Zaraza po odpaleniu(na zimno) twardy hamulec przez jakies 5 min, w tym czasie(zimny -na ssaniu) po wylaczeniu zaplonu wolno gasnie,centralny chodzi ospale-caly czas. Moze te rzeczy maja ze soba cos wspolnego Nie moglem nic znalezc, wiec moze nakierujecie mnie jakos na rozwiazanie problemu.Temat tez nie jest nazwany tak jak trzeba.
Poprawiono tytuł
2
156 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18 kwietnia 2008 - 04:29
#2
Napisano 18 kwietnia 2008 - 06:01
to, że wolno gaśnie i masz twardy pedał hamulca związane jest z pompą vacuum lub nieszczelnościami w układzie podciśnieniowym silnika. Natomiast to że centralny chodzi ospale nie ma związku z tym pierwszym, gdyż (pod)ciśnienie do centralnego generuje elektryczna pompka, a nie jak w W123 gdzie brane było z układu podciśnienia silnika.
#3
Napisano 18 kwietnia 2008 - 19:08
dudziako napisał:
Zaraza po odpaleniu(na zimno) twardy hamulec przez jakies 5 min, w tym czasie(zimny -na ssaniu) po wylaczeniu zaplonu wolno gasnie,centralny chodzi ospale-caly czas.
witam
miałem kiedyś w124 250td i podobne objawy jezeli chodzi o silnik, tyle ze u mnie nie szlo go zgasic stacyjką. przyczyną była pompa o której kolega wyżej wspominał. wymiana jest kosztowna >400pln, a nikt tego nie naprawia.
z kolei co do centralnego zamka to proponuje sprawdzić gumowe końcówki wężyków podciśnienia, pod maską. w mojej coupe stare gumki były nie szczelne (z zew. wyglądały normalnie), stąd centralny wariował, a fotele sie nie blokowały. koszt wymiany to kilka złoty na wężyk gumowy, + 3 do 4 gumek po kilkanaście pln, gdyż są nie typowe i dostępne jedynie z oryginału.
Poprawiono cytat
#4
Napisano 18 kwietnia 2008 - 21:59
grzesiekwie napisał:
co do centralnego zamka to proponuje sprawdzić gumowe końcówki wężyków podciśnienia, pod maską. w mojej coupe stare gumki były nie szczelne (z zew. wyglądały normalnie), stąd centralny wariował
#5
Napisano 18 kwietnia 2008 - 22:22
luki79 napisał:
powiedz co mają wspólnego wężyki podciśnieniowe pod maską z centralnym zamkiem?
Maja i to sporo. Są zamontowane w jednym aucie ;-)
#6
Napisano 19 kwietnia 2008 - 07:49
Zgłupiec mozna, znowu wszystko chodzi ok.Oprocz centralnego, sprawdzane wielokrotnie( nie pierwszy raz co sie naprawilo-stacyjka zacinala sie kilka razy rok temu i do tej pory nic) - po prostu Mercedes. Dzieki za pomoc, jezeli cos to dzieki Wam bede wiedzial od czego zaczac.
#7
Napisano 19 kwietnia 2008 - 08:05
Rob napisał:
Maja i to sporo. Są zamontowane w jednym aucie
dudziako, bywa tak w Mercedesie. Kiedyś w mojego brata 300TE padła tylna wycieraczka. Nie miałem czasu jej akurat naprawiać. Minął tydzień - sama się naprawiła i działa do prawie dziś dnia (prawie, bo brat sprzedał auto tydzień temu i nie wiem czy nabywcy robi czy nie ).
Skoro raz działa raz nie, to stawiam albo na problem ze stacyjką albo jednak na pompę podciśnienia.
#8
Napisano 19 kwietnia 2008 - 10:16
dudziako napisał:
stacyjka zacinala sie kilka razy rok temu i do tej pory nic
Lepiej zmień wkład stacyjki, zanim padnie na amen. Temat przerabialem i to nic przyjemnego. Wymiana zajmie ci 30 sekund i po sprawie.
#9
Napisano 19 kwietnia 2008 - 20:46
Cytat
powiedz co mają wspólnego wężyki podciśnieniowe pod maską z centralnym zamkiem?
u mnie widocznie mają, skoro po wymianie końcówek wężyków ustał problem z zamykaniem drzwi (centralny) i blokowaniem foteli (zaczęły się blokować).
końcówki były popękane, o zbyt słabe ciśnienie dochodziło.
bynajmniej u mnie tak było
#10
Napisano 19 kwietnia 2008 - 21:35
grzesiekwie napisał:
u mnie widocznie mają, skoro po wymianie końcówek wężyków ustał problem z zamykaniem drzwi (centralny) i blokowaniem foteli (zaczęły się blokować).
To u Ciebie widocznie jest nieźle pomieszane, bo faktycznie zagłówki pracują przy zapalonym silniku ale centralny to zupełnie inny obieg. Ale teraz patrzę a Ty piszesz o blokowaniu foteli? Co to jest blokowanie foteli?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|
||
[W124] brak ogrzewania |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[124] Pompa hamulcowa schemat |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|