Skocz do zawartości




- - - - -

M102, 2.3 1988- ssanie włącza się przy każdym uruchomieniu


34 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   mietekw124ce


  • Postów: 47
  • Na forum od: 02 lut 2019
  • Miejscowość: edewecht
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:mercedes w164 320 cdi

Napisano 08 lutego 2019 - 23:59

Wyświetl postUżytkownik melfio1 dnia 08 lutego 2019 - 19:38 napisał

Zawsze troche paliwa się przedostanie do oleju ,ale może mieszanka jest za bogata.
oleju nie przybywa .wypelnienie mam 50%



#22 Offline   mietekw124ce


  • Postów: 47
  • Na forum od: 02 lut 2019
  • Miejscowość: edewecht
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:mercedes w164 320 cdi

Napisano 09 lutego 2019 - 00:16

A moze to byc wina regulatora tego przy rozdzielaczu z jednym podcisnieniem ze dużo pali.???? Miałem ecu280800266 zmieniłem na 280800346 może przez to więcej palić?????

#23 Offline   mietekw124ce


  • Postów: 47
  • Na forum od: 02 lut 2019
  • Miejscowość: edewecht
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:mercedes w164 320 cdi

Napisano 09 lutego 2019 - 15:49

Dziś zmieniłem czujnik temperatury dwu pinowy. I zubozylem mieszankę oscyluje koło 8.5v.kolega pisal o remoncie góry albo dolu o wtryskach lub rozdzielaczu ale ,jeżeli auto dobrze odpala od 0 do 100 11.5sek jadąc Przykładowo 60km/h wciskając gaz do końca kick-down auto wgniata i przy zmianie biegu potrafią zapiszczec koła za każdym razem. Podczas ruszania z miejsca gaz w podłodze jak ruszy z jedynki to też pali gumę i przy zmianie biegu ponownie zapiszcza koła. Nadal można twierdzić że wtrysk rozdzielacz dul lub góra do roboty .??????????? Jedyny mankament to spalanie czy jak zubozeje więcej mieszankę spali mniej jakieś pomysły na zmniejszenie spalania????? Wychodzi koło 12.5 na 100 w mieście

#24 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 09 lutego 2019 - 16:20

11litrów pali 190tka 1.8 po mieście,to masz ok,a przez neta się nierobi remontu silnika.

#25 Offline   mietekw124ce


  • Postów: 47
  • Na forum od: 02 lut 2019
  • Miejscowość: edewecht
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:mercedes w164 320 cdi

Napisano 09 lutego 2019 - 16:53

Wyświetl postUżytkownik melfio1 dnia 09 lutego 2019 - 16:20 napisał

11litrów pali 190tka 1.8 po mieście,to masz ok,a przez neta się nierobi remontu silnika.
Dzięki kolego .A kojarzysz może ten reduktor przy klapie jest przykrecony i do niego dochodzi wężyk cienki z odmy. Fachowiec mówił że tam jest membrana i może lekko puszczać i tym małym wężykiem może zaciągać paliwo do silnika.. Więc odpiolem i zaslepilem wężyk auto jeździ jak przedtem jest zrywne 11.5sek do setki.i nasuwa się pytanie może to zostać zaslepione. Nie bd nic kolidowac .na jakiej zasadzie dziala ten reduktor paliwa ????????

#26 Offline   mietekw124ce


  • Postów: 47
  • Na forum od: 02 lut 2019
  • Miejscowość: edewecht
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:mercedes w164 320 cdi

Napisano 09 lutego 2019 - 17:23

Regulator ciśnienia paliwa tak to się nazywa.

#27 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 09 lutego 2019 - 20:57

Niewiem .,ale jak się jeździ krótkie odcinki na nierozgrzanym silniku,ona odparowywuje też z oleju ,spokojnien ,a masz podgrzewany kolektor dolotowy?

#28 Offline   mietekw124ce


  • Postów: 47
  • Na forum od: 02 lut 2019
  • Miejscowość: edewecht
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:mercedes w164 320 cdi

Napisano 09 lutego 2019 - 21:04

Wyświetl postUżytkownik melfio1 dnia 09 lutego 2019 - 20:57 napisał

Niewiem .,ale jak się jeździ krótkie odcinki na nierozgrzanym silniku,ona odparowywuje też z oleju ,spokojnien ,a masz podgrzewany kolektor dolotowy?
niesprawdzalem A po czym poznam czy jest podgrzewany..?????czyli pojezdze jak bd ok to może zostawię to rurke od tego regulatora ciśnienia paliwa zaslepiona .

#29 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 10 lutego 2019 - 06:59

Pod kolektorem dolotowym jest wtyczka ,a w pompie wody jest taki żółty czujnik który załącza podgrzewanie,zaślepienie tego podciśnienia to może zrób inaczej ,zalóż na koniec tego przewodu jakąś folie i zobaczysz czy po jakimś czasie tem jest paliwo,ale jeśli to jest do odprowadzania oparów to siłą rzecz coś tam się nazbiera ,ale moim zdaniem to ja bym nic nie ruszał ,auto chodzi cacy spalanie masz ok ,a kiedy wymieniałeś olej ?

#30 Offline   mietekw124ce


  • Postów: 47
  • Na forum od: 02 lut 2019
  • Miejscowość: edewecht
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:mercedes w164 320 cdi

Napisano 10 lutego 2019 - 12:33

Wyświetl postUżytkownik melfio1 dnia 10 lutego 2019 - 06:59 napisał

Pod kolektorem dolotowym jest wtyczka ,a w pompie wody jest taki żółty czujnik który załącza podgrzewanie,zaślepienie tego podciśnienia to może zrób inaczej ,zalóż na koniec tego przewodu jakąś folie i zobaczysz czy po jakimś czasie tem jest paliwo,ale jeśli to jest do odprowadzania oparów to siłą rzecz coś tam się nazbiera ,ale moim zdaniem to ja bym nic nie ruszał ,auto chodzi cacy spalanie masz ok ,a kiedy wymieniałeś olej ?
czujnika w pompie niemam A olej zmieniłem niedawno jakieś 200km temu i na oleju z bagnetu nie czuć paliwa A jak odkrece korek wlewu to czuc paliwo .przy 87stopniach ciśnienie oleju mam 1.5 .A może spróbować założyć taki mały filtrek jak jest w skuteze i wtedy paliwo w nim zostanie .I bd widać.








Podobne tematy Zwiń