Projekt emulatora ciśnienia paliwa silnika spalinowego benzynowego opartego o układ Bosch KE-Jetronic z instalacją gazową z odcięciem paliwa.
#1
Napisano 19 stycznia 2015 - 19:40
#2
Napisano 19 stycznia 2015 - 19:42
#3
Napisano 19 stycznia 2015 - 20:19
Użytkownik vorlog edytował ten post 19 stycznia 2015 - 20:27
Regulamin pkt. II.I
#4
Napisano 19 stycznia 2015 - 21:22
Stop ke jetronic
Elektrozawory na kazdym przewodzi
Elektrozawor z obejsciem i pominieciem regulatora cisnienia
Obnizenie napiecia na pompie
Wybierz sobie cos
Po za tym w poprzednim temacie kolega ci pokazal jak ma to zrobione.
#5
Napisano 19 stycznia 2015 - 22:53
Użytkownik JuR dnia 19 stycznia 2015 - 21:22 napisał
Stop ke jetronic
Elektrozawory na kazdym przewodzi
Elektrozawor z obejsciem i pominieciem regulatora cisnienia
Obnizenie napiecia na pompie
Wybierz sobie cos
Po za tym w poprzednim temacie kolega ci pokazał jak ma to zrobione.
Użytkownik vorlog edytował ten post 19 stycznia 2015 - 22:59
Regulamin pkt II.I
#6
Napisano 19 stycznia 2015 - 23:11
Napisałem kilka sposobów jak odciąć wtryski.
Na pompie jak nałożysz mniejsze napięcie, do pewnego zakresu powinna wstawać z mniejszym ciśnieniem, ze zbyt niskim ciśnieniem, pewnie się nie obudzi - nie praktykowałem
Obniżenie ciśnienia w układzie, można zrobić z dodatkowym obejściem i elektrozaworem.
Kolega na forum zrobił 4x zawory na 4x wtryski, jednak to trochę dużo ? A do m103 ciężko to będzie poupychać, a może nie tyle co ciężko, co nie estetycznie, po za tym po co umilać sobie życie na 6x zaworach, skoro można to zrobić na jednym.
Użytkownik vorlog edytował ten post 19 stycznia 2015 - 23:33
Regulamin pkt II.I
#7
Napisano 19 stycznia 2015 - 23:29
Użytkownik vorlog edytował ten post 19 stycznia 2015 - 23:34
Regulamin pkt II.I
#8
Napisano 20 stycznia 2015 - 00:21
Użytkownik vorlog edytował ten post 20 stycznia 2015 - 00:39
Regulamin pkt II.I
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[om602] ARA, proszę o dokładny opis działania układu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | markslew |
|
||
[w124] wielki problem z odpowietrzeniem układu paliwoego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|