Skocz do zawartości




- - - - -

Brak pracy na benzynie.


15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Rafau


  • Postów: 6
  • Na forum od: 30 wrz 2014
  • Miejscowość: Małopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 października 2014 - 20:41

Witam.
Niedawno kupiłem W201 silnik 1.8 zasilany przez ke-jetronic (do tego zainstalowane lpg II generacji brc)
Od początku wiedziałem w co się pakuję, mianowicie auto nie chodzi na benzynie. Byłem tego świadomy w momencie kupna i zakładałem, że winą będzie zatarty rozdzielacz paliwa ale sprawa wygląda nieco inaczej.
Genarelnie na benzynie tylko delikatnie pyrknie i gaśnie, coś jakby tylko wtryskiwacz sterujący dawał paliwo, pokusiłem się wyrozbierać i okazuje się, że problem tkwi w tym, że klapa spiętrzająca nie może(lub nie chce) iść w dół. Jak się jej pomoże palcem silnik pracuje jak zegrek (pod warunkiem, że dobrze zgra się otwieranie klapy z otwieraniem przepustnicy). Ale puszczając klapę spiętrzającą silnik gaśnie. Zaznaczam, że na lpg silnik działa bezproblemowo. Nie bardzo mam pomysł co z tym zrobić, jeśli ktoś ma na to jakąś wizję to z góry dziękuję za pomoc:)

Użytkownik Rafau edytował ten post 17 października 2014 - 20:42




#2 Offline   Davidushka


  • Postów: 422
  • Na forum od: 25 lip 2013
  • Miejscowość: Gdynia
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 TE300
  • Trzeci Mercedes:W201 2.0
  • Inne auto:Jeep Compass

Napisano 18 października 2014 - 02:27

Załóż jeszcze do tego system od Gulaka: Będziesz jeździł wtedy za darmo!
Wywal gaz i zmień ke-jeta, bo będziesz błądził bez końca. Nikt Ci tego nie naprawi, a jak dotknie, to skroi Cię na dużo większe pieniądze niż za całego ke-jeta w ładnym stanie.

Użytkownik Davidushka edytował ten post 18 października 2014 - 02:30


#3 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 19 października 2014 - 16:12

Nieszczelność masz kolego kalosz bądź odmę , pod warunkiem że klapa się nie zacina . Zdejmuj KE i obejrzyj pod nim gumową przeponę a następnie wszystkie podciśnienia i powinno być ok później ewentualnie regulacja o ile wg będzie potrzebna .

#4 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 19 października 2014 - 23:19

jak na lpg śmiga bez kichania i falowania, to nie lewe.
zwiększ w kominie dawke paliwa imbusem. i jak ciężko chodzi ta klapa ? powinna dość delikatnie, jak coś, to rozbierz to i wyczyść porządnie...
stawiam na imbus i potencjometr - jak to troche podregulujesz to powinien ruszyć.

#5 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 20 października 2014 - 08:47

Nie doczytałem że koledze wyżej na gazie silnik pracuje punkt dla Ciebie kolego .

#6 Offline   Rafau


  • Postów: 6
  • Na forum od: 30 wrz 2014
  • Miejscowość: Małopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 października 2014 - 14:27

Ściągałem KE i klapa chodzi delikatnie, bez żadnych oporów. Kalosz jest cały, odma wygląda też całkiem ok. Spróbuję zwiększyć dawkę i zobaczymy czy się coś poprawi. Dzięki za rady:)

#7 Offline   Rafau


  • Postów: 6
  • Na forum od: 30 wrz 2014
  • Miejscowość: Małopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 października 2014 - 18:42

Próbowałem zmienić dawkę ale dalej mu to nie pomogło. Mam w okolicy konkretnego mechanika, spróbuję sie do niego z tym uśmiechnąć i dam Wam znać co go bolało jak już będzie hulał.

#8 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 20 października 2014 - 18:53

Cytat

Mam w okolicy konkretnego mechanika, spróbuję sie do niego z tym uśmiechnąć i dam Wam znać co go bolało jak już będzie hulał.

jestem bardzo ciekawy co na ten świetny mechanik, a po co robisz pb jak dobrze jeździ na lpg?

#9 Offline   Rafau


  • Postów: 6
  • Na forum od: 30 wrz 2014
  • Miejscowość: Małopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 października 2014 - 21:56

Bo jak nie zrobię tego teraz to już na pewno cały układ paliwowy się posypie. A po drugie primo idzie zima, lepiej palić na benzynie. Trzecie primo, gazu nie da się donieść w bańce jakby kiedyś tfu tfu brakło:)

#10 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 21 października 2014 - 00:32

ke jetronic jest Ci obcy, czy masz pojęcie ? jak tak to nie odpowiadaj na reszte.
z czego brałeś wartości ? gdzie, czym i w którą strone kręciłeś?
90% konkretnych naprawdę konkretnych mechaników powie mniej więcej tak
"yyyy wtrysk mechaniczny ? coś tam jetronic ? nie, nie, ja się tym nie zajmuje.."
albo
"jasne, że dam rade, banał, wciągam te wyroby nosem"
i albo zrobi, albo nie zrobi, albo nie zrobi i jeszcze skasuje, albo będzie chciał wymienić pół osprzętu, albo powie Ci, że nie potrafi zmierzyć napięcia na wtryskach.
tych albo słyszałem już miliony. pozdrawiam








Podobne tematy Zwiń