Użytkownik markslew dnia 24 września 2016 - 22:38 napisał
[w124] Problem z wycieraczką przednią - zacina!?
#21
Napisano 18 stycznia 2017 - 19:51
#22
Napisano 18 stycznia 2017 - 20:20
Tu są 2 połówki, one są złączone śrubkami i tym przegubem kulowym. Wkładasz szeroki płaski śrubokręt i rozpinasz.
#23
Napisano 19 stycznia 2017 - 10:41
Użytkownik markslew dnia 18 stycznia 2017 - 20:20 napisał
Tu są 2 połówki, one są złączone śrubkami i tym przegubem kulowym. Wkładasz szeroki płaski śrubokręt i rozpinasz.
… a właściwie tu. Powykręcałem wszystkie śrubki, zdjąłem tą półksiężycową i koniec - nie mogę przejść dalej.
Użytkownik w0jta5 edytował ten post 19 stycznia 2017 - 11:36
#24
Napisano 19 stycznia 2017 - 12:24
Tu masz pokazane po zdjęciu z ośki:
Jeszcze dla ułatwienia wyjmij zaślepkę od spodu i wykręć imbusa (jak na zdjęciu poniżej).
Jak nie zobaczysz imbusa, to wsuń/wysuń tłok.
Ale tak najpierw, to zaznacz markerem położenie wycieraczki na obudowie, żeby potem dobrze złożyć
Użytkownik Szarik edytował ten post 19 stycznia 2017 - 12:29
#25
Napisano 19 stycznia 2017 - 15:49
#26
Napisano 23 stycznia 2017 - 16:17
#27
Napisano 25 stycznia 2017 - 12:30
Użytkownik Gollum57 dnia 23 stycznia 2017 - 16:17 napisał
Myślę ze to silnik. U mnie bardzo ciężko chodziła i jej prędkość na 3 biegu była jak przy sprawnej na 2 też nasmarowałem wszystko, sprawdziłem przekaźnik i bezpieczniki i po pewnym czasie przestał działać 1 bieg. Kupiłem używkę z ramieniem i silnikiem wszystko działało przez 6 miesięcy. Teraz dalej mi zacina 1 bieg ale nie chodzi ciężko tylko staje w losowych miejscach i po chwili dalej działa i zatrzymuje się gdzie indziej. Poszukam starego silnika i pokaże ci jak wyglądał
#28
Napisano 25 stycznia 2017 - 16:26
Podczas skręcania wszystkiego na etapie ustawiania wycieraczki(nie poznaczyłem sobie właśnie)poszedłem do domu powiedzmy odpocząć i po ok 30 minutach wróciłem a tu smród na cały garaż,z silniczka się dymi i gorący że niemożna go dotknąć,okazało się że zostawiłem go włączonego przy ustawianiu a że było źle ustawione zwyczajnie się zablokował i pozostał non stop pod obciążeniem,jeszcze z 10 min i mercuś by pewnie poszedł z dymem ale silniczek działa bez zastrzeżeń do dziś.Tak więc nie wiem czy te silniczki tak się psują może manetka umiera
#29
Napisano 28 stycznia 2017 - 10:02
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
#30
Napisano 06 lutego 2017 - 21:43
Jakby ktoś potrzebował serwisanta wycieraczek w zakładzie MB to zapraszam - już jestem ekspertem w rozbieraniu i składaniu tego mechanizmu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Brak elementu mocującego atrapę gumową połączoną z wycieraczką |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
|
|
[w124]Problem z wycieraczką |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | bubel69 |
|
||
[W201] problem z wycieraczką, zatrzymuje sie w różnych miejscach |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Miecz190 |
|
||
W124 problem z wycieraczką |
Mercedes C, E i CLK | Krzychu03 |
|
||
Problem z wycieraczką i spryskiwaczami |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Cinex93 |
|