Skocz do zawartości




- - - - -

[W201] Usuniecie wtrysku benzyny


26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 19 października 2014 - 22:21

Witam. Panowie.. Chodzi mi po głowie pewien pomysł. Usuniecie KE, Założenie bezposrednio na przepustnic gumy, w gumę mikser a na końcu stożek. Robił toś kiedyś taką rzeźbę ? Teoretycznie na gazie powinien chodzić świetnie. Jak praktycznie? Co tracimy poza zasilaniem benzynowym?



#2 Offline   Chang


  • Postów: 1 019
  • Na forum od: 11 kwi 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 października 2014 - 22:44

Jak wysterujesz jałowe, żeby nie zdmuchiwało ?

#3 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 października 2014 - 22:45

http://mb201-124.eu/...post__p__303140
http://mb201-124.eu/...post__p__303143
http://mb201-124.eu/...post__p__298738
poza koniecznością pilnowania coby gazu nie brakło żadnych wad nie dostrzegam, aczkolwiek zimą miło mieć
jakąś choćby namiastkę beny na rozruch.

#4 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 19 października 2014 - 23:00

Boże widzisz i nie grzmisz :sciana: :angry13:

#5 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 października 2014 - 23:19

Piotruś Bóg nie grzmi na roztropność jeżdżących na LPG...
już prędzej na przepych jeżdżących na PB ;)

#6 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 19 października 2014 - 23:32

silikonowe kolanko 70fi, redukcja (np. ze stożka gumowa) 65-70 fi, nabijasz to na przepustnice, zaślepiasz miejsca na wtryski, w kolanie robisz dziure, zakręcasz krócieć, zapinasz przewód z registrem, ciągniesz go do otworu od zpd, zapinasz blosa, spawasz mechanizm otwierania przepustnicy jak u lorda i jeździsz. plus minus tak to u mnie wyglądało. da się, działa. największy minus - jak braknie lpg. innych minusów nie zauważyłem.

#7 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 20 października 2014 - 06:32

A jak z odpalaniem na zimnym?

#8 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 20 października 2014 - 15:05

5-10 sekund i zapala, potem z 5 minut go zostawiam, żeby pochodził, potem delikatnie do 3 tyś max go kręce, aż się nie zagrzeje.
o reduktor trzeba dbać, mój był z "wyższej" półki i nie chciałbym, aby coś mu się stało... jak jest z rana dużo chłodniej, to czekam, aż wskazówka temp się ruszy - inaczej nie jade.
zaproponowałbym
1. inwestycje w blosa
2. wypiąć zpd, eha, potencjometr
3. w kominie ustawić bogatszą mieszanke (bo nie będzie ssania)

w ten sposób uzykasz coś na zasadzie startera z benzyny, nawet w zimne dni, zero problemów z falowaniem (o ile układ jest szczelny) bo zpd wypięty, zero problemów ze sterowaniem na benzynie i na lpg, zero inwestycji w elektronie typu potencjometr.
daje nam to odpalanie zinego silnika, a w razie braku gazu, dojedziesz na stacje.
w trybie miejskim, jak już ten silnik jest zagrzany, gasisz i odpalasz na gazie (układ nie wystygnie w 30-60 minut) ja odpalam na benzynie rano, a potem dopiero po długich postojach, a tak to pale na gazie.
odcięcie mam na pompie i czasem jak dojeżdżam do celu, to przerzuce na benzyne, żeby napełnić rozdzielacz - nie ma co przesadnie oszczędzać, tym bardziej jak go uszkodzisz..
troche już ta przejechałem i problemów nie stwierdzono. baa kalosz był sparciały, to dostał troche czerwonego silikonu z obu stron i śmiga :E
nie lubie inwestować w ke jeta - który i tak zostanie usunięty w wolnej chwili.

#9 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 20 października 2014 - 17:12

NO dobra a żeby tak za wiele nie inwestować. Mój pomysl jak powiedziałem. Ewentualnie ja u Lorda ale na mikserze. Da się to zestroić?

#10 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 20 października 2014 - 17:31

Lord jeździ i sobie chwali, więc musi się dać. zapytaj Lorda o mikser i reduktor jakiego używa i ew. przeróbki. bez spawarki będzie ciężko, chyba że rozwiążesz w jakiś inny sposób mechanizm otwierania przepustnicy.








Podobne tematy Zwiń