Witam.
Zacznę od początku. Gdy odpalam auto po nocy na zimnym silniku chwile popracuje potem gasnie trzeba go trzymac na obroty az sie nagrzeje po czym cyka jak złoto byłem u kilku "magików" kazdy mówi co innego. Stwierdziłem ze nie ma co i postanowiłem sam wymigac błedy . znalazłem instrukcje na forum :
http://mb201-124.eu/...gowych-usterek/
lecz jest problem poniewarz pod maska nie znalazłem takiego gniazda jak jest opisywane w linku powyrzej tylko cos takiego
http://postimg.org/image/kf4baba2n/
wie ktoś moze które piny trzeba zewrzec i do którego podpiac diode żeby nie narobić szkód ?
// znalazłęm też puste gniazdo na przekaźnik
http://postimg.org/image/6s7r8m3e1/
czy powinno pozostac puste czy jednak brakuje mi czegos?
1
[w124] m111 - złącze diagnostyczne
Rozpoczęty przez mateuszbstok, lis 04 2014 17:44
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04 listopada 2014 - 17:44
#2
Napisano 04 listopada 2014 - 17:57
Diagnostyka identyczna jak w m104. Masz temat np. tu:
http://mb201-124.eu/...04/
W podstawce powinien siedzieć moduł ASD.
http://mb201-124.eu/...04/
W podstawce powinien siedzieć moduł ASD.
Użytkownik m104 edytował ten post 04 listopada 2014 - 17:57
#3
Napisano 04 listopada 2014 - 17:59
Dzięki za instrukcje .A za co odpowiada ten moduł ?
Użytkownik m104 edytował ten post 04 listopada 2014 - 18:10
#4
Napisano 04 listopada 2014 - 18:10
Za hydrauliczną blokadę tylnego dyferencjału. Masz na zegarach trójkąt i kontrolkę ASD ?
#5
Napisano 04 listopada 2014 - 18:15
trójkąta nie mam kontrolka moze sie znajdzie.Szybciej napisałem niz pomyslałem o tym zeby poszukac na forum ale dzieki za informacje . Myslałem ze tam moze byc cos zwiazane z tym gasnieciem i dławieniem sie na zimnym ale juz wiem ze to nie ma nic wspólnego .
#6
Napisano 04 listopada 2014 - 18:17
Ten trójkąt w zasadzie jest niewidoczny, jeśli się nie świeci. Bardziej zwróć uwagę, czy na cyferblacie prędkościomierza, nad wskazówką jest takie prostokątne pole. Samo ASD nie ma żadnego wpływu na pracę silnika.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
[W124] M111 2.2 - Nagle zamilkł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
||
[W124] M111 2.2 - Nierówna praca |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mr_simon |
|