Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

[W201] BRABUS 190E 3.6S


29 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Tony Montana


  • Postów: 48
  • Na forum od: 01 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:W140 SEL 500

Napisano 07 wrzesień 2014 - 17:39

"Brabus to dziś największa niezależna firma tuningowa na świecie. Działając od końca lat 70-tych, warsztat stale dba o swoją markę, oferując poza nowymi samochodami bogatą ofertę klasyków. Gdzieś pomiędzy morzem Smartów, a pięknie odrestaurowanymi zabytkowymi Mercedesami możemy odnaleźć zachowane w doskonałym stanie W201 – to Brabus 190E 3.6S. Klatka bezpieczeństwa, kubełkowe fotele, sportowe zawieszenie, hamulce i semi-slicki na kołach – co do torowego przeznaczenia tego samochodu nikt nie powinien mieć wątpliwości. 272 KM uzyskane z podrasowanej jednostki M103 to wynik, który pozwoli zawstydzić wszystko, co można było kupić w tej karoserii, z oryginalnym Mercedesem Evo włącznie."
CENA BAGATELA: 70,000 Euro :O If You wanna send me a priv msg xD
Engine: 6-Cylindres Engine size: 3590 cm³ Power:* 200 KW/272 PS Registration date: 1989-03 Mileage: ca 9000 km Performance 0-100 km/h:* 6.3 sec Vmax:* 255 km/h

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

#2 Offline   wojtek81


  • Postów: 5934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 wrzesień 2014 - 18:52

Łeee, taki Brabus, a węże do prysznica z Castoramy ma pod maską..... :E

#3 Offline   jaro90


  • Postów: 7
  • Na forum od: 17 maj 2013
  • Miejscowość: Zgorzelec
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 listopad 2014 - 11:06

ładnie ma pod maską, ale cena trochę odstrasza..

#4 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 16 styczeń 2015 - 17:39

Koźlak maślak. Mega intensywny czerwony pasuje do tego wozu.

#5 Gość_auto_


  • Na forum od: --

Napisano 18 styczeń 2015 - 14:49

wygląda jak nowy...

#6 Offline   Musashi


  • Postów: 390
  • Na forum od: 13 mar 2014
  • Miejscowość: Chojnice
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 55 AMG Kompressor

Napisano 18 styczeń 2015 - 23:32

W 89r wyszedł jeden bardzo fajny samochód który seryjnie miał podobną moc i dzisiaj kosztuje w granicach 20tys zł wiec bez rewelki...... :/

#7 Offline   Johny


  • Postów: 1685
  • Na forum od: 19 lis 2009
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:A3 8L 1.6 '00
  • Inne auto:A8 D2 2.8Q '97

Napisano 07 luty 2015 - 21:13

I też miał 6cio cylindrową rzędówkę i zbliżoną masę własną?

#8 Offline   Musashi


  • Postów: 390
  • Na forum od: 13 mar 2014
  • Miejscowość: Chojnice
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 55 AMG Kompressor

Napisano 07 luty 2015 - 21:35

Waga zbliżona , silnik V6 ;)

#9 Offline   Johny


  • Postów: 1685
  • Na forum od: 19 lis 2009
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:A3 8L 1.6 '00
  • Inne auto:A8 D2 2.8Q '97

Napisano 08 luty 2015 - 09:22

Dżizus maria ... ciemność widzę - napisz o jakie auto Ci chodzi?!

#10 Offline   Musashi


  • Postów: 390
  • Na forum od: 13 mar 2014
  • Miejscowość: Chojnice
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 55 AMG Kompressor

Napisano 08 luty 2015 - 09:32

Ja w żaden sposób nie neguje w190 Brabusa . Samochód piękny i w dzisiaj mega kąsek dla fanatyka marki . Chodzi tylko o to że w 89r niemcy musieli zapłacić kupę kasy za tuning Brabusa który na tamte czasy jakoś mocą nie powalał . .. W tym samym czasie Nissan wypuścił model 300zx Twin-turbo który w SERII dysponuje praktycznie identyczna mocą , bez żadnych tuningów .

Dzisiaj jak kupisz Brabusa to dysponuje mocą 850koni i 1450NM i to jest wynik odbiegający od seryjnych BMW M5 , Mercedesa AMG czy Nissana GTR .
I tylko o to sie rozchodzi ....

#11 Offline   Johny


  • Postów: 1685
  • Na forum od: 19 lis 2009
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:A3 8L 1.6 '00
  • Inne auto:A8 D2 2.8Q '97

Napisano 08 luty 2015 - 10:16

Hmmm... faktycznie Z32 to obecnie groszowa sprawa, ciekawe?!

Użytkownik Johny edytował ten post 08 luty 2015 - 10:16


#12 Offline   Musashi


  • Postów: 390
  • Na forum od: 13 mar 2014
  • Miejscowość: Chojnice
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 55 AMG Kompressor

Napisano 08 luty 2015 - 10:45

Tak jak napisałem w granicach 20tys idzie kupić już ładny egzemplarz TT w automacie :)

Ale nie oto się rozchodzi tylko o to ,że Brabus w201 w momencie swojej premiery nie był takim demonem jak jest teraz na tle seryjnej konkurencji .
A ty widze doszukujesz sie jakiegoś ataku na Mercedesa z mojej strony ;) Niesłusznie .....

#13 Offline   Johny


  • Postów: 1685
  • Na forum od: 19 lis 2009
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:A3 8L 1.6 '00
  • Inne auto:A8 D2 2.8Q '97

Napisano 08 luty 2015 - 16:49

Żadnego ataku się nie doszukuję. Byłem ciekaw czym mnie zaskoczysz i odrobinę zaskoczyłaś, chociaż co do tej masy wałsnej to jednak rozbieżność jest.

#14 Offline   Musashi


  • Postów: 390
  • Na forum od: 13 mar 2014
  • Miejscowość: Chojnice
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 55 AMG Kompressor

Napisano 08 luty 2015 - 17:00

Nie wiem ile waży w201 z silnikiem 3,6 L ? A Nissan Nissanowi nie równy .....Było dużo opcji nadwozia . Najlżejszy jest dwu-osobowy w hard-topie - 1420kg

#15 Offline   Johny


  • Postów: 1685
  • Na forum od: 19 lis 2009
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:A3 8L 1.6 '00
  • Inne auto:A8 D2 2.8Q '97

Napisano 09 luty 2015 - 16:38

Wyświetl postUżytkownik Musashi dnia 08 luty 2015 - 17:00 napisał

Najlżejszy jest dwu-osobowy w hard-topie - 1420kg
I jest wolnossący. Przy okazji naświetlenia mi przez Ciebie sytuacji rynku wtórnego dla tego modelu, odrobiłem lekcje.

#16 Offline   Musashi


  • Postów: 390
  • Na forum od: 13 mar 2014
  • Miejscowość: Chojnice
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 55 AMG Kompressor

Napisano 09 luty 2015 - 16:47

Faktycznie TT +70kg a ile waży wyżej wymieniony Brabus ? Rynek wtórny praktycznie nie istnieje aktualnie w Polsce . Sam szukam od niedawna tego modelu i ciężki temat. Ostatnio poszedł jeden zmęczony TT za 8500zł a naprawdę ładny zarejestrowany za 20.000zł (poszedł tydzień przed tym jak rozpocząłem poszukiwania :/ ) W UK wiadomo nawet Toyota supra kosztuje grosze ;)

Użytkownik Musashi edytował ten post 09 luty 2015 - 16:48


#17 Offline   Johny


  • Postów: 1685
  • Na forum od: 19 lis 2009
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:A3 8L 1.6 '00
  • Inne auto:A8 D2 2.8Q '97

Napisano 10 luty 2015 - 10:18

No tak ale LHD jakoś nie przekonuje ..., swoją droga weszły już przepisy o rejestracji LHD?

#18 Offline   Musashi


  • Postów: 390
  • Na forum od: 13 mar 2014
  • Miejscowość: Chojnice
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 55 AMG Kompressor

Napisano 10 luty 2015 - 10:23

LHD rejestrujesz bez problemu :D ale RHD nie wiem czy można rejstrować , zabytkowe tak .

#19 Offline   w0jta5


  • Postów: 4849
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 luty 2015 - 10:37

Podobno są problemy z ubezpieczeniem, a konkretnie z ceną ubezpieczenia

#20 Offline   piotrasta


  • Postów: 166
  • Na forum od: 06 lut 2013
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 luty 2015 - 19:53

co dochodzi do dyfra? jakieś chłodzenie czy sterowanie (??)

Użytkownik vorlog edytował ten post 10 luty 2015 - 20:34
Regulamin pkt II.I