No właśnie po wymianie już zmęczonego oringu poprawi się praca silnika na jałowych bo na podwyższonych to kropla czy 5 kropli Pb nie robi różnicy.
1
[All] Cieknący rozdzielacz KE- Jet
Rozpoczęty przez Piotrek 190E, paź 04 2014 13:46
44 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 08 października 2014 - 18:55
#42
Napisano 09 października 2014 - 17:53
Użytkownik nicu89 dnia 06 października 2014 - 18:13 napisał
Witaj w klubie, ja dałem sobie spokój z tym bo już nie miałem pomysłów. Ustawiłem 50% to (ok 7V) to mi sie przestawia po zgaszeniu motoru na 6V, czasem niżej ale cały czas socyluje.
#43
Napisano 07 listopada 2017 - 15:25
Witam,
jakiś czas temu pisałem o problemie z dławiącym się silnikiem. Objaw jest taki że jak się doda gazu to auto nie jedzie, gaz trzeba wciskać powoli, proporcjonalnie do prędkości auta. Dzisiaj określiłem że chodzi o wyciek z rozdzielacza do kalosza.
Zdjąłem rozdzielacz, wykręciłem nakrętkę, zdjąłem uszczelnienie pozycji wysuniętej, wyjąłem tłoczek i nic. Tłoczek w stanie idealnym (chodzi prawidłowo), spodziewałem się o-ringu, ale nic takiego tam nie ma. Złożyłem wszytko z powrotem. Tak wiec na wolnych obrotach nie cieknie, gdyż uszczelnia to ta dolna uszczelka kształtowa, natomiast wystarczy się przejechać i już jest mokro.
Pytanie... jaki uszczelniacz wymienić? który uszczelniacz uszczelnia tłoczek w pozycji pośredniej?
Pozdrawiam
Maciej
jakiś czas temu pisałem o problemie z dławiącym się silnikiem. Objaw jest taki że jak się doda gazu to auto nie jedzie, gaz trzeba wciskać powoli, proporcjonalnie do prędkości auta. Dzisiaj określiłem że chodzi o wyciek z rozdzielacza do kalosza.
Zdjąłem rozdzielacz, wykręciłem nakrętkę, zdjąłem uszczelnienie pozycji wysuniętej, wyjąłem tłoczek i nic. Tłoczek w stanie idealnym (chodzi prawidłowo), spodziewałem się o-ringu, ale nic takiego tam nie ma. Złożyłem wszytko z powrotem. Tak wiec na wolnych obrotach nie cieknie, gdyż uszczelnia to ta dolna uszczelka kształtowa, natomiast wystarczy się przejechać i już jest mokro.
Pytanie... jaki uszczelniacz wymienić? który uszczelniacz uszczelnia tłoczek w pozycji pośredniej?
Pozdrawiam
Maciej
#44
Napisano 07 listopada 2017 - 15:43
Strone wcześniej masz link do instrukcji dot. regeneracji rozdzielacza. Uszczelki są w korpusie, są na obudowie tłoczka itd.
#45
Napisano 18 grudnia 2017 - 09:37
Cześć,
wymieniłem wszystkie uszczelnienia (zamówiłem cały komplet na ebay z Angli). Autko ładnie zapaliło, ale wyciek się nie zmienił. Iglica chodzi ładnie, zgodnie z opisem, i nie ma śladów zużycia ani przytarcia.
Po zgaszeniu silnika benzyna nie leci (uszczelnia się na gumce dolnej) po naciśnięciu dźwigni pojawia się od razu strużka paliwa zalewająca przepustnicę.
Obudowa KE-J ma w dolnej części ma odprowadzenie paliwa z przecieku przez iglicę idącą bezpośrednio do regulatora paliwa. Regulator ma wejście z KE-J drugie pewnie do zbiornika no i trzecie do dolnej części iglicy z KE-J.
Macie może przekrój przez ten regulator ale z 3 króćcami? Na forum znalazłem tylko z 2. Regulator działa, zmierzyłem ciśnienie paliwa.
pozdrawiam
Maciej
wymieniłem wszystkie uszczelnienia (zamówiłem cały komplet na ebay z Angli). Autko ładnie zapaliło, ale wyciek się nie zmienił. Iglica chodzi ładnie, zgodnie z opisem, i nie ma śladów zużycia ani przytarcia.
Po zgaszeniu silnika benzyna nie leci (uszczelnia się na gumce dolnej) po naciśnięciu dźwigni pojawia się od razu strużka paliwa zalewająca przepustnicę.
Obudowa KE-J ma w dolnej części ma odprowadzenie paliwa z przecieku przez iglicę idącą bezpośrednio do regulatora paliwa. Regulator ma wejście z KE-J drugie pewnie do zbiornika no i trzecie do dolnej części iglicy z KE-J.
Macie może przekrój przez ten regulator ale z 3 króćcami? Na forum znalazłem tylko z 2. Regulator działa, zmierzyłem ciśnienie paliwa.
pozdrawiam
Maciej
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] KE-Jetronic - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | scOti |
|
||
[KE-Jetronic] Potencjometr klapy spiętrzającej - zamiennik |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | 83dawid83 |
|
||
[w201] SWAP m104.990 na miejsce m102 ke-jet |
Modyfikacje,Tuning | Grzela555 |
|
||
[c124] 3.0 24 jak czytac bledy KE-jetronic |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | nowyc124 |
|
||
Mercedes R129 SL 500 integrated phone installation |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | Pieczara71 |
|