Skocz do zawartości




- - - - -

[W201/W124] Remont tylnego zawieszenia



157 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   TheGoorol


  • Postów: 58
  • Na forum od: 27 mar 2012
  • Miejscowość: Nowy Sącz
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w123 300d

Napisano 10 kwietnia 2012 - 18:01

dołożyłem 160zł i kupiłem lemfordera mam nadzieje ze nie będe żalował tej inwestycji :)



#12 Offline   adamss522


  • Postów: 3
  • Na forum od: 22 lis 2012
  • Miejscowość: Świebodzin
  • Mercedes:w124 2.0 <92 - M102
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 lutego 2013 - 15:47

Robiew swoim W124 generalny remont całego przedniego jak i tylnego zawieszenia. Koszt całości lekko ponad 2K, same części bo robie sam. Jeśli jest ktoś chętny na forum to mogę wstawić foty z prac oraz ceny części. Wszystkie lemforder z wyjatkiem kilku niedostepnych wahaczy, FEBI. Na tyle wszystkie wahacze nowe, sanie i wahacze główne piaskowanie+malowanie.

#13 Offline   piotrasta


  • Postów: 167
  • Na forum od: 06 lut 2013
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 lutego 2013 - 16:36

@adamss522 widzę że autem będziesz jeszcze długo jeździł

#14 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 lutego 2013 - 20:21

Gratuluję odkopania tematu sprzed prawie 6-ciu lat.
:ok:

#15 Offline   dario2002


  • Postów: 23
  • Na forum od: 06 lut 2013
  • Miejscowość: Mielec
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w124 200E

Napisano 06 lutego 2013 - 23:40

dokładnie lekko ponad 2 k, ja dodatkowo cynkowałen wahacze i piasty, warto też naprawić tylnie tarcze kotwicze bo zazwyczaj są w rozsypce i dokladnie sprawdzić stan tarcz hamulcowych jeśli chodzi o ścisłość.

#16 Offline   XM


  • Postów: 2 650
  • Na forum od: 24 lis 2009
  • Miejscowość: Puławy
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 lutego 2013 - 20:39

Wyświetl postUżytkownik dario2002 dnia 06 lutego 2013 - 23:40 napisał

i dokladnie sprawdzić stan tarcz hamulcowych jeśli chodzi o ścisłość.
Chodzi o grubość?

#17 Offline   Kamylek


  • Postów: 326
  • Na forum od: 05 gru 2010
  • Miejscowość: Wyszków-Wólka
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 E500 93'
  • Trzeci Mercedes:W124 500E 91'

Napisano 08 lutego 2013 - 01:37

Dołączona grafika



Otrzymujesz złoty szpadel w nagrodę :D

Użytkownik Lord Zekanda edytował ten post 08 lutego 2013 - 09:27


#18 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 08 lutego 2013 - 09:45

Ja jestem ciekawy aktualnych cen, wrzucaj ;)

#19 Gość_kloss72_


  • Na forum od: --

Napisano 08 lutego 2013 - 10:20

Wyświetl postUżytkownik XM dnia 07 lutego 2013 - 20:39 napisał

Chodzi o grubość?

Nie tylko. Oczywiście podstawa to grubość, równie istotne jest, czy mają bicie. Jeżeli wymiar jest w normie należy oczyścić ranty, czasem zeszlifować. Niekiedy auta mające dłuższe przestoje mają pamiątki po nich w miejscu "styku" klocków z tarczą, które potrafi nawet lekko "przytrzymać" auto przy pierwszym ruszaniu po takim zastoju. Bywa, że poprzez korozję mogą się tam utworzyć tzw. dziady, będące "odciskami" klocków. Da się to zniwelować, lecz wymaga to staranności oczywiście i umiaru w działaniach ;)
Kolor tarczy -widziałem "cacka" Harta w kolorze "zobacz co Jasiowi na zabawie pod okiem zrobili, teraz już zsiniało". Jak są badziewia totalne założone zdarza się, że szybko się krzywią i kolorów nabierają :/
Kolejna sprawa to miejsce przylegania tarczy do piasty(tu już bardziej ku przednim ukłon). Oczyszczenie dokładne jest konieczne.
Dalej -z tyłu są w MB tarczo-bębny i....mi się już nie chce, bo to i tak nie na temat :E
Ale jak się ma na wierzchu to na hamulce zawsze warto popatrzyć choćby uważniej :ok:

#20 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 08 lutego 2013 - 10:37

4 poduszki boge pod wózek i dwa drążki (te którymi kąty koła się reguluje ) 570zł brutto








Podobne tematy Zwiń