[w124] XperT 400E 09/1993r
#1
Napisano 25 października 2014 - 16:42
Poniżej rozkodowany (na razie częściowo) nr VIN :
Ident-Nummer: WDB1240341B971690
FahrgestellVerkaufsbezeichnung: 400E
Auftragsnummer: 0 3 226 71202
Lieferdatum:
Licht: BOSCH
Motornummer: 119975 12 010862
Getriebe: 722366 03 861891
MotorMotornummer: 119975 12 010862
Aggregate-Variante:
ETV-BM:
Text:
SonderausstattungCode Text
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
244 SPORTS SEATS, FRONT
278A LEATHER ALPACA GRAY
281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL
471 ACCELERATION SKID CONTROL (ASR)
531 AUTOMATIC ANTENNA
570 FOLDING ARMREST, FRONT
580 AIR CONDITIONING
591 WD GREEN GLASS ALL-RND., HTD. REAR WIND.-ESG
620 AIR POLLUTION CONTROL
682 FIRE EXTINGUISHER
751 BECKER RADIO GRAND PRIX 2000 VK RDS
855 TEL. TELEAID AT "UPPER CENTER CONSOLE",NOKIA,D-NET
864 REAR ENTERTAINMENT (2 SCREENS)
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
888 INFRA RED REMOTE CONTROL W. DRIVE AUTHZTN. (A124)
Autko świeżo sprowadzone na razie nie opłacone ani nie zarejestrowane. Kupione od drugiego właściciela, który nabył ten samochód przy przebiegu 9tyś km i miał go przez 20 lat czyli na dobrą sprawę auto było cały czas w jednych rękach. Do auta otrzymałem komplet dokumentów serwisowych łącznie z papierami i kodami od radia, dwa kluczyki dwa komplety alusów - lato/zima (opony nówki) a w dodatku otrzymałem również komplet kluczy serwisowych, co zazwyczaj przy autach używanych jest rzadko spotykane. Ze względu na warunki atmosferyczne w jakich auto przebywało przez ostatnie 20lat ( Niemcy pod granicą Austriacką góry - 70-80% w roku śnieg i deszcz ) wymaga natychmiastowej ingerencji w blacharkę. Auto posiada korozję praktycznie dookoła natomiast spód auta czyli podłoga i zawieszenie po pobieżnej obserwacji jest zachowane w stanie bardzo dobrym znaczy się nie posiada oznak korozji.O silniku w tym aucie na razie dużo nie mogę powiedzieć ze względu na przejechane dopiero 4-5km (tylko podczas kupna) napisze tylko ,że silnik chodzi równiutko i cichutko wewnątrz auta przy niskich obrotach wcale go nie słychać natomiast po wciśnięciu gazu od razu wiadomo ,że siedzi tam nie byle co ... Wnętrze... wnętrze jest niewątpliwie największym plusem tego auta (zaraz po v8) jest całe skórzane i w dodatku w kolorze jasno szarym mimo że auto ma 301 tyś km przebiegu zachowało się doskonale. Skóra niema nigdzie przetarć ani dziur wygląda prawie jak nowa salonowa ;] podsufitka tak samo idealnie jasna oraz czyściutka.
Najbliższe plany to :
*doprowadzenie blach do porządku + nowy lakier
*wymiana przepływomierza powietrza
*wizyta w Jetronicu na diagnostykę i regulację silnika
*odpowiednie koło z epoki w rozmiarze minimum 18"
*wymiana wydechu na coś takiego jak w filmiku : ( www.youtube.com/watch?v=cwFiFof4gks muuuuuuuuszeeee to mieć !! )
Poniżej aktualne zdjęcia auta: (zewnątrz nie wygląda zbyt fajnie ale to nie długo się zmieni blacharz już ustawiony na 7 listopada)
W moich zdjęciach w serwisie fotosik są szczegółowe zdjęcia przedstawiające zaawansowany stopień korozji (tak zwane dziury ;/ ) nie chciało mi się już tutaj ich zamieszczać.
#2
Napisano 25 października 2014 - 18:14
#3
Napisano 25 października 2014 - 18:35
kół nie wymieniaj bo się zamęczysz, spalanie pójdzie ostro w górę, te są optymalne. Lepiej wymień poduszki mocowania amortyzatorów przednich i gumy stabilizatora, a sam stabilizator oddaj do pomalowania proszkowego.
Jak nie ma błędów w sterowniku to się nic nie grzebie, poza wymianą elementów gumowych w tym silniku, ponieważ tam się wszystko gotuje. Czyli, cała odma, uszczelki wałków rozrządu, pokryw, uszczelnienie elektormagnesów, i jak już będziesz grzebał przy przepływce to łącznik gumowy przepływki do wymiany. Aaaa i wiązka silnika czy jest cała, bo w momecnie demontażu może zmienć swój stan na "sypki" Sprawdź też cały kanał " kierownicy" powietrza - ten w tym połamanym zderzaku - on chłodzi alternator.
wydech ten na filmie, jest zbyt głośny i na odcinku 50km będzie męczący, wstaw tylko rurę zamiast tłumika środkowego, to wystarczy.
nie, żebym Cię chciał rozczarować, dziś przed zimowaniem, przeleciałem się moim sl na starym poczciwym ke-jetronic.... w porównaniu z 400E, sl to rakieta
ta taksówka, ma taka pozostać w oryginale....dlaczego? aby niejeden amator german stajl czy coś tam innego nielekko się zdziwił jak to jedzie... przynajmniej moje zdanie jest takie
ale na "dzień dobry" błędy w sterowniku....
Użytkownik majsterus edytował ten post 25 października 2014 - 18:49
#4
Napisano 25 października 2014 - 18:43
#5
Napisano 25 października 2014 - 18:59
Auto jest żywym przykładem pobytu w jednej stajni u woźnicy, który dbał o nie, jednak ten najważniejszy temat odpuścił...
Trudno, ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło Czeka Ciebie długa droga-wiem,że pokusa jest taka, żeby wszystko szybko zrobić i poogarniać.
Ale rada jest taka- po kolei, z rozmysłem, nie na hurra.
Cała kompletacja czyli lakier, stoff i wypas i fakt, że ostatni wypust z tasmy przed E-klasą jest idealna.
Teraz wszystko w Twoim rozumie, rękach i ...portfelu Jeśli to przejdziesz i nie rozłoży to Ciebie na łopatki , staniesz się właścicilem prawdziwej perły.
Powodzenia
Użytkownik aarmir edytował ten post 25 października 2014 - 18:59
#6
Napisano 25 października 2014 - 19:44
Użytkownik majsterus dnia 25 października 2014 - 18:35 napisał
w201 2.3E robi robotę i zawsze jest banan na twarzy po wyżej odpowiednich obrotów więc tutaj na pewno nie będę rozczarowany ;]
Użytkownik aarmir dnia 25 października 2014 - 18:59 napisał
Dzięki za dobre opinie ciesze się że wam się podoba.
Ja na du*ie nie mogę wysiedzieć jak pomyśle że wziąłem ją z połową zbiornika a auto stoi na dole i nie da się pośmigać po mieście ;]
PS
Od czego są te kable ? Nie powinna gdzieś tutaj być zmieniarka CD ????
Użytkownik XperT edytował ten post 25 października 2014 - 19:53
#8
Napisano 25 października 2014 - 20:20
Na aukcji też w tym kolorze Też piękny ... http://www.gieldakla...dzislaw-slaski/
Użytkownik XperT edytował ten post 25 października 2014 - 20:28
#9
Napisano 26 października 2014 - 01:06
Odgruzowac i bedzie kosa.
#10
Napisano 26 października 2014 - 05:20
Użytkownik XperT dnia 25 października 2014 - 19:44 napisał
Od czego są te kable ? Nie powinna gdzieś tutaj być zmieniarka CD ????
Dołączona grafika
Panowie ponawiam pytanko, a dodatkowo powiedzcie mi czy do w124 i w201 szły takie same automatyczne anteny Hirschmanna ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Azmodan 400E 1993r |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Azmodan |
|
||
[w124] majsterus 400E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | majsterus |
|
||
[W124] sanki - wózek tył 400E/500E |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | majsterus |
|
|
|
[W124] wikuś2010 400E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | wikuś2010 |
|
||
[w124] Kasander 400E 05/93 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | kasander |
|