#11
Napisano 04 stycznia 2015 - 11:18
#12
Napisano 04 stycznia 2015 - 22:05
Użytkownik m104 dnia 03 stycznia 2015 - 20:58 napisał
To jest cała płeta Ja przy dobrych klockach nowym płynie i wezykach jestem w stanie na suchym asfacie blokowac 215 opone na zwykłych ori tarczach nie wentylowanych. Wiec wielkosc tarczy jedynie pomaga w tym ze ja po 30 minutach szybkiej jazdy po miescie zagotowuje zwykłe hamulce że az bulgocze płyn kiedy na wentylowanych rzadko kiedy mi sie to udaje a MB mam 7 modeli wiec wiele prób mam za sobą.
Użytkownik mirasmerc edytował ten post 04 stycznia 2015 - 22:06
#13
Napisano 04 stycznia 2015 - 22:33
W razie zapytania zapraszam na priv
#14
Napisano 05 stycznia 2015 - 03:05
Użytkownik KrystaGG edytował ten post 05 stycznia 2015 - 03:06
#15
Napisano 05 stycznia 2015 - 08:12
Użytkownik KrystaGG dnia 05 stycznia 2015 - 03:05 napisał
Pasuje, ale nie na wszystkie. Na oryginalne 8 i 16 dziurowce owszem, ale na stal, czy felgę z dużym rantem, albo z nie-płaskim środkiem felgi już niekoniecznie. Lepiej przymierzyć, bo miałem już sytuację, gdzie 7,5j et 35 w 15" nie pasowało.
#16
Napisano 10 stycznia 2015 - 19:48
#17
Napisano 16 marca 2015 - 23:18
Ktoś? Coś?
#18
Napisano 07 kwietnia 2015 - 09:31
Renowacja mojej gwiazdeczki trwa już ponad 2 lata i przyszedł czas na hamulce. Podbijając badania techniczne, gość powiedział że przewody są w słabym stanie i że hamulce działają słabo.
Podczas jazdy nawet jak wcisnę hamulec z mega siłą nie udaje mi się zblokować kół (Brak ABS)
Wcześniej miałem silnik 1.8 i skrzynie IV, więc zrobiłem przekładkę na 2.3 i skrzynie V.
Trochę poczytałem na forum o wsadzeniu innych zacisków od W124 3.0 lub od 2.6 i mam kilka dodatkowych pytań.
1) Zdecydowałem się na zaciski od W201 2.6 (O ile się nie mylę rozmiar tarcz jest taki sam tyle że w zacisk wchodzi tarcza 22mm wentylowana a nie 11mm?)
2) Chce wymienić również węże gumowe, podobno najlepsze są ATE? Czy węże gumowe są takie same dla zacisków z 1.8 i dla tych z 2.6?
3) Chciałbym również wymienić przewody twarde - u mnie są stalowe, a podobno teraz stosuje się tylko miedziane. Czy to prawda? Są lepsze?
4) Czy zaciski od 2.6 zmieszczą się w monoblocku amg 15"?
5) Czy coś jeszcze mi potrzeba oprócz zacisków z 2.6 do przekładki? Jakie elementy?
6) Czy serwo od 1.8 da radę z zaciskami od 2.6?
7) Czy płyn hamulcowy ma znaczenie? Możecie jakiś polecić?
8) Czy do nowych zacisków z 2.6 klocki i tarcze ATE będą dobrym wyborem? Rozumiem że rozmiar tarcz jest taki sami jak z 1.8? 262P/258 tył? Można większe tarcze? (Poza za grubościa?)
#19
Napisano 07 kwietnia 2015 - 09:40
Użytkownik ramzeso dnia 07 kwietnia 2015 - 09:31 napisał
Według EPC tarcza to 262x22, wentylowana
Użytkownik ramzeso dnia 07 kwietnia 2015 - 09:31 napisał
Takie same
Użytkownik ramzeso dnia 07 kwietnia 2015 - 09:31 napisał
Na pewno łatwiejsze do układania, za to mniej estetyczne
Użytkownik ramzeso dnia 07 kwietnia 2015 - 09:31 napisał
To zależy od felgi, ale na 90% zmieszczą się
Użytkownik ramzeso dnia 07 kwietnia 2015 - 09:31 napisał
Chyba nic
Użytkownik ramzeso dnia 07 kwietnia 2015 - 09:31 napisał
Da radę
Użytkownik ramzeso dnia 07 kwietnia 2015 - 09:31 napisał
ATE, Textar. Ceny podobne
Użytkownik ramzeso dnia 07 kwietnia 2015 - 09:31 napisał
ATE to dobra firma
Wymień sobie przy okazji wszystkie gumki w zaciskach, jak trzeba, to i tłoczki, ewentualnie oddaj wszystko do piaskowania i malowania.
Osobiście, jak bym miał robić taki upgrade, to poszedłbym w stronę kompletu z 320-ki - tarcze 294x25mm i zacisk 4-ro tłoczkowy. Tylko wtedy trzeba pomyśleć też nad tyłem. No i cena finalnie będzie dużo wyższa. Nie każda felga wchodzi też na taki zestaw.
#20
Napisano 07 kwietnia 2015 - 09:54
Co do hamulców z 3.2 A co nie tak było by z tyłu?
Jakie gumki na zaciskach?
A tłoczki = zaciski? Jeśli tak, to pewnie że trzeba wypiaskować i pomalować jakąś farba do zacisków.
Użytkownik ramzeso edytował ten post 07 kwietnia 2015 - 10:13
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|
|
|
Podpięty YouTube - przydatne poradniki, naprawy, modyfikacje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
[w124]tylne hamulce nie działają, pedał opada do podłogi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | jan0s |
|
||
tylne hamulce w w201 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | koksmen |
|