Skocz do zawartości




- - - - -

Start rozgrzanego m119


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   tom500sl


  • Postów: 30
  • Na forum od: 22 paź 2012
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 grudnia 2014 - 14:06

Witajcie!
Mam pytanie odnosnie m119 na mechanicznym wtrysku:
Jak u Was ze startem na rozgrzanym silniku?
U mnie na zimnym pali od strzala.
Na rozgrzanym, jesli zakrece w ciagu kilku minut od wylaczenia tez od strzala
Ale jak postoi dluzsza chwile,tak od kilkunastu minut do kilku godzin to wtedy trzeba juz go hehlac kilka sekund, tak jak by sie zalewal?
Czy to normalne?
Przyznam,ze to irytujace...czlowiek w siódmym niebie, jazda cudowna a po chwili przerwy(np.na tankowanie) tsza hehłać jak starego lumpa:\
U Was tez na P obroty falują?





#2 Offline   dr.big


  • Postów: 517
  • Na forum od: 19 mar 2013
  • Miejscowość: Szczecin i okolice
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW

Napisano 20 grudnia 2014 - 15:01

Obroty nie falują, ale też tak mam... Zimny pali od razu, jak gorący i postoi więcej niż 10 minut, to już trzeba kręcić czasami nawet i z 8 sekund. Zużywa więcej paliwa i niespalonym rozrzedza olej silnikowy. Muszę go oddać do regulacji (naprawy), ale cały czas szukam kogoś, kto zna się na tych silnikach...

PS. Wiosną, jak nic innego nie znajdę, podjadę pewnie do Orłowskiego na Radomskiej...

Użytkownik dr.big edytował ten post 20 grudnia 2014 - 15:04


#3 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 21 grudnia 2014 - 17:30

mój odpala wzorowo, czy ciepły czy zimny. Nawet lepiej niż M119 LH.

Użytkownik majsterus edytował ten post 21 grudnia 2014 - 17:31


#4 Offline   dr.big


  • Postów: 517
  • Na forum od: 19 mar 2013
  • Miejscowość: Szczecin i okolice
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW

Napisano 21 grudnia 2014 - 17:32

Wyświetl postUżytkownik majsterus dnia 21 grudnia 2014 - 17:30 napisał

mój odpala wzorowo, czy ciepły czy zimny. Nawet lepiej niż M119 LH.
Czemu mnie ten wpis tu już nie dziwi :E ?

Powoli odnoszę wrażenie że masz wszystko "wzorowe", "idealne", "igiełki", itp. itd.... i wogóle "najlepsze" :old: ...

Na zasadzie: "źdźbło w oku bliźniego widzisz, a belki w swoim nie dostrzegasz"... tak mi się nawinęło po przeczytaniu innych wątków.

Użytkownik dr.big edytował ten post 21 grudnia 2014 - 17:44


#5 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 21 grudnia 2014 - 19:05

no bo odpala wzorowo. :) Ale idealny nie jest.

#6 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 21 grudnia 2014 - 21:01

Po co ten temat skoro m119 wymaglowane jest już z każdej strony i wystarczy poczytać

#7 Offline   XperT


  • Postów: 823
  • Na forum od: 29 kwi 2009
  • Miejscowość: Kamienna Góra
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:ex w201 2.3E 1991
  • Inne auto:BMW e61+VW golf IV

Napisano 06 stycznia 2015 - 20:14

Wtrysk mechaniczny tak ma jak nie jest w 100% sprawny. Szukaj fachowca w swoim rejonie który jest "SPRAWDZONYM FACHOWCEM" od KE-jetronica. Dla wszystkich tych którzy mają wtrysk mechaniczny a słabo im pali polecam fachową diagnostykę całego układu KE-Jeta póki to możliwe ... coraz mniej jest osób którzy to potrafią a prawdziwych fachowców od tego układu jest jak na lekarstwo. Po samej diagnostyce i paru regulacjach silnik chodzi zdecydowanie płynniej i ma większą moc a o falujących obrotach i problemach z odpalaniem można zapomnieć na długi długi czas ;] We wrocku polecam zakład Jetronic i usługi pana Piotra <- meeeega fachowiec z mega odpowiednim sprzętem i podejściem do takich układów ;]

#8 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 09 stycznia 2015 - 00:03

U mnie co prawda pod maską M102, ale dzieje się podobnie. Tzn. zimny odpala najlepiej (bo pomaga rozruchowy), jak ciepły postoi kilka minut to nadal odpala pysznie (bo ciśnienie w układzie nie zdążyło opaść), a z kolei jak rozgrzany postoi dłuższą chwilę to kręci sobie ciutek dłużej, aż 8 sekund to nie- ale jednak dłużej niż zwykle (dla rozeznania, jak pali pysznie to w niecałe 2 sekundy, jak mniej pysznie to jeszcze dodatkowe niecałe 2 sekundy więcej ^^). No i dla jasności- mój układ przez cały poprzedni rok regenerowałem, stroiłem i wymieniałem podzespoły na nowe, na dzień dzisiejszy jest idealny.

Taka uroda KE, falowanie obrotów w granicach 10-15 obr.- ale na zimnym silniku- nie jest niczym dziwnym, chociaż te 8 sekund to jednak zbyt długo. Zdarzy się czasem egzemplarz, który odpala zawsze tak samo a obroty ani drgną, ale to tylko szczęśliwy przypadek a nie norma ;)








Podobne tematy Zwiń