Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy



65 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 29 września 2014 - 00:16

czas i zmienne temperatury robią swoje z izolacją - łamie się jak z plastiku.
i nie zapomnij że nigdy nie wiesz kto co tam robił pod maską.. może coś naruszył i się rozpadło.
zewrzyj kostke bez czujnika.



#42 Offline   BielyiMerin


  • Postów: 59
  • Na forum od: 04 cze 2014
  • Miejscowość: Hajnówka
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Alfa Romeo 156 2.5v6

Napisano 29 września 2014 - 10:32

Kontrolka poziomu płynu powinna się zapalac na chwilę po przekreceniu zapłonu? Bo u mnie w ogóle nie świeci :/

#43 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 29 września 2014 - 11:45

Cytat

Kontrolka poziomu płynu powinna się zapalac na chwilę po przekreceniu zapłonu? Bo u mnie w ogóle nie świeci

Tak ,a jak odpalisz to powinna gasnąć ,jak w zbiorniku susza to powinna się zapalać,jak ci się w ogóle nie pali to pewnie poszła żarówka , trzeba licznik wyjąć (5min roboty)

a u mnie już wszystko działa urwany był jeden kabelek (brązowy) JuR ty to masz nosa ;)

Użytkownik melfio1 edytował ten post 29 września 2014 - 11:47


#44 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 29 września 2014 - 17:46

Cytat

a u mnie już wszystko działa urwany był jeden kabelek (brązowy) JuR ty to masz nosa ;)
jak perszing z 13stego posterunku :E
dobrze że problem rozwiązany :) Pozdrawiam

#45 Offline   mmsmm


  • Postów: 58
  • Na forum od: 21 kwi 2008
  • Miejscowość: Kłodzko
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 lutego 2015 - 19:57

Witam.

Cały czas świeci mi się kontrolka informująca o braku płynu do spryskiwaczy. Czytałem już temat http://mb201-124.eu/...o-spryskiwaczy/
i kontrolka pali się nawet jak odłączę czujnik. Chciałbym sprawdzić instalację czy jest ok jednak znaleźć drugi koniec przewodów wychodzących z czujnika nie jest takie łatwe jak mogło by się wydawać. W temacie który czytałem było napisane, że przewody od czujnika idą bezpośrednio do licznika. Czy w związku z tym ktoś może mi powiedzieć w które piny na liczniku podłączone są przewody od czujnika poziomu płynu spryskiwaczy?

Dołączona grafika

#46 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 07 lutego 2015 - 20:10

Na pewno nie jest przerwany przewód bo wtedy nie paliło by się w ogóle ,może czujnik ci się popsuł

#47 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 07 lutego 2015 - 20:10

Tam nie ma pinów od spryskiwaczy . Kabelek ma numer ( chyba że ktoś urwał nalepkę ) i wkładasz kabel z ów żarówką w odpowiednie gniazdo w liczniku z tym samym numerem.

#48 Offline   Bogdan 190


  • Postów: 1 091
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Napisano 07 lutego 2015 - 20:49

Dokładnie...akurat kontrolka płynu do spryskiwaczy podchodzi do licznika z przewodem bezpośrednio bo jest z prawej strony licznika...

#49 Offline   mmsmm


  • Postów: 58
  • Na forum od: 21 kwi 2008
  • Miejscowość: Kłodzko
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 lutego 2015 - 21:31

Wyświetl postUżytkownik markslew dnia 07 lutego 2015 - 20:10 napisał

Tam nie ma pinów od spryskiwaczy . Kabelek ma numer ( chyba że ktoś urwał nalepkę ) i wkładasz kabel z ów żarówką w odpowiednie gniazdo w liczniku z tym samym numerem.
Markslew kabel z ów żarówką jest włożony co jest widoczne na powyższym zdjęciu. Kabel ten jako jedyny pochodzi z licznika, skoro więc czujnik poziomu cieczy musi jakoś przekazać informację do żarówki ma być zapalona czy nie, to musi to jakoś przekazać do licznika przez któryś z jego licznych gniazd lub pinów, pytanie który?

#50 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 07 lutego 2015 - 22:44

Faktycznie, masz rację. Powinien być pin.

Tylko na tych skanach go nie ma, pewnie błąd w książce :hmm:

Dołączona grafika

Dołączona grafika








Podobne tematy Zwiń