Skocz do zawartości




- - - - -

Projekt emulatora ciśnienia paliwa silnika spalinowego benzynowego opartego o układ Bosch KE-Jetronic z instalacją gazową z odcięciem paliwa.


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Andrzej90and1


  • Postów: 165
  • Na forum od: 14 wrz 2012
  • Miejscowość: Łomża
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 stycznia 2015 - 19:40

Może ma ktoś jakiś pomysł? :zeby:



#2 Offline   Chang


  • Postów: 1 019
  • Na forum od: 11 kwi 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 stycznia 2015 - 19:42

STOP-KE ?

#3 Offline   Andrzej90and1


  • Postów: 165
  • Na forum od: 14 wrz 2012
  • Miejscowość: Łomża
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 stycznia 2015 - 20:19

A jak skutecznie obniżyć wydajność pompki paliwa?

Użytkownik vorlog edytował ten post 19 stycznia 2015 - 20:27
Regulamin pkt. II.I


#4 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 19 stycznia 2015 - 21:22

Ale nazwa tematu rozbudowana haha
Stop ke jetronic
Elektrozawory na kazdym przewodzi
Elektrozawor z obejsciem i pominieciem regulatora cisnienia
Obnizenie napiecia na pompie
Wybierz sobie cos

Po za tym w poprzednim temacie kolega ci pokazal jak ma to zrobione.

#5 Offline   Andrzej90and1


  • Postów: 165
  • Na forum od: 14 wrz 2012
  • Miejscowość: Łomża
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 stycznia 2015 - 22:53

Wyświetl postUżytkownik JuR dnia 19 stycznia 2015 - 21:22 napisał

Ale nazwa tematu rozbudowana haha
Stop ke jetronic
Elektrozawory na kazdym przewodzi
Elektrozawor z obejsciem i pominieciem regulatora cisnienia
Obnizenie napiecia na pompie
Wybierz sobie cos

Po za tym w poprzednim temacie kolega ci pokazał jak ma to zrobione.
To temat mojej pracy inżynierskiej tylko nie wiem jak skutecznie obniżyć wydajność pompki paliwa podkreślone skutecznie, bo już to zrobiłem.

Użytkownik vorlog edytował ten post 19 stycznia 2015 - 22:59
Regulamin pkt II.I


#6 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 19 stycznia 2015 - 23:11

Pytasz jak skutecznie obniżyć ciśnienie i potem piszesz, że już to zrobiłeś ? Tak więc nie rozumiem, czy temat już nie aktualny ?
Napisałem kilka sposobów jak odciąć wtryski.
Na pompie jak nałożysz mniejsze napięcie, do pewnego zakresu powinna wstawać z mniejszym ciśnieniem, ze zbyt niskim ciśnieniem, pewnie się nie obudzi - nie praktykowałem
Obniżenie ciśnienia w układzie, można zrobić z dodatkowym obejściem i elektrozaworem.
Kolega na forum zrobił 4x zawory na 4x wtryski, jednak to trochę dużo ? A do m103 ciężko to będzie poupychać, a może nie tyle co ciężko, co nie estetycznie, po za tym po co umilać sobie życie na 6x zaworach, skoro można to zrobić na jednym.

Użytkownik vorlog edytował ten post 19 stycznia 2015 - 23:33
Regulamin pkt II.I


#7 Offline   Andrzej90and1


  • Postów: 165
  • Na forum od: 14 wrz 2012
  • Miejscowość: Łomża
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 stycznia 2015 - 23:29

U mnie przepływ benzyny jest zachowany na gazie, ale chodzi żeby powrotem nie było tłoczone tyle benzyny co pompka na wyjściu daje czy te wysokie ciśnienie nie będzie złe w rozdzielaczu?

Użytkownik vorlog edytował ten post 19 stycznia 2015 - 23:34
Regulamin pkt II.I


#8 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 20 stycznia 2015 - 00:21

Gdyby ciśnienie było zbyt wysokie na gazie, to palił by benzynę i gaz.

Użytkownik vorlog edytował ten post 20 stycznia 2015 - 00:39
Regulamin pkt II.I









Podobne tematy Zwiń