Skocz do zawartości




- - - - -

Sprinter problem z ECD


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 26 października 2014 - 11:55

Mam dosyć irytujący problem, auto to mercedes sprinter 413cdi silnik 2.2cdi om611 z 2004r, w październiku 2012 był generalny remont i od tamtej pory zrobione 70tys km

czasami zapał się ecd, gasiłem auto i ponowinie odpalałem i było ok, teraz w czasie jazdy, przy hamowaniu silnikiem tzn wrzucony niski bieg, zapala się ecd, nie reaguje wtedy na gaz, a po wciśnięciu sprzęgła, lub po wyrzuceniu na luz auto całkowicie gaśnie i trzeba wyłączyć i włączyć zapłon, do tego że mam blokady zapłonu boje się że w czasie jazdy złapie mi blokada kierownicy

wie ktoś co to może być ?



#2 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 października 2014 - 15:05

Skoro zapala się kontrolka, to i zapisuje kod błędu w pamięci sterownika. Dodatkowo do sprawdzenia parametry live-data, zaczynając od ciśnienia na listwie wtryskowej w momencie zapalenia kontrolki.

#3 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 26 października 2014 - 15:20

Czyli w prostych slowach serwis ??

Az boje sie tam jechac, jak oddaje tam auto, to zawsze robia wszystko czego sie nie chce

#4 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 października 2014 - 17:37

Niestety, czasy napraw samochodów na zasadzie "czy miał ktoś już tak" już się skończyły. Co do serwisu - ustala się na piśmie konkretny zakres prac z adnotacją, że o wszystkich wydatkach czy naprawach masz być informowany telefonicznie i wtedy podejmujesz decyzję co dalej.

#5 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 26 października 2014 - 18:22

Niby tak, z tym ze moj servis nie jest autoryzowany, no i wlascicielem auta jest wlasciciel servisu, gdyz on je sprowadz przerabia robi na turystyczne itp, ja narazie splacam auto i uzywam, jak juz przyjade to twierdzi ze musi byc zrobione na tip top, wszystko jest ok, ale plyny filtry itp...








Podobne tematy Zwiń