220 S500 M113 306KM

Napisano 01 września 2014 - 14:50

ogolnie to to sie dzieje tylko w gorace dni w miescie na transie jadac trzyma temp okolo 85 stopni
zczytalem bledy i wywalilo mi takie b1268 b1269 b1270 b 1424 b1451 b1452 b1453 b1455 b1456

#9 Offline   Musashi


  • Postów: 390
  • Na forum od: 13 mar 2014
  • Miejscowość: Chojnice
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 55 AMG Kompressor

Napisano 04 września 2014 - 10:30

B1268 Communication fault of A/C bus w/ control unit N18/4 (Center vents electronic control module)

B1269 Communication fault of A/C bus with control unit B31/1 (AAC multi function sensor)

B1270 Communication fault of A/C bus w/ control unit B32/2 (AAC sun sensor (4 in total)

B1424 A32m2 (activated charcoal filter flap adjustment motor)

B1451 M16/17 Left center vent diverter flap actuator motor

B1452 M16/19 Left center vent temperature regulating flap actuator motor

B1453 M16/21 Fresh air and recirculated air flap actuator motor

B1455 M16/13 Left defroster nozzle flap actuator motor

B1456 M16/14 Right defroster nozzle flap actuator motor

#10 Offline   plaster


  • Postów: 65
  • Na forum od: 04 kwi 2011
  • Miejscowość: Rumia
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W220 S500 M113 306KM

Napisano 08 września 2014 - 15:50

Wiem sprawdzilem sobie po wykasowaniu zaden błąd nie wrocił do tej pory ... wiec nie bardzo kumam o co chodzi z tym wiatrakiem.
Na zagranicznych forach wycztytalem ze wiatrak zalancza sie przy 97 i wylancza przy 92 ale nic nie znalazlem o doklanej predkosci wiatraka.
Znalazlem tez dokladny opis jak obnizyc temperature zalanczanie np do 92 stopni ale do tego potrzedne SD ja nie mam ani SD ani nie znam nikogo z okolicy kto by posiadał. Rozglądam się za jaką z chinskich podrubek








Podobne tematy Zwiń