Poduszki Lemfordera, przednie i tylne wózka, są produkowane na tej samej taśmie produkcyjnej co oryginały, tylko mają startą gwiazdę. Zresztą niektóre elementy zawieszenia również.
2
tylny wózek w sedanie
Rozpoczęty przez maraz80, gru 03 2014 04:09
26 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 04 kwietnia 2019 - 17:58
#22
Napisano 06 kwietnia 2019 - 20:44
Przednie idzie wymienić bez zrzucania wózka. Nowe smarujesz mydłem i ładnie wchodzą dociągając śrubą.
#23
Napisano 09 kwietnia 2019 - 15:31
No to wózka jeszcze nie zrzuciłem....Pojechałem natomiast do znajomego blacharza, który naprawił mi punkty mocowań przednich wózka. Zrobił to bez jego ściągania. Trzeba było tylko opuścić cały wózektak ze 2-3 cm. Wyciął trójkąt w blasze z boku mocowania gdzie ukazało się całe wnętrze .Wstawił docięte dośc grube blachy od wewnątrz wzmacniając całą konstrukcję i na koniec zaspawał całość ...W lewym mocowaniu była widoczna jeszcze biała oryginalna farba podkładowa z fabryki. No ale ruda już zaczęłą ostro działać zwłaszcza w prawym mocowaniu gdzie były już konkretne dziury.
#24
Napisano 16 kwietnia 2019 - 14:04
Kto mi odpowie ile śrub mimośrodowych znajduje się w tylnym zestawie wahaczy ???
Według książki w drążku poprzecznym znajduje się taka śruba i służy do kąta pochylenia koła. Dalej jest taka śruba w drążku rozciąganym (tym ze sworzniem kulowym ) służąca do ustawiania zbieżności kół. Natomiast przeglądając zestawy naprawcze tylniego zawieszenia (różne lemfordery czy Febi ) śruba mimośrodowa występuje wyłącznie w zestawie z drążkiem ze sworzniem. Śruba w drążku poprzecznym występuje już jako zwykła......czyżby zmienili technologię??? Ponadto występują w zestawie tulejki sprężyste 6 sztuk na cały zestaw-do czego je zamontować?
Według książki w drążku poprzecznym znajduje się taka śruba i służy do kąta pochylenia koła. Dalej jest taka śruba w drążku rozciąganym (tym ze sworzniem kulowym ) służąca do ustawiania zbieżności kół. Natomiast przeglądając zestawy naprawcze tylniego zawieszenia (różne lemfordery czy Febi ) śruba mimośrodowa występuje wyłącznie w zestawie z drążkiem ze sworzniem. Śruba w drążku poprzecznym występuje już jako zwykła......czyżby zmienili technologię??? Ponadto występują w zestawie tulejki sprężyste 6 sztuk na cały zestaw-do czego je zamontować?
#25
Napisano 16 kwietnia 2019 - 14:17
W książce jest błąd.W zestawie są tylko dwie śruby mimośrodowe do ustawienia zbieżności.Pochylenia koła się nie reguluje,chyba że założysz specjalne drążki.Ja w zestawie miałem tylko dwie takie tulejki.Oryginalnie też było tylko dwie...
#26
Napisano 17 kwietnia 2019 - 07:47
Dzięki za info.Jeszcze nie wiem w jakie miejsce mają trafić te tulejki....
#27
Napisano 17 kwietnia 2019 - 08:58
Tulejki wbij w wahacze w otwory do śrub.Kiedyś były tylko dwie a teraz aż 12,patrzyłem na zdjęcia.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
C140 mechanizmy zagłówków tylnych |
Mercedes S, CL i SEC | Qba85 |
|
||
[W124] Jak zregenerować gniazdo żarówki we wkłądzie tylnych lamp |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
|
|
[W124] Blenda żebrowana USA i rozpoznanie oryginalności tylnych lamp.C |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | toiti |
|
||
R170 nie działa opuszczanie tylnych szyb |
Mercedes SL, SLK | koksownik1 |
|
||
Wózek W202/W210 |
Modyfikacje,Tuning | Andriei |
|