Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] m111 - złącze diagnostyczne


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   mateuszbstok


  • Postów: 6
  • Na forum od: 12 kwi 2013
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 listopada 2014 - 17:44

Witam.
Zacznę od początku. Gdy odpalam auto po nocy na zimnym silniku chwile popracuje potem gasnie trzeba go trzymac na obroty az sie nagrzeje po czym cyka jak złoto byłem u kilku "magików" kazdy mówi co innego. Stwierdziłem ze nie ma co i postanowiłem sam wymigac błedy . znalazłem instrukcje na forum :

http://mb201-124.eu/...gowych-usterek/

lecz jest problem poniewarz pod maska nie znalazłem takiego gniazda jak jest opisywane w linku powyrzej tylko cos takiego


Dołączona grafika

http://postimg.org/image/kf4baba2n/

wie ktoś moze które piny trzeba zewrzec i do którego podpiac diode żeby nie narobić szkód ?


// znalazłęm też puste gniazdo na przekaźnik

http://postimg.org/image/6s7r8m3e1/

Dołączona grafika

czy powinno pozostac puste czy jednak brakuje mi czegos?



#2 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 listopada 2014 - 17:57

Diagnostyka identyczna jak w m104. Masz temat np. tu:

http://mb201-124.eu/...04/

W podstawce powinien siedzieć moduł ASD.

Użytkownik m104 edytował ten post 04 listopada 2014 - 17:57


#3 Offline   mateuszbstok


  • Postów: 6
  • Na forum od: 12 kwi 2013
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 listopada 2014 - 17:59

Dzięki za instrukcje .A za co odpowiada ten moduł ?

Użytkownik m104 edytował ten post 04 listopada 2014 - 18:10


#4 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 listopada 2014 - 18:10

Za hydrauliczną blokadę tylnego dyferencjału. Masz na zegarach trójkąt i kontrolkę ASD ?

#5 Offline   mateuszbstok


  • Postów: 6
  • Na forum od: 12 kwi 2013
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 listopada 2014 - 18:15

trójkąta nie mam kontrolka moze sie znajdzie.Szybciej napisałem niz pomyslałem o tym zeby poszukac na forum :P ale dzieki za informacje . Myslałem ze tam moze byc cos zwiazane z tym gasnieciem i dławieniem sie na zimnym ale juz wiem ze to nie ma nic wspólnego .

#6 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 listopada 2014 - 18:17

Ten trójkąt w zasadzie jest niewidoczny, jeśli się nie świeci. Bardziej zwróć uwagę, czy na cyferblacie prędkościomierza, nad wskazówką jest takie prostokątne pole. Samo ASD nie ma żadnego wpływu na pracę silnika.








Podobne tematy Zwiń