Skocz do zawartości




- - - - -

[W201] 2.0 122km przerywa na gazie


17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Przemek_1217


  • Postów: 63
  • Na forum od: 01 kwi 2013
  • Miejscowość: Krasnystaw
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 2.0D
  • Trzeci Mercedes:W210 2,5 TD

Napisano 03 grudnia 2014 - 20:39

Witam. Mam problem ze swoim w201. Chodzi o to ze w zakresie do 2.5 tysiaca obrotow silnik przerywa, na wolnych obrotach czuc trzesienie na karoserii no i podczas jazdy tez przerywa. Caly uklad wn wymieniony na nowy. Chwile po wymianie kazdej czesci(ze wzgledu na kase wszystko bylo robione na raty) bylo dobrze. Ale tylko chwile. Pozniej spowrotem sie to stopniowo pogarszalo. Wymienilem: przewody magneti marelli, swiece bosch, kopulka i palec firmy kw. Dzisiaj wymienilem kopulke i palec i po przejechaniu 5km od nowa stopniowo zaczelo sie na nowo pogarszac. Filtr gazu mam nie dawno wymieniany. Spalanie gazu oscyluje w granicach 13 litrow /100km przy sredniej jezdzie. Ma ktos jakis pomysl co moze byc nie tak? Dzisiaj tez z kumplem podmienialismy centralke od gazu, on ma takiego samego Mercedesa jak ja i ta zamiana nic nie dala, bylo tak samo.



#2 Offline   Andrzej90and1


  • Postów: 165
  • Na forum od: 14 wrz 2012
  • Miejscowość: Łomża
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 03 grudnia 2014 - 21:32

a na benzynie co sie dzieje?

#3 Offline   Przemek_1217


  • Postów: 63
  • Na forum od: 01 kwi 2013
  • Miejscowość: Krasnystaw
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 2.0D
  • Trzeci Mercedes:W210 2,5 TD

Napisano 03 grudnia 2014 - 21:55

Zapomnialem z pospiechu napisac. Na benzynie pracuje normalnie.

#4 Offline   szymtro


  • Postów: 530
  • Na forum od: 07 cze 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Trzeci Mercedes:ex, trafił na strażacką
  • Inne auto:WB63128, Baby Blos, EFI

Napisano 03 grudnia 2014 - 23:32

Moim zdaniem masz zły typ kabli i za dużą przerwę na świecach.
Kable pewnie masz takie węglowe - takie się nie nadają do ubogiej mieszanki na lpg.
Kopułka pewnie była nowa i dobrze przewodziła na starcie ale popracowała chwilę i rezystancja się pogorszyła.

Poszukaj kabli które mają w środku normalny drut i nie mają wbudowanych rezystorów w fajki świec - sa takie.

Mieszanka powietrze lpg wymaga wyższego napięcia i niestety stawia większy opór.
Benzyna jest łatwiejsza do zapalania dlatego tam zawsze działa dobrze.

#5 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 04 grudnia 2014 - 00:15

2 gen na krokowcu ?
jaki mikser?

#6 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 grudnia 2014 - 00:21

Wyświetl postUżytkownik Przemek_1217 dnia 03 grudnia 2014 - 20:39 napisał

Dzisiaj tez z kumplem podmienialismy centralke od gazu
nie no bez jaj... równie dobrze mogliście się tylnymi kanapami zamienić..
zacznijmy od tego jaki parownik i która generacja instalki.

#7 Offline   Przemek_1217


  • Postów: 63
  • Na forum od: 01 kwi 2013
  • Miejscowość: Krasnystaw
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 2.0D
  • Trzeci Mercedes:W210 2,5 TD

Napisano 04 grudnia 2014 - 15:47

Trudno mi powiedzieć jaki mikser bo wszystkie nalepki na nim już dawno szlag trafił. Prawdopodobnie na 100hp.

Wyświetl postUżytkownik JuR dnia 04 grudnia 2014 - 00:15 napisał

2 gen na krokowcu ?
Kurcze jeszcze dokładnie posprawdzam ale raczej tak.

Wyświetl postUżytkownik szymtro dnia 03 grudnia 2014 - 23:32 napisał

Moim zdaniem masz zły typ kabli i za dużą przerwę na świecach.

Jaką przerwę ustawić szczelinomierzem?? Bo faktycznie też mi się wydaje że ta przerwa jakaś bycza.
W fajkach świec są jakieś gumowe wkładki a co pod nimi to nie mam pojęcia bo nie chciałem rozwalić nowych przewodów.

Wyświetl postUżytkownik Lord Zekanda dnia 04 grudnia 2014 - 00:21 napisał

Napisano dziś, 00:21
Użytkownik Przemek_1217 dnia 03 grudzień 2014 - 20:39 napisał
Dzisiaj tez z kumplem podmienialismy centralke od gazu
nie no bez jaj... równie dobrze mogliście się tylnymi kanapami zamienić..
zacznijmy od tego jaki parownik i która generacja instalki.

Tonący brzytwy się chwyta;D

Użytkownik Przemek_1217 edytował ten post 04 grudnia 2014 - 15:49


#8 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 grudnia 2014 - 20:05

Wyświetl postUżytkownik Przemek_1217 dnia 04 grudnia 2014 - 15:47 napisał

Trudno mi powiedzieć jaki mikser bo wszystkie nalepki na nim już dawno szlag trafił. Prawdopodobnie na 100hp.
Nie wiesz co to mikser a ruszasz gaz - śmiać mi się chcę...

#9 Offline   Przemek_1217


  • Postów: 63
  • Na forum od: 01 kwi 2013
  • Miejscowość: Krasnystaw
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 2.0D
  • Trzeci Mercedes:W210 2,5 TD

Napisano 04 grudnia 2014 - 20:42

To smiej sie dalej. Pisze z telefonu i zle doczytalem, zwykle przejezyczenie. Druga sprawa, nic "nie ruszam". Problem sam powstal. I chyba trzeba cos z tym zrobic nie uwazasz kolego?
Nie mam pojecia jaki mam mikser bo nie mialem potrzeby do niego zagladac. W wolnym czasie jesli zajdzie potrzeba to sprawdze co i jak.

Druga sprawa jak niczego to nie wnosi to po co kolego piszesz. Nie szukaj zaczepki.

Użytkownik Przemek_1217 edytował ten post 04 grudnia 2014 - 20:46


#10 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 04 grudnia 2014 - 23:10

no to mniemam tak :
reduktor 100 hp - za mały
mikser - palnik, a nie blos
gen - 2 na krokowcu


lewe powietrze, podciśnienia, register zamiast krokowca,świece - 0.7-.0.8 pod warunkiem, że wszystkie identycznie, zmiana reduktora na 140hp, regulacja.
do roboty !








Podobne tematy Zwiń