Skocz do zawartości




- - - - -

[All] Cieknący rozdzielacz KE- Jet


44 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 08 października 2014 - 18:55

No właśnie po wymianie już zmęczonego oringu poprawi się praca silnika na jałowych bo na podwyższonych to kropla czy 5 kropli Pb nie robi różnicy.



#42 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 09 października 2014 - 17:53

Wyświetl postUżytkownik nicu89 dnia 06 października 2014 - 18:13 napisał

Witaj w klubie, ja dałem sobie spokój z tym bo już nie miałem pomysłów. Ustawiłem 50% to (ok 7V) to mi sie przestawia po zgaszeniu motoru na 6V, czasem niżej ale cały czas socyluje.
Znalazłem przyczynę chyba , skrzywiona klapa przepływomierza . Jak ją przekręcam wokół własnejosi zmnienia się wypełnienie po jej skręceniu i to znacznie .

#43 Offline   MaciejM


  • Postów: 7
  • Na forum od: 07 lut 2017
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W124 2.0 <92 - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:C126

Napisano 07 listopada 2017 - 15:25

Witam,

jakiś czas temu pisałem o problemie z dławiącym się silnikiem. Objaw jest taki że jak się doda gazu to auto nie jedzie, gaz trzeba wciskać powoli, proporcjonalnie do prędkości auta. Dzisiaj określiłem że chodzi o wyciek z rozdzielacza do kalosza.

Zdjąłem rozdzielacz, wykręciłem nakrętkę, zdjąłem uszczelnienie pozycji wysuniętej, wyjąłem tłoczek i nic. Tłoczek w stanie idealnym (chodzi prawidłowo), spodziewałem się o-ringu, ale nic takiego tam nie ma. Złożyłem wszytko z powrotem. Tak wiec na wolnych obrotach nie cieknie, gdyż uszczelnia to ta dolna uszczelka kształtowa, natomiast wystarczy się przejechać i już jest mokro.

Pytanie... jaki uszczelniacz wymienić? który uszczelniacz uszczelnia tłoczek w pozycji pośredniej?

Pozdrawiam

Maciej

#44 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 listopada 2017 - 15:43

Strone wcześniej masz link do instrukcji dot. regeneracji rozdzielacza. Uszczelki są w korpusie, są na obudowie tłoczka itd.

#45 Offline   MaciejM


  • Postów: 7
  • Na forum od: 07 lut 2017
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W124 2.0 <92 - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:C126

Napisano 18 grudnia 2017 - 09:37

Cześć,

wymieniłem wszystkie uszczelnienia (zamówiłem cały komplet na ebay z Angli). Autko ładnie zapaliło, ale wyciek się nie zmienił. Iglica chodzi ładnie, zgodnie z opisem, i nie ma śladów zużycia ani przytarcia.

Po zgaszeniu silnika benzyna nie leci (uszczelnia się na gumce dolnej) po naciśnięciu dźwigni pojawia się od razu strużka paliwa zalewająca przepustnicę.

Obudowa KE-J ma w dolnej części ma odprowadzenie paliwa z przecieku przez iglicę idącą bezpośrednio do regulatora paliwa. Regulator ma wejście z KE-J drugie pewnie do zbiornika no i trzecie do dolnej części iglicy z KE-J.

Macie może przekrój przez ten regulator ale z 3 króćcami? Na forum znalazłem tylko z 2. Regulator działa, zmierzyłem ciśnienie paliwa.

pozdrawiam

Maciej








Podobne tematy Zwiń