2
[W201] astra945 2.8 1986
Rozpoczęty przez astra945, paź 30 2014 19:35
64 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 22 grudnia 2014 - 16:17
czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy i chociaż na jakieś filmiki z jazdy bo do Łodzi to mam daleko
#22
Napisano 22 grudnia 2014 - 17:54
jak tylko będę mógł nagrać jakiś film to nagram jest tylko jedno ale . licznik mam bez obrotomierza a prędkościomierz nie będzie działał bo w mercedesie idzie linka ze skrzyni (tu jest skrzynia bmw) a w bmw idzie sygnał z dyferencjału (tu jest dyfer mercedesa) . .może jakieś boki uda się uwiecznić
#23
Napisano 22 grudnia 2014 - 20:53
prędkościomierz na gps-ie a obroty na słuch
#24
Napisano 22 grudnia 2014 - 22:09
podziwiam Was, że chce wam się tak dłubać....
Jakie to poduszki na których siedzi silnik?
zawieszenie tylne może odpaść tak jak w starych beemkach trójkach popęka podłoga
Jakie to poduszki na których siedzi silnik?
zawieszenie tylne może odpaść tak jak w starych beemkach trójkach popęka podłoga
#26
Napisano 30 grudnia 2014 - 01:23
niestety nie da rady ogarnąć meśka przed 2015r. Z pewnych przyczyn nie było możliwośći przy nim popracować. . teraz na początku stycznia teżraczej dużo się nie zmieni ale chociaż graty wciąż dochodzą czyli: miska oleju od e34 2.5, osłona termostatu (u mnie przy silniku nie było), bagnet, pompa oleju z krótkim smokiem (pasuje do miski ) i portki żeby ogarnąć wydech
Użytkownik astra945 edytował ten post 30 grudnia 2014 - 01:23
#27
Napisano 18 stycznia 2015 - 04:12
MIało sienic nie dziać . . .żarcik Mineły właśnie dwa dni ciężkiej pracy. . ale za to jakiej owocnej . .zmieniło się sporo ale po kolei. . .
tylne mocowanie sprężyn było takie :
aktualnie jest tak:
i na gotowo :
Łapy od takiego stanu:
też się zmieniły:
tylne zawieszenie skręcone i stoi na kołach teraz przód . . .pod maską było trochę brudno:
teraz wygląda tak:
oczywiście oryginalne mocowanie skrzyni biegów nie pasowało więc zrobiliśmy swoje :
no i na koniec silnik skręcony (wymieniona pokrywa zaworów z plastiku na aluminium, nowa miska, smok oleju i osłona termostatu ) posadzony na łapach i poduchach przykręcony do nadwozia na gotowo tak jak będzie jeździł
z tym motorem mesiek stoi duuużo wyżej niż z tym 2.0 .
w najbliższym czasie zostanie elektryka, chłodnica, sprzęgło gaz, złożyć kolektor z silnika, obniżyć zawias i moja największa obawa wydech . .teraz już bez gadania kiedy wyjedzie . .o postępach będę informował przy czym idzie całkiem nieźle
tylne mocowanie sprężyn było takie :
aktualnie jest tak:
i na gotowo :
Łapy od takiego stanu:
też się zmieniły:
tylne zawieszenie skręcone i stoi na kołach teraz przód . . .pod maską było trochę brudno:
teraz wygląda tak:
oczywiście oryginalne mocowanie skrzyni biegów nie pasowało więc zrobiliśmy swoje :
no i na koniec silnik skręcony (wymieniona pokrywa zaworów z plastiku na aluminium, nowa miska, smok oleju i osłona termostatu ) posadzony na łapach i poduchach przykręcony do nadwozia na gotowo tak jak będzie jeździł
z tym motorem mesiek stoi duuużo wyżej niż z tym 2.0 .
w najbliższym czasie zostanie elektryka, chłodnica, sprzęgło gaz, złożyć kolektor z silnika, obniżyć zawias i moja największa obawa wydech . .teraz już bez gadania kiedy wyjedzie . .o postępach będę informował przy czym idzie całkiem nieźle
#28
Napisano 18 stycznia 2015 - 08:47
Ladnie tyl ugnil, ppd maska duzo sie zmienilo xD a na wysoki przod recepta sa sportowe sprezyny
#29
Napisano 18 stycznia 2015 - 12:34
Tyle korozji... może to auto po powodzi?
#30
Napisano 24 stycznia 2015 - 01:18
Znów się trochę pozmieniało ..
wydech
Mocowanie stabilizatora, żeby go założyć trzeba było je troszkę wydłużyć.
Ogarnięty też jest temat wysokości nadwozia, teraz jest lepiej
Wszystko pod samochodem już skończone łącznie w odpowietrzeniem sprzęgła i hamulców Teraz pod masą trzeba ładnie wszystko spiąć, ogarnąć odpalanie i będzie hulać zastanawia mnie tylko czy pompa paliwa da radę, nigdzie nie mogę znaleźć jej wydajności.
wydech
Mocowanie stabilizatora, żeby go założyć trzeba było je troszkę wydłużyć.
Ogarnięty też jest temat wysokości nadwozia, teraz jest lepiej
Wszystko pod samochodem już skończone łącznie w odpowietrzeniem sprzęgła i hamulców Teraz pod masą trzeba ładnie wszystko spiąć, ogarnąć odpalanie i będzie hulać zastanawia mnie tylko czy pompa paliwa da radę, nigdzie nie mogę znaleźć jej wydajności.
Użytkownik vorlog edytował ten post 24 stycznia 2015 - 21:36
Regulamin pkt II.I
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] piotreq 300E 1986 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | piotreq |
|
||
1986 VW Golf Mk2 1.8 GL - BLUE |
Prezentacje - Galeria innych aut użytkowników forum | Gulli4sh |
|
||
W124 300D 1986 r. dziwne zachowanie obrotomierza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | w201chojnice |
|
||
[W124] Matwrobel 2.0 1986 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Matwrobel |
|
||
[w124] przybym 2.5D 1986 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | przybym |
|