Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy



65 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   jackie01


  • Postów: 3 694
  • Na forum od: 08 sty 2007
  • Miejscowość: Świętokrzyskie
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 listopada 2009 - 23:26

jdembicki napisał:

Nie wiem, czy się nie mylę, ale również brak płynu hamulcowego może być sygnalizowany tą samą kontrolką co kontrolka spryskiwaczy.

Mylisz się. Do sygnalizacji niskiego poziomu plynu hamulcowego służy kontrolka od hamulca postojowego.



#22 Offline   jdembicki


  • Postów: 36
  • Na forum od: 20 sie 2008
  • Miejscowość: Zblewo

Napisano 03 listopada 2009 - 23:31

Racja.
Jednak się myliłem :mlot:

#23 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 04 listopada 2009 - 08:29

to moze ja tak pokrętnie się dokleję, bo mam sprawę związaną z podgrzewaczem płynu w zbiorniczku - a mianowicie czy da sie go łatwo założyć? czy trzeba sam dekielek czy caly zbiorniczek?

#24 Offline   Pancz


  • Postów: 46
  • Na forum od: 30 gru 2007
  • Miejscowość: Zielona Góra

Napisano 04 listopada 2009 - 21:00

Gerri napisał:

Wtedy nie zawsze uszkodzenie jest widoczne od zewnątrz.
I to jest sedno sprawy, w okolicy akumulatora mam potopione przewody, jutro je porozdzielam, mam tylko nadzieję że nie są stopione na całym odcinku. Wypatrzyłem uszkodzenie przez delikatny ślad podtopienia na wierzchniej izolacji.Dzięki wszystkim za pomoc. Tylko teraz mam kaca moralnego bo nie lubie takich sztukowanych aut jak moje teraz będzie.

#25 Offline   gemini76


  • Postów: 42
  • Na forum od: 05 kwi 2008
  • Miejscowość: Sosnowiec

Napisano 04 listopada 2009 - 21:15

Ciekawe ile by kosztowały wiązki na wymianę...
A odnoście wczesnego włączania się kontrolki - W201 ma taki czujnik, w którym niestety trochę za wcześnie zaczyna kontrolkę włączać. Chyba, że z czasem w czujniku zaczyna się coś dziać, co powoduje przerwanie w obwodzie i co kiedyś włączało się później, obecnie włącza mi się wcześniej?

#26 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 05 listopada 2009 - 07:15

Pancz, to kup kable pod kolor i będzie :mrgreen:

#27 Offline   maloszybki


  • Postów: 4
  • Na forum od: 11 lis 2012
  • Miejscowość: podkarpacie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 czerwca 2013 - 08:34

Odświeżam temat. Trochę dla potomności, a trochę dla siebie.
Najpierw dla potomności.
Czujniki płynu do spryskiwaczy z czasem NIE zmieniają momentu załączania. To są najwyraźniej czujniki Halla.
No i już dla siebie.
U mnie czujnik nie załączał kontrolki. Raz opróżniłem zbiornik i auto poinformowało mnie o tym w centrum obcego, zatłoczonego miasta pianą ze spryskiwaczy. Długo się za to nie brałem, ale w końcu pasuje. Myślałem, że w środku jest jakiś pływak który łączy jakieś 2 piny i po problemie. Niestety nie. Rozebrałem dół czujnika. Wewnątrz znalazłem pływak z pierścieniem magnetycznym. Potrzebuję dostać się do niego od strony kostki. Darłem to na chama, a nawet kręciłem. Przy kręceniu zerwałem coś, co ustawia kostkę we właściwej pozycji, ale nie obracałem na tyle, żeby zerwać przewody.

P.S.
Przed całą zabawą sprawdziłem i na 100% jest to wina czujnika.

#28 Offline   japi 65


  • Postów: 199
  • Na forum od: 19 mar 2009
  • Miejscowość: Toruń
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 czerwca 2013 - 15:48

wewnątrz rurki jest kontaktron który styka pod wpływem pierścienia magnetycznego będź rozwiera styki.należy wymienić kontaktron.ja dostałem się do niego rozcinając rurkę i wydłubując ten kontaktron.założyłęm nowy skleiłem rurkę i czujnik działa

#29 Offline   maloszybki


  • Postów: 4
  • Na forum od: 11 lis 2012
  • Miejscowość: podkarpacie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 czerwca 2013 - 10:10

Jak wysoko ciąłeś?

#30 Offline   maloszybki


  • Postów: 4
  • Na forum od: 11 lis 2012
  • Miejscowość: podkarpacie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 czerwca 2013 - 14:12

Ok, poradaiłem sobie. Dzięki japi 65. Zoriętowałem się jaką głupotę napisałem. Hallotron przecież ma jedno wyjście i zasilanie :D. Przez tą swoją inżynierkę wszędzie widzę efekt Halla :D








Podobne tematy Zwiń