Skocz do zawartości




- - - - -

Robie swapa na m104 - prośba o radę


26 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 października 2014 - 15:35

Wyświetl postUżytkownik tuningowiec dnia 09 października 2014 - 14:18 napisał

po co każesz ludziom kupować gołe sterowniki jak wystarczy w wisie odczytać systemy kodowań i zmienić przez SD;)

Bo nie spotkałem jeszcze nikogo, kto by ten temat ogarnął.

Wyświetl postUżytkownik tuningowiec dnia 09 października 2014 - 14:18 napisał

po drugie jak chcesz odpalic 104.995 na sterowniku z w124?

W czym problem ?



#22 Offline   tuningowiec


  • Postów: 31
  • Na forum od: 03 paź 2014
  • Miejscowość: KZB
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w202 om611
  • Inne auto:w201 3.6amg

Napisano 09 października 2014 - 16:43

Wyświetl postUżytkownik m104 dnia 09 października 2014 - 15:35 napisał

Bo nie spotkałem jeszcze nikogo, kto by ten temat ogarnął.
patrz a ja daje rade;)

Wyświetl postUżytkownik m104 dnia 09 października 2014 - 15:35 napisał

W czym problem ?
w wałku rozrzadu i braku iskry z powodu błedu który generuje HFM

#23 Offline   190tker


  • Postów: 107
  • Na forum od: 28 wrz 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda Accord SJ - 1981

Napisano 09 października 2014 - 18:22

Też słyszałem że na sterowniku z w124 hula bez problemu.
W w210 był tempomat i ASR, osprzęt silnika też trochę inny niż w w124.

Znaczy że pierwsza część wydechu z KATami też nie podejdzie od w210?

#24 Offline   190tker


  • Postów: 107
  • Na forum od: 28 wrz 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda Accord SJ - 1981

Napisano 14 października 2014 - 21:11

A czy jest szansa założyć taką przepustnicę? Czy musi być czujk otwarcia ?

http://allegro.pl/pr...4689077200.html

#25 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 października 2014 - 07:26

Na seryjnym sterowniku raczej małe/zerowe szanse. Za tą cenę kupisz taką, jaka powinna być.

#26 Offline   190tker


  • Postów: 107
  • Na forum od: 28 wrz 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda Accord SJ - 1981

Napisano 05 listopada 2014 - 12:19

Jaki bedzie numer sterownika dla 3.2 bez tempomatu i asr ?

#27 Offline   gutek66


  • Postów: 8
  • Na forum od: 18 paź 2009
  • Miejscowość: zachodniopomorskie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:e220t m111
  • Trzeci Mercedes:200e m111
  • Inne auto:230ce m102

Napisano 26 września 2019 - 21:02

Witam.
Odkopię temat.
Niestety SD po wprowadzeniu kodowania wariantowego żąda wprowadzenia VIN ,który musi być zgodny z tym kodowaniem. Jeżeli jest nie zgodny poprawia kodowanie na zgodne z wprowadzonym vin. Niestety numerem vin od w210 2,8 r6 w manualu z minimalistycznym wyposażeniem nie dysponuję. I na tym projekt utknął.
Jeśli kolega tuningowiec sobie z tym poradził, to prosiłbym o jakąś podpowiedz.








Podobne tematy Zwiń