Witam, panowie otóż mój problem polega na tym, że jak chcę załączyć wycieraczki to na biegu 1 2 nie ma żadnego odzewu, a na biegu 3 tylko tak jakby silnik dostał "impuls" ale wycieraczki nie działają, słychać jakby się chciały załączyć, że silnik się "wzdryga" ale nie porusza wycieraczek, jak ruszam ręką to mechanizm chodzi. Porozbierałem to i wszystko wygląda dość żwawo, ale zastanawia mnie silniczek bo lekko podśmierduje i przekaźnik wycieraczek bo z niego też jest smród i jak go rozebrałem to widać bylo pare ponadpalanych rzeczy, ale o dziwo reaguje na wszystkie ruchy manetki i wygląda na to że na ostatnim biegu wysyła jakiś tam impuls do silnika. Co o tym sadzicie ?
2
[w140] Problem z wycieraczkami
Rozpoczęty przez MBkamil140, gru 22 2014 11:16
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22 grudnia 2014 - 11:16
#2
Napisano 22 grudnia 2014 - 17:58
MBkamil140, Znam ten problem akurat z w202 ale dwie rzeczy. Zimne luty na przekazniku ale bardziej prawdopodbne ze silniczek wycieraczki jest zasyfiony i trzeba go wyczyscic. No chyba że już długo tak jeździsz to mógł się zjarać.
#3
Napisano 23 grudnia 2014 - 13:03
W środku mechanizmu może być błoto... Różne rzeczy tak jak kolega na górze wspomniał zimne luty, może coś z manetką wiele rzeczy najlepiej rozkręcić i oglądnąć
#4
Napisano 29 marca 2015 - 21:52
Moje objawy:
Wycieraczki na wszystkich biegach działają - po kilku/kilkunastu cyklach półbiegu i I biegu przestają.
Spryskiwacz działa zawsze.
By włączyć ponownie wycieraczki wyłączam je i odpalam znów - czasem działa, po dłuższym ich użytkowaniu by je uruchomić, muszę je "wzbudzić" II biegiem i powrócić do I lub półbiegu.
Po następnych kilkunastu minutach jazdy coraz więcej muszę wachlować przełącznikiem by uruchomić wycieraczki na niższych biegach.
Są przypadki, że po 'wzbudzeniu' wycieraczka na wolniejszym biegu staje w różnej pozycji.
Gdy wycieraczka mimo włączonego biegu stoi w miejscu - ręczna pomoc nic nie pomaga.
Co może być objawem? Styki we wtyczce przekaźnika przeczyszczone.
Wycieraczki na wszystkich biegach działają - po kilku/kilkunastu cyklach półbiegu i I biegu przestają.
Spryskiwacz działa zawsze.
By włączyć ponownie wycieraczki wyłączam je i odpalam znów - czasem działa, po dłuższym ich użytkowaniu by je uruchomić, muszę je "wzbudzić" II biegiem i powrócić do I lub półbiegu.
Po następnych kilkunastu minutach jazdy coraz więcej muszę wachlować przełącznikiem by uruchomić wycieraczki na niższych biegach.
Są przypadki, że po 'wzbudzeniu' wycieraczka na wolniejszym biegu staje w różnej pozycji.
Gdy wycieraczka mimo włączonego biegu stoi w miejscu - ręczna pomoc nic nie pomaga.
Co może być objawem? Styki we wtyczce przekaźnika przeczyszczone.
#5
Napisano 29 marca 2015 - 22:37
Wycieraczki na wszystkich biegach działają - po kilku/kilkunastu cyklach półbiegu i I biegu przestają.
Spryskiwacz działa zawsze.
By włączyć ponownie wycieraczki wyłączam je i odpalam znów - czasem działa, po dłuższym ich użytkowaniu by je uruchomić, muszę je "wzbudzić" II biegiem i powrócić do I lub półbiegu.
Po następnych kilkunastu minutach jazdy coraz więcej muszę wachlować przełącznikiem by uruchomić wycieraczki na niższych biegach.
Chętnie się dowiem co sprawdzić, gdyż mam identycznie wręcz. Coraz bardziej skłaniałbym się ku samej manetce do przełączania, u mnie jak przestaje działać, to czasem po wyłączeniu ich i włączeniu jak nie chcą ruszyć na półbiegu lub I biegu to ruszam delikatnie manetką - w takie drgania ją wprowadzam i zadziała.
Spryskiwacz działa zawsze.
By włączyć ponownie wycieraczki wyłączam je i odpalam znów - czasem działa, po dłuższym ich użytkowaniu by je uruchomić, muszę je "wzbudzić" II biegiem i powrócić do I lub półbiegu.
Po następnych kilkunastu minutach jazdy coraz więcej muszę wachlować przełącznikiem by uruchomić wycieraczki na niższych biegach.
Chętnie się dowiem co sprawdzić, gdyż mam identycznie wręcz. Coraz bardziej skłaniałbym się ku samej manetce do przełączania, u mnie jak przestaje działać, to czasem po wyłączeniu ich i włączeniu jak nie chcą ruszyć na półbiegu lub I biegu to ruszam delikatnie manetką - w takie drgania ją wprowadzam i zadziała.
#6
Napisano 30 marca 2015 - 06:10
Wycieraczka do rozebrania. Trzeba się dostać do silniczka. Rozkręcić przeczyścić i przyjrzeć się szczotkom u mnie się przywieszały.
#7
Napisano 30 marca 2015 - 13:53
Czyli najgorszy scenariusz się potwierdza, jest tam co rozbierać..
#8
Napisano 30 marca 2015 - 16:48
#9
Napisano 07 czerwca 2015 - 12:42
Wszystko wczoraj porozbierałem, mechanizm oczyszczony, nie wyglądał źle, szczotki OK, cięgna przesmarowane.
Problem istnieje nadal, na dniach rozbieram przełącznik przy kierownicy.
Problem istnieje nadal, na dniach rozbieram przełącznik przy kierownicy.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[c140] S500 Po zapaleniu silnika sam zaczyna migać lewy kierunkowskaz. Powiązane z radiem i wycieraczkami? |
Mercedes S, CL i SEC | PumaYang |
|
||
W140 350TD 93r problem z centralnym tempomatem wycieraczkami nawiewem itp |
Mercedes S, CL i SEC | Paweł Prętki |
|