Skocz do zawartości




[C124] Inwigilator 300CE '90


24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   inwigilator


  • Postów: 19
  • Na forum od: 28 maj 2014
  • Miejscowość: Nadarzyn
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mercedes C200 Kompressor '03

Napisano 26 września 2014 - 21:05

Witam wszystkich forumowiczów!
Z racji tego że jestem nowym użytkownikiem forum, chciałbym się przedstawić i napisać kilka słów o sobie. Więc, mam na imię Dawid i mam 20 lat, jestem studentem i nie znalazłem się tu przez przypadek :D Mianowicie kilka dni temu stałem się szczęśliwym posiadaczem mojego pierwszego samochodu jakim jest Mercedes C124 300CE z roku '90 z manualną skrzynią biegów, czyli jest ode mnie 4 lata starszy co mnie bardzo cieszy! Generalnie o takim samochodzie marzyłem już od dłuższego czasu, jeszcze sporo czasu przed odebraniem prawa jazdy, a zaszczepił mnie tą zajawką mój wujek, który ma podobną gwiazdę :) Obaj mieliśmy w głowie Sec'a ale po dłuższych rozmowach z mechanikami i użytkownikami tego samochodu okazało się że budżet studenta mógłby nie wytrzymać takiego nakładu finansów. Jednak te plany odkładam na później i ciesze się moim baleronem :D Teraz kilka zdań o samochodzie... Po kilku nieprzespanych nocach, po przejechaniu kilkuset kilometrów, po obejrzeniu kilku Mercedesów, urzekł mnie jeden, który od razu zawrócił mi w głowie. Po ponad 30 minutach oglądania wpłaciłem zaliczkę i ze spokojną głową wróciłem do domu, lecz miałem kilka obaw odnośnie tej gwiazdy, lecz cały czas byłem dobrej myśli, no i miałem rację! Jedynym mankamentem tego samochodu jest silnik, który po nagrzaniu się gaśnie i właściciel nie wiedział co mu jest. Stwierdziłem że sobie z tym poradzę, więc zapakowałem go na lawetę i pojechałem do warsztatu gdzie spotkała mnie wielka niespodzianka! Po wrzuceniu samochodu na podnośnik okazało się że nie ma ani grama rdzy na podwoziu (!