Pytałeś o bagażnik, był piaskowany. Teraz przeskakujesz do podwozia.
Co do niego to chyba nie do końca rozumiem jakie masz obawy, może słuszne. Ja widziałem to tak: podwozie miało drobne miejscowe zapalenia (dlatego nie poszlo całe w piach, bo nie dam do piachu auta z nierozebranym środkiem, drzwiami, szybami itd.) które zostały wyczyszczone mechaniczne. Z racji choćby wilgoci w powietrzu, takie wyczyszczenia od razu rdzewieją - stąd chemiczne wiązanie rdzy. Później odpowiednie podkłady/lakiery i wosk do profili zamkniętych (ktory w technologii valvoline jest podkladem do czarnej konserwacji) na takie właśnie miejsca i na resztę fabryczną, która była dobra. i jak dla mnie, tyle ile zrozumiałem i przeczytałem ze wskazówek takich srodkow - to one mają największe działanie antykorozyjne w wewnętrznych i zewnętrznych powierzchniach. Miejscowo zastosowana czarna powłoka bodysafe chroni imho od kamieni, uderzeń itp - lepiej zedrzec ją, niż kolejne warstwy. Co do innych technik - chętnie się o nich dowiem, bo jeszcze sporo aut przede mną.
A, pytałeś o łapy podnośnika warsztatowego - nie da się od razu ich zrobić (za coś trzeba auto podnieść), będą robione już na ziemi, nic tam nie ma, pojdzie tylko tectyl ml. Zaś otwory na podnośnik fabryczny - 3 z 4 wymagały ingerencji. Uratowałem według wiedzy i możliwości (technicznych, finansowych). Wiem, że korozji nie zatrzymam, ale wiem, że mogę ją spowolnić i zredukować jej ilość
5
[C124] wicherWpolu 2.3CE 1990 rock ;]
Rozpoczęty przez wicherWpolu, paź 23 2014 10:24
49 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 01 marca 2017 - 13:46
#42
Napisano 01 marca 2017 - 14:03
Widzisz na zdjęciach nie było widać piaskowania i może nie doczytałem że było robione. Bagażnik był w stanie agonalnym, gdzie to nie czety widok to moim zdaniem korozji było więcej pod fabryczną konserwacja podwozia - taki przeskok miałem na myśli - robota wykonana nie ma co płakac nad rozlanym mlekiem
Jak ogarniemy fury to spociwo trzeba ulepić
Jak ogarniemy fury to spociwo trzeba ulepić
#43
Napisano 01 marca 2017 - 20:06
Tak - pod gumą fabryczną lubi być już korozja, dlatego przynajmniej godzinę poświęciłem na szukanie punktów zapalnych
Tak - chętnie gdzieś podjadę na zlot, zabłyszczę między innymi korbkami szyb, felgą 15, a na serio - lato bedzie pod wzgledem wycieczek Mercedesem udane
Tak - chętnie gdzieś podjadę na zlot, zabłyszczę między innymi korbkami szyb, felgą 15, a na serio - lato bedzie pod wzgledem wycieczek Mercedesem udane
#44
Napisano 01 marca 2017 - 21:33
Wydaje mi się że błyszczeć będzie Twoja praca nad autem, a nie felgi i inne dodatki. Tych aut jest coraz mniej i każde zadbane w201/124/140 będzie łamać karki
#45
Napisano 14 maja 2017 - 10:13
Chłopaki, pomóżcie z jedną rzeczą, która nieco wstrzymuje mnie przed odpaleniem cuda
Wątek http://mb201-124.eu/...ika-wody-4-pin/
Wątek http://mb201-124.eu/...ika-wody-4-pin/
#46
Napisano 03 lipca 2017 - 09:05
I jak tam, udało się odpalić żelazo?
#47
Napisano 03 grudnia 2017 - 13:28
Użytkownik Aero dnia 03 lipca 2017 - 09:05 napisał
I jak tam, udało się odpalić żelazo?
Udało się, chyba jeszcze było to w lipcu Choć zamontowana pompa paliwa, która w 2012 podczas odstawiania mercedesa do remontu - działała, przelożyła start samochodu z pamiętnego popołudnia na kolejny ranek.
Od razu posikał się jeden przewód paliwowy, trzeba było zarobić nowy stalowy. Nie ruszałem ich wcześniej, bo były optycznie ok, musiał się uszkodzić w czasie remontu, gdyż produkował zjawiskową mgiełkę paliwa prosto na rozgrzany tłumik! Także tego
Silnik zalany olejem płuczącym Millers IT Flush, pozniej docelowym.
Zapala ładnie, chodzi równo.
Później Mercedes przeszedł w stan oczekiwania, ceramika na lakierze pokryła się wielką warstwą kurzu.
Prace ruszyły w ten weekend, odpowietrzyłem układ ASD, montuję reflektory, zderzak, cały przód...
Czy taki wspornik jest od mercedesa? już zupełnie nie pamiętam... nie widzę oznaczeń MB, może pomożecie
#48
Napisano 11 grudnia 2017 - 13:59
Tak jest od mercedesa
#49
Napisano 11 grudnia 2017 - 20:55
Dzięki paweł, tak myślałem... odstawię go więc na miejsce, czyli na regał
Mercedes dostał odpowietrzenie układu ASD według najczęściej przewijającej się instrukcji - czyli zwarcia pinu nr 10 na przekazniku ASD. Przy drugim odpaleniu po tej operacji zaświeciła kontrolka ASD... wczoraj zanotowałem zaś wyciek z układu przy pompie na głowicy... Przypadek?
Jutro będę błyskać błędy, jeśli się uda ;]
Mercedes dostał odpowietrzenie układu ASD według najczęściej przewijającej się instrukcji - czyli zwarcia pinu nr 10 na przekazniku ASD. Przy drugim odpaleniu po tej operacji zaświeciła kontrolka ASD... wczoraj zanotowałem zaś wyciek z układu przy pompie na głowicy... Przypadek?
Jutro będę błyskać błędy, jeśli się uda ;]
#50
Napisano 05 stycznia 2018 - 18:02
Niesamowity ogrom pracy włożony w auto. Bardzo przyjemnie ogląda się temat. Jak tam prace wyglądają na dzień dzisiejszy?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Malysz86 1.8 1990 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Malysz86 |
|
||
[W201] Lukasz1990Orange 2.0E 1989r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Lukasz1990Orange |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
[w201] 2.6 rocznik 1990 jaki Becker powinien siedzieć w aucie? |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | gisek |
|
|
|
[W201] gisek 2.6 1990 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | gisek |
|