1
157 odpowiedzi w tym temacie
#141
Napisano 15 października 2019 - 18:14
Raczej nie zakładaj bez. Lepiej coś dorobić/dokupić.
#142
Napisano 15 października 2019 - 20:35
Użytkownik melfio1 dnia 15 października 2019 - 18:05 napisał
Chłopaki ,wachacz przywieźli ale nie ma tej tulejki co to wchodzi w zwrotnicę ,i co teraz?może być bez tulejki ?czy coś dorobić ,bo stara to raczej już będzie kaput..
#143
Napisano 16 października 2019 - 06:32
Leży u mnie nowy wachacz Lemfordera i tulejka jest...
#144
Napisano 16 października 2019 - 07:17
Moim skromnym zdaniem jeżeli w ok. 30-sto letnim samochodzie tulejki są jeszcze fabryczne, to niezależnie od ich stanu wszystkie powinny być wymienione na nowe, ewentualnie całe wahacze jak komuś nie chce się bawić. Przy okazji można zajrzeć tu i ówdzie i wyczyścić z nagromadzonego syfu np. ucho mocowania górnego ukośnego drążka na wózku, gdzie lubi zebrać się gruba warstwa ziemi, piachu itp pod którą blacha wózka gnije o wiele szybciej niż na wierzchu. Podobnie dzieje się w plastikowych nakładkach na progi, gdzie od strony nadkoli też może nabić ziemi i piachu i po jakimś czasie cały koniec progu odpadnie, oraz np. pod szerokimi listwami błotników - warto tam zerknąć raz na 2-3 lata (trochę nie w temacie, ale sam tam przypadkiem zajrzałem przy którymś tam podnoszeniu lewarkiem, bo cały czas do otworu w progu podchodziła wilgoć; okazało się to nabita na końcu nakładki ziemia gromadziła wodę jak gąbka i potem puszczała ją powoli)
#145
Napisano 16 października 2019 - 11:19
Spokojnie panowie dokupiłem tą tulejkę za 4,40zł ,jak by ktoś szukał to nr.2103520043
#146
Napisano 19 października 2019 - 15:11
Wachacz wymieniłem ,ale to nie on stukał ,ale teraz pytanie chodzi o W201,wachacz który kupiłem miał dwa otwory na śruby M12,orginalnie jest od strony zwrotnicy jeden otwór na śrubę M10 ,od środka auta M12,czy tak samo jest W124? Trochę dziwnie to wygląda w ori ,bo w zwrotnicę wchodzi bez problemu śruba M12 ,a orginalnie jest M10 ,tulejka troche wypełnia otwór ,ale może ta orginalna ,bo napewno nie zamienik który kupiłem ,ale chyba po to jest ta tulejka żeby wypełnić ten otwór w zwrotnicy.Wymiana jest spoko tylko trzeba dobre klucze .
Użytkownik melfio1 edytował ten post 19 października 2019 - 15:12
#147
Napisano 19 października 2019 - 17:00
Wszystkie śruby od strony wózka są M12 pod klucz 19, natomiast od strony koła tylko ukośny górny (ten, którego wewnętrzne mocowanie jest tuż obok mocowania wózka) jest na śrubę M12 z "garbami":
i wewnętrzna średnica tej tulei to nieco ponad 13mm; pozostałe dwie - wahacza górnego i dolnego ukośnego to śruby M10 pod klucz 17 i montowane są w rurkach prowadzących. W W124 i W201 jest tak samo.
i wewnętrzna średnica tej tulei to nieco ponad 13mm; pozostałe dwie - wahacza górnego i dolnego ukośnego to śruby M10 pod klucz 17 i montowane są w rurkach prowadzących. W W124 i W201 jest tak samo.
Użytkownik mixx edytował ten post 19 października 2019 - 17:02
#148
Napisano 19 października 2019 - 18:22
Nie może być tak samo ,bo dwa otwory w wachaczu niwym były na M12 ,i M10 by latało .
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z dobraniem tylnego wahacza (zawieszenie koła) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Faithfool |
|
||
[w201/w124] Dobór sprężyn zawieszenia. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | polek |
|
||
[w201/w124] Wyjęcie tylnego wózka |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lemmar |
|
||
[W201] Sprężyny zawieszenia przedniego |
HydePark | Adam1205 |
|
||
Nie poziomuje tylnego zawieszenia. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mariuszg3883 |
|