Potrzebuje wymiary przepustnicy silnika m102
wydaje mi się, że jest to 65mm, ale potrzebuje się upewnić na 100%.
(w planie jest zakupić/wykonać kolano przepustnica-blos)
Teraz pytanie odnośnie przepustnicy m103, czy nie jest ona przypadkiem większa?
jeśli jest, to czy jest P&P do kolektora z m102?
Potrzeba więcej powietrza !
0
Wymiary przepustnicy m102 i m103, p&p?
Rozpoczęty przez JuR, sie 30 2014 12:31
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30 sierpnia 2014 - 12:31
#2
Napisano 30 sierpnia 2014 - 12:49
Jest większa - zarówno korpus jak i gardziel. Nie przypasuje do m102.
#3
Napisano 30 sierpnia 2014 - 15:06
po wywierceniu nowych otworów nie zmieści się pomiędzy kolektorem 2 i 3?
#4
Napisano 30 sierpnia 2014 - 22:02
Zmieści się jak ją obrócisz ale brakuje "miesa" i z jednej strony otwór centralny wchodzi już na ściankę.
Po obróceniu musisz dorobić sobie od nowa sterowanie linką - w oryginałach po obróceniu linka wychodzi pod przepustnicą a tam jest z koleji ciasno.
Sprawdź przepustnice od leganzy x20sed(jedyny silnik 2.0 16). Tam wystarczy dorobić tylko mocowanie linki i jazda.
ZPD wtedy jest już na przepustnicy(ale to nie jest pwm tylko zwykły 2 fazowy krokowiec).
Po obróceniu musisz dorobić sobie od nowa sterowanie linką - w oryginałach po obróceniu linka wychodzi pod przepustnicą a tam jest z koleji ciasno.
Sprawdź przepustnice od leganzy x20sed(jedyny silnik 2.0 16). Tam wystarczy dorobić tylko mocowanie linki i jazda.
ZPD wtedy jest już na przepustnicy(ale to nie jest pwm tylko zwykły 2 fazowy krokowiec).
#5
Napisano 30 sierpnia 2014 - 22:31
patrzę na zdjęcia i wygląda na nieco bardziej rozbudowaną, wystaje na boki, a miejsca między rurami jest mało.
wsadzałeś to już kiedyś ?
sterowanie linką i tak jest wyspawane (brak rozdzielacza i ke jeta).
potrzebowałbym jakąś najprostrzą przepustnice. są tuningowe ale ich ceny mnie rozśmieszają
wsadzałeś to już kiedyś ?
sterowanie linką i tak jest wyspawane (brak rozdzielacza i ke jeta).
potrzebowałbym jakąś najprostrzą przepustnice. są tuningowe ale ich ceny mnie rozśmieszają
#6
Napisano 30 sierpnia 2014 - 23:27
Ale kombinujesz- sylikonowe kolanko załatwia temat.
#7
Napisano 30 sierpnia 2014 - 23:41
hm? czyli silikonowe kolanko poszerzy moją przepustnice z 65 na 70mm ?
zapomniałbym, te silikonowe łączniki, podróbki samco, te takie zbrojone o których oboje myślimy, są świetne !
Świetne do doładowania, gdzie występuje nadciśnienie, ale w przypadku podciśnienia, świetnie się zginają, gdyż są one bardzo elastyczne...
zapomniałbym, te silikonowe łączniki, podróbki samco, te takie zbrojone o których oboje myślimy, są świetne !
Świetne do doładowania, gdzie występuje nadciśnienie, ale w przypadku podciśnienia, świetnie się zginają, gdyż są one bardzo elastyczne...
#8
Napisano 31 sierpnia 2014 - 09:21
Poczekaj - ty chcesz mieć tak? Przepustnica, kolanko, blos?
Ja mam identycznie - można kupić kolanko redukcyjne 65/70 mm ale gumowe(czarne).
Ono jest mocniejsze(twardsze) niż te niebieskie.
Oprócz tego jak zostawiasz oryginalną przepustnicę(która siedzi nisko na kolektorze) to kupujesz prosty łącznik gumowy 65,70, 70mm kolano aluminiowe i dalej kolejny łacznik 70/70 już do blosa.
Ja mam tą z leganzy(trzeba ją podnieść do góry) i bezpośrednio potem kolano 65/70 i od razu blos.
Blos do tyłu(po przekatnej w stronę pasażera, potem u-rurka, aluminiowe kolano 45' duże(długie) i dopiero kolano 45' guma i stożek.
Jak miałem blosa w stronę przodu i od razu stożek to nie dawało się dobrze wyregulować - potrzebna jest chyba masa powietrza i dłuższy dolot aby występowały jakieś opory w dolocie.
Jeszcze jedno - aluminiowe kolanko 70mm w środku jest mniejsze niż 70mm. Jakbyś w przepustnicy wytoczył kanał na oring to wtedy się wszystko doszczelni bez łącznika redukcyjnego - ale potrzeba będzie złapać kolanko mocowaniem do kolektora - samo nie będzie się trzymać.
Ja mam identycznie - można kupić kolanko redukcyjne 65/70 mm ale gumowe(czarne).
Ono jest mocniejsze(twardsze) niż te niebieskie.
Oprócz tego jak zostawiasz oryginalną przepustnicę(która siedzi nisko na kolektorze) to kupujesz prosty łącznik gumowy 65,70, 70mm kolano aluminiowe i dalej kolejny łacznik 70/70 już do blosa.
Ja mam tą z leganzy(trzeba ją podnieść do góry) i bezpośrednio potem kolano 65/70 i od razu blos.
Blos do tyłu(po przekatnej w stronę pasażera, potem u-rurka, aluminiowe kolano 45' duże(długie) i dopiero kolano 45' guma i stożek.
Jak miałem blosa w stronę przodu i od razu stożek to nie dawało się dobrze wyregulować - potrzebna jest chyba masa powietrza i dłuższy dolot aby występowały jakieś opory w dolocie.
Jeszcze jedno - aluminiowe kolanko 70mm w środku jest mniejsze niż 70mm. Jakbyś w przepustnicy wytoczył kanał na oring to wtedy się wszystko doszczelni bez łącznika redukcyjnego - ale potrzeba będzie złapać kolanko mocowaniem do kolektora - samo nie będzie się trzymać.
Użytkownik szymtro edytował ten post 31 sierpnia 2014 - 09:32
#9
Napisano 31 sierpnia 2014 - 10:38
Użytkownik JuR dnia 30 sierpnia 2014 - 23:41 napisał
Świetne do doładowania, gdzie występuje nadciśnienie, ale w przypadku podciśnienia, świetnie się zginają, gdyż są one bardzo elastyczne...
Jak bym ci pokazał zdjęcia ile takie chińskie kolanko znosi podciśnienia to byś zmienił zdanie.
#10
Napisano 31 sierpnia 2014 - 15:30
Użytkownik JuR dnia 30 sierpnia 2014 - 22:31 napisał
potrzebowałbym jakąś najprostrzą przepustnice
Polecam rurę sedesówkę 75mm, kosztuje grosze i na każdym szrocie znajdziesz kawałek gumowego węża
żeby zredukować na blosa.
Na takim czymś jeździłem 2 lata
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Moment dokręcania śrub na , klawiaturze wałka rozrządu M103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Blackdive |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
Podpięty [w201/w124] Wybór felg i opon - wszystkie potrzebne wymiary |
Modyfikacje,Tuning | EssiRS |
|