Skocz do zawartości




- - - - -

Wymiary przepustnicy m102 i m103, p&p?


13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 30 sierpnia 2014 - 12:31

Potrzebuje wymiary przepustnicy silnika m102
wydaje mi się, że jest to 65mm, ale potrzebuje się upewnić na 100%.
(w planie jest zakupić/wykonać kolano przepustnica-blos)

Teraz pytanie odnośnie przepustnicy m103, czy nie jest ona przypadkiem większa?
jeśli jest, to czy jest P&P do kolektora z m102?

Potrzeba więcej powietrza !



#2 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 sierpnia 2014 - 12:49

Jest większa - zarówno korpus jak i gardziel. Nie przypasuje do m102.

#3 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 30 sierpnia 2014 - 15:06

po wywierceniu nowych otworów nie zmieści się pomiędzy kolektorem 2 i 3?

#4 Offline   szymtro


  • Postów: 530
  • Na forum od: 07 cze 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Trzeci Mercedes:ex, trafił na strażacką
  • Inne auto:WB63128, Baby Blos, EFI

Napisano 30 sierpnia 2014 - 22:02

Zmieści się jak ją obrócisz ale brakuje "miesa" i z jednej strony otwór centralny wchodzi już na ściankę.
Po obróceniu musisz dorobić sobie od nowa sterowanie linką - w oryginałach po obróceniu linka wychodzi pod przepustnicą a tam jest z koleji ciasno.

Sprawdź przepustnice od leganzy x20sed(jedyny silnik 2.0 16). Tam wystarczy dorobić tylko mocowanie linki i jazda.
ZPD wtedy jest już na przepustnicy(ale to nie jest pwm tylko zwykły 2 fazowy krokowiec).

#5 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 30 sierpnia 2014 - 22:31

patrzę na zdjęcia i wygląda na nieco bardziej rozbudowaną, wystaje na boki, a miejsca między rurami jest mało.
wsadzałeś to już kiedyś ?

sterowanie linką i tak jest wyspawane (brak rozdzielacza i ke jeta).

potrzebowałbym jakąś najprostrzą przepustnice. są tuningowe ale ich ceny mnie rozśmieszają :P

#6 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 sierpnia 2014 - 23:27

Ale kombinujesz- sylikonowe kolanko załatwia temat.

#7 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 30 sierpnia 2014 - 23:41

hm? czyli silikonowe kolanko poszerzy moją przepustnice z 65 na 70mm ?
zapomniałbym, te silikonowe łączniki, podróbki samco, te takie zbrojone o których oboje myślimy, są świetne !
Świetne do doładowania, gdzie występuje nadciśnienie, ale w przypadku podciśnienia, świetnie się zginają, gdyż są one bardzo elastyczne...

#8 Offline   szymtro


  • Postów: 530
  • Na forum od: 07 cze 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Trzeci Mercedes:ex, trafił na strażacką
  • Inne auto:WB63128, Baby Blos, EFI

Napisano 31 sierpnia 2014 - 09:21

Poczekaj - ty chcesz mieć tak? Przepustnica, kolanko, blos?

Ja mam identycznie - można kupić kolanko redukcyjne 65/70 mm ale gumowe(czarne).
Ono jest mocniejsze(twardsze) niż te niebieskie.

Oprócz tego jak zostawiasz oryginalną przepustnicę(która siedzi nisko na kolektorze) to kupujesz prosty łącznik gumowy 65,70, 70mm kolano aluminiowe i dalej kolejny łacznik 70/70 już do blosa.

Ja mam tą z leganzy(trzeba ją podnieść do góry) i bezpośrednio potem kolano 65/70 i od razu blos.
Blos do tyłu(po przekatnej w stronę pasażera, potem u-rurka, aluminiowe kolano 45' duże(długie) i dopiero kolano 45' guma i stożek.

Jak miałem blosa w stronę przodu i od razu stożek to nie dawało się dobrze wyregulować - potrzebna jest chyba masa powietrza i dłuższy dolot aby występowały jakieś opory w dolocie.

Jeszcze jedno - aluminiowe kolanko 70mm w środku jest mniejsze niż 70mm. Jakbyś w przepustnicy wytoczył kanał na oring to wtedy się wszystko doszczelni bez łącznika redukcyjnego - ale potrzeba będzie złapać kolanko mocowaniem do kolektora - samo nie będzie się trzymać.

Użytkownik szymtro edytował ten post 31 sierpnia 2014 - 09:32


#9 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 sierpnia 2014 - 10:38

Wyświetl postUżytkownik JuR dnia 30 sierpnia 2014 - 23:41 napisał

Świetne do doładowania, gdzie występuje nadciśnienie, ale w przypadku podciśnienia, świetnie się zginają, gdyż są one bardzo elastyczne...

Jak bym ci pokazał zdjęcia ile takie chińskie kolanko znosi podciśnienia to byś zmienił zdanie.

#10 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 sierpnia 2014 - 15:30

Wyświetl postUżytkownik JuR dnia 30 sierpnia 2014 - 22:31 napisał

potrzebowałbym jakąś najprostrzą przepustnice
a co się stało z twoją od ke?
Polecam rurę sedesówkę 75mm, kosztuje grosze i na każdym szrocie znajdziesz kawałek gumowego węża
żeby zredukować na blosa.
Na takim czymś jeździłem 2 lata Dołączona grafika








Podobne tematy Zwiń