Skocz do zawartości




- - - - -

[w201/w124] Hamulce - modyfikacje



75 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   KrystaGG


  • Postów: 331
  • Na forum od: 04 lip 2011
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 3.2 M104

Napisano 07 maja 2015 - 14:11

Wyświetl postUżytkownik 190tker dnia 06 maja 2015 - 13:01 napisał

A czy zaciski czterotłoczkowe i tarcze od R129 podejdą pod felgi 15cali?

No ja wlasnie bede ten temat przerabial. Zaciski same podejda zalezne od osadzenia ale tarcza np 295 to juz raczej nie na 15



#32 Offline   190tker


  • Postów: 107
  • Na forum od: 28 wrz 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda Accord SJ - 1981

Napisano 07 maja 2015 - 14:33

No to jak zaciski skoro tarcza nie wejdzie ;)

#33 Offline   misior190


  • Postów: 24
  • Na forum od: 04 gru 2014
  • Miejscowość: Olkusz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 maja 2015 - 21:16

Wejdzie, ET felgi min 35

#34 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 maja 2015 - 21:29

Tarcza 294mm i zacisk od e320 siada na 15", mało tego, na 8-mio dziurowce z et 44.

#35 Offline   190tker


  • Postów: 107
  • Na forum od: 28 wrz 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda Accord SJ - 1981

Napisano 10 maja 2015 - 00:22

Zacisk od 320 to cztery tłoczki? Jest na allegro taki ale nie wiem czy jest on pod tarcze 294 - czy one się czymś różnią?

Użytkownik w0jta5 edytował ten post 10 maja 2015 - 10:25


#36 Offline   KrystaGG


  • Postów: 331
  • Na forum od: 04 lip 2011
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 3.2 M104

Napisano 10 maja 2015 - 04:36

W 320 byly 4tloczkowe zaciski. Tarcze te podejda http://allegro.pl/ta...5317904405.html

Użytkownik w0jta5 edytował ten post 10 maja 2015 - 10:26


#37 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 maja 2015 - 13:01

Trzeba ostrożnie z tym "podejdą", bo w 320-kach były dwa rodzaje tarcz i zacisków nie zamienne między sobą. Tarcze 295x22 były przed numerem nadwozia B862122 i wtedy zacisk miał nabitą liczbę 37,38,39 lub 40. Taki sam zestaw występował w 300-24V. Od numeru B862122 były tarcze 294x25 i wtedy zacisk miał numer 57,58,59,60. Polecam szukać tarcz i zacisków "późniejszych" - tarcze były grubsze i mniej podatne na krzywienie.

#38 Offline   190tker


  • Postów: 107
  • Na forum od: 28 wrz 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda Accord SJ - 1981

Napisano 10 maja 2015 - 13:40

Rozumiem, ale z tego co widzę w 320 były chyba też zaciski dwutłoczkowe?
300mm od 500e podejdzie na 15'? bo kolega z forum sprzedaje.

Użytkownik 190tker edytował ten post 10 maja 2015 - 13:43


#39 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 maja 2015 - 13:54

Dwutłoczkowe zaciski były tylko z tyłu. Z przodu albo cztero-tłok albo pływające - jednotłoczkowe. W 320-ce zawsze 4-ki.

#40 Offline   S124


  • Postów: 70
  • Na forum od: 06 gru 2014
  • Miejscowość: Głowno
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:6 Trabantów

Napisano 17 maja 2015 - 13:34

Panowie nurtuje mnie jedna rzecz wszyscy piszecie o zmianie zacisków i tarcz a nikt nie napisał jeszcze jakie pompy hamulcowe występują i jakie zastosować do jakich zacisków.Ja wczoraj założyłem tarcze tylne w raz z zaciskami od R129 300x22 i problem sie pojawił ze pedał zwiększył swój skok o około 1/4. Wniosek taki ze pompa nie ogarnia. Jak by ktoś posiadał informacje jaką pompe zastosować to z góry dziękuje. Dodam ze na przód mam przygotowany zestaw 334x32 na czterech tłokach Brembo.








Podobne tematy Zwiń