Skocz do zawartości




- - - - -

blos, mieszalnik i wskazania sondy?


25 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 20 września 2014 - 18:45

odepnij zpd i się przejedź czy problem dalej występuje.
masz tam jakiś emulator zpd ?



#22 Offline   mdav


  • Postów: 37
  • Na forum od: 02 paź 2013
  • Miejscowość: łódź/zalesie
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 września 2014 - 20:48

Nie niemam emulatora ale mam ladny zapas zpd,(wujo ma szrot) wymienilem kilka i okazalo sie ze trzci dziala bez zarzutu. Wiec problem z glowy.
Jescze kilka korekt w ustawieniach i mysle ze bedzie dobrze. Na mieszlniku byl mulowaty,palil 12l, na blosie fakt idzie ladnie, ale potrafi przygasnac na skrzyzowaniu. Pierwszy pomiar zrobiony i rewelki ze spalaniem nie ma, wyszlo 20l na 100km.

#23 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 20 września 2014 - 21:13

"podobno" blos potrzebuje kilka km, na rozruszanie membrany i sprężyny, potem niby się normuje.
a więc tak, "szymtro" ma pod maską na efie, zrobiony do blosa kąt 180st, jak zagadasz z nim to pewnie podeśle Ci fotkę, bo ja nie mam uprawnień do takich publikacji. powiem tyle, że co do blosa bardzo mi pomógł i naprowadził mnie na dobrą drogę. Jego doświadczenie z blosem jest większe niż moje, to na bank.

proponuje zrobić jakiś zawijas za blosem do filtra, wtedy będziesz pewnie mógł zmniejszyć mieszankę. ja regulowałem blos jak gaźnik, jazda - poprawki/
zaczynałem też z wolnym dolotem, ale po rozmowie ze szymtro postanowiłem spróbować jego strategii =) pozdrawiam !

#24 Offline   mdav


  • Postów: 37
  • Na forum od: 02 paź 2013
  • Miejscowość: łódź/zalesie
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 września 2014 - 22:15

Wiec mowisz ze bezposrednio blos nie powinien dostawac powietrza od filtra, a jak bym w dolot wstawil cos na zasadzie slimaka i nie kombinowal z katami dolotu, tak czy inaczej droga sie wydluzy? A z tym efie to nie kapuje, moze nie mam takiej wiedzy ale czy przy instalce I gen sterownik by oszukac sonde jest potrzebny? W efie z hho sie bawilem, do lpg jest potrzebny odczyt z sondy? Na starej sondzie czy na nowej mam taki sam odczyt na mierniku przy lpg. 0,08v na jalowym. Na pb oscyluje od 0,23 - 0,67v. na starej oscylacji bylo brak.

Użytkownik mdav edytował ten post 20 września 2014 - 22:28


#25 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 20 września 2014 - 22:34

szymtro ma 180 przed blosem, ja mam zaś za. ja nie dławie dolotu w sensie zmiany jego średnicy, ja dodałem łuki. potrzeba kapkę oporu do wyssania lpg z membrany.
zrób jakiś zawijas blos-filtr i sprawdź jak to śmiga, ja już pisałem jakie mam kąty na 70mm i o spalaniu też pisałem. dziś zapiąłem ke jeta i pewnie trzeba to będzie doregulować, bo wcześniej miałem tylko blosa, bez ke jeta =) powiem Ci, że czuć różnicę w "przegazówce" blosa bez dolotu i na zawijasie (chwilowo jest 2x90). u mnie pod maską jest w chwili obecnej 2x 90st 70fi, póki co z ke jetem palenie tylko w garażu, bez ke jeta 10 tysi zrobione praktycznie bez problemowo (nie licząc zalania kopułki z mojej winy). sorrki za chaos, trochę nie trzeźwy jestem :E jutro się poprawie jak coś palnąłem :old:

#26 Offline   mdav


  • Postów: 37
  • Na forum od: 02 paź 2013
  • Miejscowość: łódź/zalesie
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 września 2014 - 20:40

lajcik :) A o slimaka to chodzi mi dokladnie ze kawalek paska blachy skrecic o kilka obrotow i wstawic w rurke miedzy filtrem a blosem, przekroj sie nie zmieni tylko predkosc dostarczania powietrza.








Podobne tematy Zwiń