Skocz do zawartości




- - - - -

[W201] Czasem nie odpala i wolne obroty na gazie


16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Zielonalatarnia


  • Postów: 101
  • Na forum od: 14 lut 2014
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 09 stycznia 2015 - 00:51

Witam . Mam taki problem że samochód ma czasem takie swoje humorki, mianowicie raz na jakiś czas po zgaszeniu samochód nie chce odpalić( niezależnie czy na ciepłym czy zimnym) pompa paliwa pracuje , słychać ją jak przekręce zapłon, jest to bardzo męczące bo wybiera sobie do tego najmniej odpowiednie momenty. Wtedy jedynym znanym mi sposobem na odpalenie jest metoda na pych. Normalnie gwiazda odpala od strzała.
Drugi problem pojawił sie dziś, Posiadam instalację na BLOSIE i do tej pory była to gwarancja bezproblemowej pracy, jednak dziś ( po problemie z odpaleniem opisanym wyżej) zanikły wolne obroty ale tylko na LPG na Pb jest normalnie.
Ma ktoś jakieś pomysły gdzie szukać rozwiązania ?



#2 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 stycznia 2015 - 00:57

Spróbuj raz tak dla jajec użyć szukajki.

#3 Offline   Zielonalatarnia


  • Postów: 101
  • Na forum od: 14 lut 2014
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 09 stycznia 2015 - 01:03

szukałem i nie znalazłem nic konkretnego, sprawdzenie szczelnośc, układ zapłonowy itd wszystkim znane rzeczy. Co do tego akurat nie mam żadnych wątpliwości.

Użytkownik Zielonalatarnia edytował ten post 09 stycznia 2015 - 01:24


#4 Gość_barzu_


  • Na forum od: --

Napisano 09 stycznia 2015 - 09:26

Ja miałem taki sam problem, poradziłem sobie z tym gdy reduktor wymieniłem, ale możesz dać do regeneracji wymienią samą membranę następnie uszczelnienie obudowy od filtra powietrza przewód który idzie od reduktora do gaźnika jest przeprowadzony przez obudowę filtra jeżeli otwór jest za duży i wężyk w nim lata może iść lewe powietrze przez co też silnik chodzi nie równo. Na co jeszcze zwróciłem uwagę to dwie uszczelki pod gaźnikiem oraz ta druga uszczelka która się zsuwa po wystrzale nie wiem jak mam nazwać to miejsce. Po uszczelnieniu lewego powietrza wyregulowałem reduktor i chodzić bez zarzutu :) zaraz podeśle zdjęcia

#5 Gość_barzu_


  • Na forum od: --

Napisano 09 stycznia 2015 - 09:58

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

więc na reduktorze jest czarne pokrętło to jest od obrotów silnika, a na przewodzie który prowadzi do gaźnika też jest regulacja ale ona odpowiada za przyśpieszenie, złotego pokrętła w żadnym wypadku nie używać

#6 Offline   Zielonalatarnia


  • Postów: 101
  • Na forum od: 14 lut 2014
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 09 stycznia 2015 - 11:28

dzieki za pomoc ale reduktor jest w miare świeży ( około 5 kkm) i mam Blosa wiec układ jest całkiwicie szczelny

#7 Gość_barzu_


  • Na forum od: --

Napisano 09 stycznia 2015 - 11:41

a masz dwie cewki przy reduktorze czy jedną ? wiem że u mnie gazownik odłączył jedną cewkę ponieważ samochód też nie mógł odpalić a jak odpaliłem na benzynie i przełączyłem na gaz to strasznie nie równo chodził i potem sam gasł

#8 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 09 stycznia 2015 - 13:08

Wyświetl postUżytkownik barzu dnia 09 stycznia 2015 - 09:26 napisał

następnie uszczelnienie obudowy od filtra powietrza przewód który idzie od reduktora do gaźnika jest przeprowadzony przez obudowę filtra jeżeli otwór jest za duży i wężyk w nim lata może iść lewe powietrze przez co też silnik chodzi nie równo
totalnie w błędzie jesteś. powietrze które będzie wchodziło tą drogą, to jest właśnie te "prawe" powietrze (w sensie prawidłowe) tylko, że nie filtrowane, bo nie wchodzi przez filtr. ani bym tego nie ruszał.

Wyświetl postUżytkownik barzu dnia 09 stycznia 2015 - 09:26 napisał

Na co jeszcze zwróciłem uwagę to dwie uszczelki pod gaźnikiem oraz ta druga uszczelka która się zsuwa po wystrzale nie wiem jak mam nazwać to miejsce.
jak mówisz o klapie antywybuchowej, to jest to opcja, a nie standard.

Wyświetl postUżytkownik Zielonalatarnia dnia 09 stycznia 2015 - 00:51 napisał

, Posiadam instalację na BLOSIE i do tej pory była to gwarancja bezproblemowej pracy, jednak dziś ( po problemie z odpaleniem opisanym wyżej) zanikły wolne obroty ale tylko na LPG na Pb jest normalnie.
Ma ktoś jakieś pomysły gdzie szukać rozwiązania ?

Wyświetl postUżytkownik Zielonalatarnia dnia 09 stycznia 2015 - 01:03 napisał

Co do tego akurat nie mam żadnych wątpliwości.
ręke dasz za zapłon i szczelność ? a jak tak to którą, byś mi oddał do kolekcji ?

dobra kolego, zaczynamy od tego co tam siedzi. opisz mi proszę z czego składa się ta instalacja gazowa.
druga sprawa z tym blosem :
1. sprawdzić podciśnienia ezl'a
2. kable, świecie, kopułka, palec, firmy i przebieg pamiętasz?
3. ustawienie blosa, przesłona wykręcona na maksa
4. mała śruba na ile jest wykręcona ?

#9 Gość_barzu_


  • Na forum od: --

Napisano 09 stycznia 2015 - 13:47

JuR, mi to pomogło i od tego czasu nie mam żadnych problemów z gazem, jest wiele czynników przez które samochód nie trzyma równych obrotów. Ja napisałem to co mi się przytrafiło i co pomogło. Więc więcej nie będę się już wypowiadał

#10 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 09 stycznia 2015 - 15:11

Wyświetl postUżytkownik barzu dnia 09 stycznia 2015 - 13:47 napisał

Więc więcej nie będę się już wypowiadał
czemu ?
wypowiadaj się jak najwięcej !
wyjaśniłem Ci gdzie leży błąd, teraz wiesz więcej tak ? nikt Ci po łapach nie dał, nikt Cię nie wyśmiewa, a czegoś się okazyjnie dowiedziałeś.
Twój Mercedes to fajna baza :) jak czegoś nie wiesz to pisz, jak coś zrobiłeś i pomogło to też pisz ;)
Widze, że młody chłopak jesteś, to zapewne zaniedługo będą pytanie o moc, coś poradzimy :grinhihi:








Podobne tematy Zwiń